• Profilga Kirish
  • 1744009905_435.svg 1744009905_642.svg

  • So‘nggi yangiliklar
  • Asosiy yangiliklar
  • Eng ko‘p o‘qilgan
  • Kolumnistlar
Ўзбекча
Русский
English
  • O'zb
  • Ўзб
  • Рус
  • Eng
  • O'zb
  • Ўзб
  • Рус
  • Eng
  • So‘nggi yangiliklar
  • Asosiy yangiliklar
  • Eng ko‘p o‘qilgan
  • Kolumnistlar
    • USD12892.91
    • RUB160.34
    • EUR14512.26
    • Google play
    • App Store
    • Telegram
    • Toshkentda
      +30°C
      • Andijon
      • Qarshi
      • Buxoro
      • Samarqand
      • Farg‘ona
      • Sirdaryo
      • Jizzax
      • Termiz
      • Namangan
      • Toshkent
      • Navoiy
      • Toshkent vil
      • Nukus
      • Urganch
    • Daryo
      • Internet-nashr
      • Tahririyat haqida
      • Aloqa ma'lumotlari
      • Foydalanish shartlari
      • Maxfiylik siyosati
      • Yangiliklar arxivi
    • Reklama
    • Ijtimoiy tarmoqlar
      • Instagram | Rasmiy
      • Instagram | Lifestyle
      • Instagram | Sport
      • Facebook | Rasmiy
      • OK | Rasmiy
      • YouTube | Daryo
      • YouTube | Daryo Rus tilida
      • YouTube | Daryo Global
    Telegram Youtube Facebook Instagram Twitter vkontakte
    Daryo logo white
    • O‘zbekiston
      • Boshqalar
      • Navoiy
      • Toshkent viloyati
      • Sirdaryo
      • Jizzax
      • Qashqadaryo
      • Surxondaryo
      • Xorazm
      • Buxoro
      • Samarqand
      • Namangan
      • Farg‘ona
      • Andijon
      • Qoraqalpog‘iston
      • Toshkent sh.
      • Mehridaryo
      • Ob-havo
    • Markaziy Osiyo
      • O‘zbekiston (Mahalliy)
      • Afg'oniston
      • Qirg‘iziston
      • Qozog‘iston
      • Turkmaniston
      • Tojikiston
    • Dunyo
    • Pul
      • Biznes
      • Iqtisodiyot
      • Moliya
      • Kripto
    • Madaniyat
      • Kino
      • Kitob
      • Musiqa
      • Shou-biznes
    • Layfstayl
      • Ayollar sahifasi
        • Farzand
        • Go‘zallik
        • Karyera
        • Maslahatlar
        • Moda
        • Retseptlar
      • Texnologiyalar
        • Arxitektura
        • Gadjetlar
        • Ilm-fan
        • Koinot
        • Media
      • Avto
      • Qo‘ziqorin
      • Sayohat
      • Salomatlik
      • Ta’lim
        • Abituriyent
        • Ingliz tilini o’rganamiz
    • Sport
      • Futbol
      • UFC
      • Boks
    infinix
    Daryo.uz - Login
    Daryo.uz Daryo.uz
    Daryo.uz - Login
    O‘zbekiston

    Parlamentdagi tortishuv: Alisher Qodirov va deputatlar avtobus yo‘laklari masalasida spikerga qarshi chiqdi

    11-dekabr kuni bo‘lib o‘tgan Oliy Majlis Qonunchilik palatasi majlisida Maʼmuriy javobgarlik to‘g‘risidagi kodeksga jamoat transportidan foydalanish samaradorligini oshirishga qaratilgan o‘zgartirish va qo‘shimchalar kiritishni nazarda tutuvchi qonun loyihasi birinchi o‘qishda ko‘rib chiqildi. Qonun loyihasi muhokamasi qizg‘in bahslarga boy bo‘ldi.

    Qonun loyihasi tashabbuskori IIV bo‘lib, hujjatni birinchi o‘qishga Korrupsiyaga qarshi kurashish va sud masalalari qo‘mitasi kiritgan. Vazir o‘rinbosari Ramazon Ashrapov deputatlarga Maʼmuriy javobgarlik to‘g‘risidagi kodeksga kiritish taklif etilayotgan o‘zgarishlardan kutilayotgan muddaoni tushuntirib berdi.

    Ramazon Ashrapov
    Foto: Oliy Majlis Qonunchilik palatasi

    Vazir o‘rinbosarining aytishicha, qonunchilikda jamoat transporti uchun alohida ajratilgan yo‘laklarda harakatlangan transport vositalari haydovchilari uchun javobgarlik choralari nazarda tutilmagani mazkur qonun loyihasini ishlab chiqish zaruratini yuzaga keltirgan. Natijada boshqa transport vositalari ushbu yo‘laklarda bemalol harakatlanib, jamoat transportining harakatiga jiddiy to‘sqinlik qilmoqda.

    Maʼlumot uchun, Vazirlar Mahkamasi tomonidan yo‘l harakati qoidalariga jamoat transportiga alohida ajratilgan yo‘laklarda harakatlanish tartibini nazarda tutuvchi tegishli o‘zgartirish va qo‘shimchalar kiritish bo‘yicha 2024-yil 10-oktyabrda 658-sonli qaror qabul qilingan. Ushbu qarorga muvofiq, belgilangan yo‘laklarda faqat yo‘nalishli jamoat transport vositalari harakatlanishi, boshqa transport vositalarining ushbu yo‘laklarda harakatlanishi taqiqlanishi, faqat yonida joylashgan hududga kirish yoki chiqish maqsadida hamda chorrahalarda ko‘pi bilan ellik metr masofada harakatlanishi mumkinligi belgilangan.

    Vazirlar Mahkamasi qarorida transport vositalari mazkur yo‘laklarda harakatlanib kelayotgan jamoat transport harakatiga to‘sqinlik qilmasligi va unga yo‘l berish majburiyati belgilangan. Istisno tariqasida tezkor va maxsus xizmatlar transport vositalarining ushbu yo‘laklarda harakatlanishiga ruxsat etiladi.

    Yuqoridagilardan kelib chiqqan holda, Maʼmuriy javobgarlik to‘g‘risidagi kodeksga yangi 1287-moddasiga kiritilib, jamoat transporti uchun alohida ajratilgan yo‘laklarda harakatlanish qoidalarini buzganlik uchun javobgarlik belgilamoqda. Xususan, mazkur moddaning birinchi qismida ushbu qoida buzilishini birinchi marta sodir etganlik uchun BHMning uch baravar miqdorida — 1 million 125 ming so‘m jarima belgilamoqda. Ikkinchi qismida ushbu qoida buzilish jazo qo‘llangandan keyin bir yil davomida takroran sodir etilgan bo‘lsa, BHMning besh baravar miqdorda — 1 million 875 ming so‘m jarima belgilanmoqda. Uchinchi qismida, yonida joylashgan jamoat transport uchun alohida ajratilgan yo‘lakni bo‘shatgan holda yo‘lni qatnov qismida o‘tayotgan transport vositalariga yo‘l bermaslik BHMning bir baravari miqdorida — 375 ming so‘m jarima belgilanmoqda.

    Qonun loyihasini qabul qilish orqali transport vositalarining yo‘llarda harakatlanishi uchun sharoit yaratiladi va uning javobgarligini oshirishga xizmat qiladi, — deydi Ramazon Ashrapov.

    Deputat Saydullo Azimov qonun tashabbuskoriga ikkita savol berdi:

    Saydullo Azimov
    Foto: Oliy Majlis Qonunchilik palatasi

    Ko‘p holatlarda taksichilar yo‘lovchilarini tushirib-chiqarishi kerak. Bu esa yo‘l chetida to‘xtashni talab qiladi. Lekin amaldagi yo‘l harakati qoidalarida bunga yechim ko‘rsatilmagan. Natijada taksichilar yo‘l chetida yo‘lovchilarini tushirgan holatlarda, qoidabuzarlik subyekti bo‘lib qolmoqda. Ana shu holatda yechim qanday bo‘ladi?

    Uchinchi qismda jamoat transporti uchun alohida ajratilgan yo‘lakni bo‘shatgan holda yo‘lning qatnov qismiga o‘tayotgan transport vositalariga yo‘l bermaslik uchun javobgarlik ko‘zda tutilmoqda. Lekin yo‘l harakati qoidalarida aynan ustuvorlikni berish ko‘zda tutuvchi norma mavjud emas. Norma bo‘lmay turib, javobgarlikka tortish qanchalik to‘g‘ri va bu fuqarolarda norozilikni keltirib chiqarmaydimi?, dedi Saydullo Azimov.

    Savolga IIV jamoat xavfsizligi departamenti YHXX boshlig‘i o‘rinbosari Erali Bozorov javob berdi:

    Erali Bozorov
    Foto: AOKA

    Hozirgi kunda Toshkent shahri hokimligida yo‘l infratuzilmasi bo‘yicha komissiya tuzilgan. Pulli avtoturargohlar, taksislar uchun alohida to‘xtash joylari masalalari komissiya tomonidan ko‘rilyapti. Shuning uchun infratuzilma tartibga solinganidan keyin bu joylarda bemalol harakatlanish mumkin bo‘ladi.

    Chet el tajribasini ham o‘rganganmiz, xuddi shunaqa joylar bor, lekin avtobuslar uchun alohida ajratilgan yo‘lakda emas. Yo‘lakdan ichkariga kirib turib, yo‘lovchilarni olish yoki tushirish holatlari yo‘lga qo‘yilgan.

    Ikkinchi masala bo‘yicha yo‘l harakati qoidalariga tegishli o‘zgartirish kiritildi. Bu yerda belgilab qo‘ydiki, alohida ajratilgan yo‘lakka ko‘pi bilan ellik metr masofada kirish yoki chiqish joyida harakatlanishiga ruxsat berildi yaʼni, o‘sha yo‘lakka tutash bo‘lgan yo‘llarga kirish uchun ellik metr oldindan chiziq bilan ajratiladi. O‘sha yerda tutash bo‘lgan yo‘llardan alohida ajratilgan A yo‘lakka 50 metr uzuq chiziq chiziladi. Shunda keyingi tasmaga o‘tish uchun imkoniyat yaratiladi, dedi Erali Bozorov.

    Qonunchilik palatasining spikeri Nuriddin Ismoilov qonun loyihasini majlis kun tartibiga olib chiqqan qo‘mita raisi Jahongir Shirinovdan mazkur muhokama bo‘yicha fikrini so‘radi:

    Nuriddin Ismoilov
    Foto: “Daryo”

    Nima uchun sizga so‘z beryapman? Maʼmuriy javobgarlik to‘g‘risidagi kodeksimizda yo‘l harakati xavfsizligini taʼminlash bo‘yicha normalar bor. Ichki ishlar vazirligining yo‘l harakati xavfsizligi boshqarmasi tomonidan oxirgi paytlarda juda ko‘p tashabbuslar amalga oshirilmoqda va ular asosida qonunlarga o‘zgartirishlar kirityapmiz. Afsuski, kiritilayotgan normalarning hammasi taqiqlovchi, chegaralovchi, imkoniyatni cheklovchi. Yaʼni yo‘l harakati xavfsizligini taʼminlashda jazoni kuchaytirish uchun tashabbuslar bo‘lyapti. Liberallashtiradigan, imkoniyat yaratadigan tashabbuslarni kamroq ko‘ryapmiz.

    Maʼmuriy javobgarlik to‘g‘risidagi kodeksda 128-modda bor — haydovchilarning transport vositalarini piyodalar yo‘laklaridan yurishi, yo‘l belgilari va yo‘l harakatining boshqa talablari qoidalariga rioya etmasligi uchun javobgarlikni ko‘zda tutadi. Agar jamoat transporti uchun joy ajratilsa, uni belgisi bo‘ladi va belgiga kirish mumkin emas, degan tartib bo‘ladi. Demak, kirib qolsa, unga javobgarlik bor. Yana alohida jamoat transporti uchun alohida ajratilgan yo‘laklarda harakatlanish qoidalarini buzish normasi? Jamoat transporti uchun ajratilgan yo‘laklarda harakatlanish qoidasi bormi? Umuman olganda transport haydovchisiga alohida-alohida javobgarlik bo‘lyapti. Xalqaro tajriba boshqacharoq, ularda yaxshi ishlangan. Biz har bitta harakatga javobgarlik o‘rnataversak qanday bo‘ladi?, deya taʼkidlagan Spiker.

    Jahongir Shirinov: To‘g‘ri taʼkidlayapsiz, afsuski, loyiha kamchiliklardan holi emas, juda ko‘p savollar tug‘ildi. Qo‘mita muhokamasiga ham mutaxassislarni chaqirdik, boshqa vazirlik va idoralar vakillaridan maslahat oldik. Haqiqatan avtotransport vositalarini yondosh hududdan chiqib kelishda muammolar kelib chiqqan. Lekin, shu bilan birga, loyihaning g‘oyasi va konsepsiyasi juda dolzarb, bu — xalqimizga xizmat qiladigan qonun. Jamoat transportidan foydalanishda yana ham qulay sharoitlar yaratish uchun xizmat qiladi, jamoatchiligimiz buni, albatta, qo‘llab-quvvatlaydi.

    Siz aytganday, Maʼmuriy javobgarlik to‘g‘risidagi kodeksdagi boshqa moddalar bilan inventarizatsiya qildik. Afsuski, boshqa moddalarga to‘g‘ridan-to‘g‘ri tushmaydi.

    Jahongir Shirinov
    Foto: Oliy Majlis Qonunchilik palatasi

    Nuriddin Ismoilov: Kechirasiz, nima uchun tushmaydi? Chunki huquqni qo‘llovchilar xohlamaydi. Yo‘l belgisi bor, shu qismga kimdir kirdi, mashinasini qo‘yib qo‘ydi. Bu Maʼmuriy javobgarlik to‘g‘risidagi kodeksning 128-moddasida bor.

    Jahongir Shirinov: Agar eʼtibor qilingan bo‘lsa, Maʼmuriy javobgarlik to‘g‘risidagi kodeksning 128 va 125-moddalarida har bir huquqbuzarlik uchun alohida javobgarlik yozib qo‘yilgan.

    Nuriddin Ismoilov: Maʼmuriy javobgarlik to‘g‘risidagi kodeksga yana 500 ta modda qo‘shishimiz kerak, shunda qutilamiz bulardan. Umumiy yo‘l harakati qoidalari bor-ku. Maʼmuriy javobgarlik to‘g‘risidagi kodeksda yozib qo‘yibdi — yo‘l belgilari, yo‘l harakatini boshqa qoidalari talablarini buzish. Yo‘l belgisida “kirilmasin” degan bo‘lsa, kirmasin, kirsa javob bersin. Agar u yerda jazo yengil bo‘lsa, jazoni og‘irlashtirmoqchi bo‘lsanglar boshqacha yozish kerak. Ichidan ajratib olish kerak. Hozir xuddi bitta haydovchi ikkita huquqbuzarlik sodir etayotgan bo‘lyapti: yo‘l belgisiga amal qilmayapti, shu bilan birga, jamoat transportiga ajratilgan yo‘llarda harakatlanish qoidalarini buzyapti. Shu uchun buni yuridik jihatdan to‘g‘ri qilaylik, sohani to‘g‘ri tartibga solishimiz kerak.

    Ertaga saylovchilarga nima deymiz? “Sizlar qachongacha jazoni oshiraverasizlar?” deb saylovchilar so‘raydi.

    Jahongir Shirinov: To‘g‘ri, ikkinchi o‘qishda buni ko‘rib chiqishimiz kerak. Jazo nuqtai nazaridan balki buni alohida modda qilmasdan, tegishli moddalarning dispozitsiyasiga kiritmasdan ko‘rib chiqamiz.

    Shundan so‘ng spiker Nuriddin Ismoilov qonun loyihasi jamoatchilik muhokamasiga qo‘yilgan yoki qo‘yilmagani, ulardan qanday fikrlar olingani bilan qiziqdi.

    Nuriddin Ismoilov: Bu masala jamoatchilik muhokamasiga qo‘yildimi yoki yo‘qmi?

    Erali Bozorov: Jamoatchilik muhokamasiga qo‘yilgan va fikrlar olingan.

    Nuriddin Ismoilov: Hamma qo‘llab-quvvatlaganmi?

    Erali Bozorov: Vazirlik va idoralardan olganmiz. Asosiy qismi ijobiy bo‘lgan. Chunki asosiy masala — tirbandlikning oldini olish.

    Nuriddin Ismoilov: Yo‘q, kechirib qo‘yasiz, bunda tirbandlikning oldi olinmaydi. Biz hozir jamoat transportiga urg‘uni beryapmiz. Ha, avtobuslar kiradigan joyda unga hech kim xalal bermasin. Aksincha, bu norma orqasidan tirband bo‘lishi mumkin. Hamma narsani to‘g‘risini aytishimiz kerak.

    Maʼmuriy javobgarlik to‘g‘risidagi kodeksning huquqiy tabiatini, konstruksiyasini buzmaylik. Agar u yerda javobgarlik bor bo‘lsa, lekin aynan shu yo‘l harakati qoidalari belgilariga amal qilmaganligi uchun jazo yengil bo‘ladigan bo‘lsa va shu harakatga jazoni og‘irlashtirmoqchi bo‘lsanglar normani shunday yozishinglar kerak. Normani to‘g‘ri yozinglar. Agar yaxshi advokat bo‘lsa, tortishishi mumkin, sudga ham qiyin qilib qo‘yamiz.

    Deputatlar orasidan o‘z fikrini bildirish uchun Ilhom Abdullayev so‘z so‘radi. Uning fikricha, har bir qonunning o‘z qabul qilish vaqti bor. Balki g‘oya yaxshidir, lekin qabul qilinayotgan sharoit va vaqtga mos kelmasa, bu qonun, aksincha, salbiy taʼsir qilishi mumkin.

    Ilhom Abdullayev
    Foto: Oliy Majlis Qonunchilik palatasi

    To‘g‘ri, maʼruzachi buning qonuniy tartibga solinishiga eʼtibor qaratdi, ammo ikkinchi muammo ham bor — qonun mantig‘i. Yaʼni, jamoat transporti jamoat mulki-yu, qolgan odamlar, boylar qimmatbaho mashinalarda o‘zi bilan o‘zi ovvora bo‘layotgandek taassurot uyg‘otmoqda. Ammo vaziyat unday emas. Hozirda xalqimiz farovonligi juda yaxshi, Toshkent shahrida deyarli har bir oilada mashina bor. Agar ushbu qonunning maqsadiga qaralsa, gap faqat tirbandlikni oldini olish haqida ketmoqda. Tirbandlikni oldini olish uchun transportga alohida yo‘lak ajratish shart emas, ayniqsa, avtobuslar yetarli bo‘lmasa.

    Qonun loyihasi Qonunchilik palatasiga kiritilgandan keyin, avtobuslarga ajratilgan yo‘laklarni kuzatdim. Avtobuslar qanchalik tizimli harakatlanayotgani, ularda qancha yo‘lovchi borligiga ahamiyat berdim. Metroni ham ko‘rdim. Yo‘lovchilar oqimi doim bir xil emas.

    Ushbu qonunning qabul qilinishi tiqilinchda qolib ketgan avtotransport vositalarining egalari uchun jarima miqdorini oshiradi, lekin yo‘lovchi tashish hajmini oshirmaydi. Bu haqda gapirishimiz kerak. Avtobus har besh daqiqada bir marta “A” yo‘lakdan o‘tadi. Hamma mashinalarni bir yoki ikki qatorga qo‘yib, jarimalarni BHMning besh barobarigacha oshirmoqchimiz. Bu mumkinmi? Menimcha, bunda mutlaqo mantiq yo‘q. Bu odamlarga hech qanday yaxshilik keltirmaydi va faqat jarimalarni oshiradi, yo‘llardagi vaziyatni yaxshilamaydi, — deya taʼkidlagan Ilhom Abdullayev.

    Deputat Alisher Qodirov so‘z so‘radi. Spiker unga navbat berar ekan, gapini qisqaroq qilishini so‘radi:

    Alisher Qodirov
    Foto: “Daryo”

    Sizning fikringizga ham (spiker nazarda tutilmoqda — izoh tahririyatdan), Ilhom Zoirovichning fikriga ham qo‘shilmayman.

    Qonun — bugungi kunda zarurat. Biz jamoat transportini erkin harakatlanishi uchun sharoit yaratib bermas ekanmiz, aholiga xizmat qilolmaymiz. Bu – juda ko‘p odamlarning noroziligiga sabab bo‘layotgan masala.

    Odamlarning katta qismi mashinada yurmaydi, jamoat transportdan foydalanadi. Metrolarning tiqilinch ekanligi avtobuslarning yetarli emasligi bilan bog‘liq, to‘g‘ri aytildi. Avtobuslarni yetarli qilish kerak, lekin biz ularning tartibli harakatlanishi uchun sharoit yaratib berolmasak, aholini rozi qilolmaymiz.

    Alohida yo‘lak ajratish masalasi butun dunyoda bor tajriba va bu muvaffaqiyat bilan ishlayapti. Ayniqsa, Yevropa shaharlarining tor ko‘chalarida bu tajriba ijobiy qo‘llanilmoqda.

    Biz maxsus avtomobillar uchun bugun yurish imkoniyatini siz aytayotgan maʼmuriy qonunchilikda belgilab o‘tganmiz. Tez yordam yoki tezkor o‘t ochirish mashinalariga yo‘l ochib berish majburiyatini mashinalarga qo‘yganmiz. Lekin avtobuslarga unday huquq berolmaymiz, chunki u mashinalar kompakt harakat qilish imkoniyatiga ega emas.

    Shuning uchun yo‘lning maxsus bo‘lagi bilan avtotransportni jamoatga xizmat qilishi uchun belgilangan vaqtda, belgilangan tezlikda yurish imkoniyatini yaratib berish kerak. Bu tirbandlik bilan bog‘liq narsa emas.

    Tirbandlik hozir ham bor, yo‘lakni alohida ajratgandan keyin ham bo‘ladi. Bu ish tirbandlikni hal qilish uchun qilinmayapti, aksincha, jamoatchilikka to‘g‘ri xizmat qilish masalasi. Va bu Maʼmuriy javobgarlik to‘g‘risidagi kodeksning strukturasini buzyapti, deb hisoblamayman, har qanaqa qonunchilik xalqimizga xizmat qilishi kerak.

    “A” yo‘lakni alohida ajratish va ushbu yo‘lak ichida alohida tartib-taomillarni joriy qilish — xalqimizning bugungi kundagi talabi. Bu dolzarb masala, shu bois hammani qonun loyihasini qo‘llab-quvvatlashga chaqiraman, dedi Alisher Qodirov.

    Shundan so‘ng spiker qonun loyihasini ovozga qo‘ydi: 16 nafar deputat qarshi chiqdi, 13 nafar deputat betaraf qoldi, 2 nafar deputat ovoz bermadi. Shu tariqa qonun loyihasi birinchi o‘qishda qabul qilindi.

    Spiker Nuriddin Ismoilov kun tartibidagi mazkur masalani yopar ekan, ikkinchi o‘qishda yuqorida aytilgan fikrlarga jiddiy eʼtibor qaratishni alohida iltimos qilib so‘radi.

    12.12.2024, 20:21   Izoh (1)   9333
    Facebook Twitter LinkedIn Telegram Email
    #Parlament#Alisher Qodirov#deputatlar#avtobus yoʻlaklari#spiker#Oliy Majlis Qonunchilik palatasi

    Izoh (1)

    Kirish
    1. ma.projects.box@gmail.com / 13.12.2024, 09:28

      yolni chetini avtobuslarga berish bu juda notugir, va bu qoida amalda ishlamidi (vaqtincha ishlidi), ayniqsa yolda probka bolsa, kopchilik shu A polosadan xam xarakatlanaveradi, shunda qoidaga amal qiluvchilar esa choraxadan o'ng tomon burilishi uchun A polosaga o'ta olmi majbur, shu qoidabuzarlarga yol berib ozlari probka xosil qivoradi, domda yashovchilar esa ichkarida joy topa olmay shu polosaga moshinasini qoyib ketaveradi, noilojlikdan, shu sabab, avtobuslarga yolni o'rtasida, avvalgi tramvaylarni yolini aloxida bordyur bilan ajratib berish tugri boladi, osha yerda ostanovka qilib. shundagina bu muammo xal boladi.

      Javob berish
    Javob qoldiring Bekor qilish

    Mavzuga doir

    Fuqarolik olishda o‘zbek tilini muloqot darajasida bilish shart qilib belgilanishi mumkin

    19.02.2020, 10:05

    Oliy Majlis Qonunchilik palatasi yalpi majlisidan fotoreportaj

    12.03.2020, 07:33

    “Bir tilni barcha uchun majburiy ‘xalq tili’ga aylantirishdan tiyilaylik” — Rasul Kusherbayev

    21.04.2021, 15:22

    Prezidentlikka nomzod Bahrom Abduhalimov majburiy emlash nazarda tutilgan qonunga e’tiroz bildirdi

    15.08.2021, 23:59

    O‘zbekiston prezidentligiga besh nomzod. Ularga qanday ta’riflar berilgandi?

    22.10.2021, 23:03

    Foto: Prezidentlikka nomzod Alisher Qodirov saylovda rafiqasi ishlaydigan maktabda ovoz berdi

    24.10.2021, 10:11

    Qonunchilik palatasi majlisini jonli efirga uzatishni ta’minlamagan mas’ullar ogohlantirildi

    14.12.2021, 13:11

    Oliy Majlis Qonunchilik palatasi migrantlarga oid yangi qonunni qabul qildi

    22.02.2022, 18:21

    “Lo‘lichilik qilmang, eshiting gapimni”. Qonunchilik palatasida Alisher Qodirov va Rasul Kusherbayev o‘rtasida tortishuv yuz berdi

    21.06.2022, 15:34

    “Janob Qodirov lo‘li millati vakillaridan ommaviy uzr so‘rashlari kerak”. O‘zbekistonliklar deputat Alisher Qodirovning Rasul Kusherbayevga aytgan gapiga qanday mu...

    23.06.2022, 14:11

    “Kimdir javob berishi, kimdir qusishi kerak” — faollar gaz va elektr muammosi sababchilariga jazo so‘ramoqda

    05.12.2022, 15:41

    “Referendumda xalq yangi Konstitutsiyani tasdiqladi va yangi huquqiy maydon yuzaga keldi” — Alisher Qodirov

    08.05.2023, 21:20

    O‘zbekistonda daraxtlarni noqonuniy kesganlik uchun jarima miqdori oshiriladi

    21.11.2023, 18:30

    Parlamentda kamchilik ko‘pchilik ustidan g‘alaba qozondi. Deputatlar tanaffusga chiqish masalasini ovozga qo‘ydi (video) 

    23.07.2024, 14:55

    “Ishonmasak saylovga kirishmagan bo‘lardik” — Alisher Qodirov parlament saylovlarida g‘alaba qozonishiga ishonishini bildirdi

    27.08.2024, 11:45

    “Ular o‘zini katta og‘adek tutyapti” — Bobur Bekmurodov O‘zbekistonga tahdid qilgan ayrim rus siyosatchilari haqida

    24.10.2024, 14:21

    Deputatlar 9 daqiqada vazirlik va idoralarning 2024-yildagi xarajatlari oshirilishini maʼqulladi

    05.12.2024, 20:25

    Makron ishonchsizlik votumi tufayli hukumat iste’fosini qabul qildi 

    05.12.2024, 21:00

    Deputatlar 9 daqiqada maʼqullagan xarajatlar oshirilishi loyihasi, Toshkent viloyatidagi korxonada sodir bo‘lgan portlash, talabalar uchun belgilangan taʼtil mudda...

    05.12.2024, 22:50

    Makron iste’foga chiqish talabiga javob qaytardi

    06.12.2024, 10:17

    3 yilga ham bormagan mustaqillik, Sovet bosqini, xorijga qochgan millat liderlari: Gruziya Demokratik Respublikasi kechmishi 

    06.12.2024, 20:30

    Prezident Konstitutsiya kuni munosabati bilan O‘zbekiston xalqiga bayram tabrigi yo‘lladi

    06.12.2024, 19:45

    “Ochig‘ini aytaman, hech qachon ikkinchi harbiy holat bo‘lmaydi” — Janubiy Koreya prezidenti

    07.12.2024, 16:16

    Janubiy Koreya sobiq mudofaa vaziri hibsga olindi 

    08.12.2024, 18:50

    Janubiy Koreya prezidentining mamlakatdan chiqishi taqiqlandi

    09.12.2024, 12:55

    Janubiy Koreya parlamenti prezidentga nisbatan tergovni ma’qulladi 

    10.12.2024, 19:05

    Janubiy Koreya sobiq mudofaa vaziri hojatxonada joniga qasd qilishga urindi

    11.12.2024, 10:00

    Janubiy Koreya prezidenti ofisi tintuv qilindi 

    11.12.2024, 13:55
    ×Lightbox Image

    Daryo.uz | Sizning muammoingiz yechimi


    BASHKENT turar joy majmuasida 1 iyun – Bolalarni himoya qilish kuniga bag‘ishlangan mental arifmetika bo‘yicha Chempionat bo‘lib o‘tadi!


    Jamg‘armalarni qanday ishlatish kerak: ko‘chmas mulk va investitsiya paketlarini solishtiramiz


    TENET: Sodiq Azimov ko‘chasidagi Stellar Residence premium rezidensiyalari galereyasi


    APEX BANK Markaziy savdo ofisi va Bosh ofisini ochishga tayyorgarlik ko‘rmoqda: yangi ko‘lam, yangi imkoniyatlar


    Nega aynan bugun farzandingizga sarmoya kiritish muhim ahamiyatga ega?


    “Markaziy Osiyo – Uzbekistan Airways qanotlarida”: Moskvada ilk yillik biznes forum bo‘lib o‘tdi


    Ishonchli tanlov: Haval M6 va 0 % dan boshlanadigan kredit


    Ucell: Ustyurt platosining asosiy yo‘l bo‘linmalarida mobil aloqa


    “O‘zbekinvest” Italiya va Ispaniya sug‘urta kompaniyalari bilan hamkorlik bitimlarini imzoladi


    M-Clinic’da UZD bo‘yicha yetakchi mutaxassislar ishtirokida birinchi telemeditsina maslahati o‘tkazildi 


    Yangi Note 50: metal hoshiyali, super tezkor 90W zaryadlash, MagCharge simsiz zaryad qurilmasi sovg‘a sifatida


    Biznesni rivojlantirish banki Londonda kelishuvlarga erishdi


    Central Asian University ta’lim va tibbiyot yangi ekotizimiga 350 million dollarlik sarmoya kiritmoqda


    TezQR InfinBANK orqali Amirsoydagi shalelarga eshiklarni ochadi


    Jahon banki O‘zbekistonda elektr taʼminotini yaxshilash uchun 100 mln dollar ajratdi

     

    Tavsiya etamiz

    Ayol ovchilardan ilg‘or samolyotlarga qadar — Ukraina rus Shahed’larini qanday ovlaydi?

    19 may, 20:10

    “Lend-Liz” yordami sovg‘a bo‘lmagan — Britaniya ikkinchi jahon urushida berilgan yordamni qanday qaytargan edi?

    19 may, 15:00

    “Yovuzlik imperiyasi zaminimizga hech qachon qaytmasligi uchun” — jamoatchilik o‘roq-bolg‘ali qizil bayroq va qora-olovrang lentani taqiqlashni so‘ramoqda

    13 may, 22:22

    Ular doim dunyoda eng yaxshilaridan bo‘lgan — pokistonlik harbiy uchuvchilar haqida

    12 may, 21:30
     
     
     

    So‘nggi yangiliklarga o‘tish

    IIB xodimini pichoqlagan shaxsni ushlashda yordam bergan fuqaroga 10 mln so‘m berildi

    O‘zbekiston | 21 may, 09:12

    “Ukrainadagi urushda Markaziy Osiyodan 20 ming kishi qatnashmoqda” — Bastrikin

    Dunyo | 21 may, 08:51

    APL. “Manchester Siti” “Bornmut”ni mag‘lub etib, Chempionlar Ligasi yo‘llanmasiga yaqinlashdi (video

    Sport | 21 may, 08:39

    Qashqadaryoda 3 nafar advokatning firibgarligi fosh etildi

    O‘zbekiston | 21 may, 08:38

    Qimmatbaho uzuk, yaxta va 50 mln dollar tovon puli: mashhurlar sobiq sevgilisidan olgan eng qimmatbaho sovg‘alar

    Layfstayl | 21 may, 08:00

    Dunyoning mashhur modellari tongni qanday boshlaydi?

    Layfstayl | 21 may, 07:10
    Daryo About Us

    “Daryo” internet-nashrining (O‘zbekiston matbuot va axborot agentligi (O‘zMAA, hozirgi O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasi huzuridagi Axborot va ommaviy kommunikatsiyalar agentligi) tomonidan 13.03.2015 yil sanasida 0944-sonli guvohnoma bilan ommaviy axborot vositasi sifatida ro‘yxatga olingan. Matnli materiallarni to‘liq ko‘chirish yoki qisman iqtibos keltirishga, shuningdek, fotografik, grafik, audio va/yoki videomateriallaridan foydalanishga “daryo.uz” saytiga giperhavola mavjud bo‘lgan va/yoki “Daryo” internet-nashrining muallifligini ko‘rsatuvchi yozuv ilova qilingan taqdirda yo‘l qo‘yiladi. Chop etiladigan ba’zi ma’lumotlar 18 yoshga to‘lmagan foydalanuvchilarga mo‘ljallanmagan bo‘lishi mumkin. Info@daryo.uz

    Telegram Youtube Facebook Instagram Twitter vkontakte

    © «Simple Networking Solutions» MChJ, 2013–2025

    Yosh bo‘yicha cheklov

    Xato topdingizmi? Ctrl+Enter’ni bosing

    • Foydalanish shartlari
    • Maxfiylik siyosati
    • Reklama
    Nimani qidiramiz?

    Sign In or Register

    Xush kelibsiz!

    Tizimga kiring yoki Roʻyxatdan oʻting.

    Google

    yoki E-Pochta orqali

    Izoh qoldirishingiz, Foydalanish shartlari va Maxfiylik siyosati shartlarini qabul qilganingizni anglatadi

    Roʻyxatdan oʻting

    Roʻyxatdan oʻtganmisiz? Login.

    Google

    yoki E-Pochta orqali

    Sizga parol elektron pochta orqali yuboriladi.

    Izoh qoldirishingiz, Foydalanish shartlari va Maxfiylik siyosati shartlarini qabul qilganingizni anglatadi

    Matnda xato topdingizmi?

    ×

    Rahmat. Biz sizning xabaringizni oldik va xatoni imkon qadar tezroq tuzatamiz.