Amerikaliklar yiliga 165 milliard dollarlik yoki xarid qilayotgan yeguliklarining 40 foizini tashlab yuboradi. Bu 72,5 million tonna atrofidagi mahsulotni anglatadi, deb xabar beradi “Interfaks”.
Garvard huquq maktabi va AQSh tabiat resurslari himoyasi kengashi ekspertlariga ko‘ra, bunday vaziyat yuzaga kelishiga Qo‘shma Shtatlarda tushunarli oziq-ovqat mahsulotlari markirovkasi deyarli yo‘qligi bilan izohlanadi. Tadqiqotlar amerikaliklarning 80 foizdan ortig‘i yeguliklarni yaroqlilik muddati tugagunga qadar markirovkalardagi chalkashliklar tufayli tashlab yuboradi.
Yaqinda Oziq-ovqat marketingi instituti va Oziq-ovqat mahsulotlari ishlab chiqaruvchilari assotsiatsiyasi yaroqlilik sanasini belgilashning soddalashtirilgan tizimini ishlab chiqdi.
Markirovkaning yangi tizimi 2018-yil iyunidan boshlab qo‘llanishi va noo‘rin tashlab yuboriladigan yegulik miqdorini kamaytirishga yordam berishi kutilmoqda.
Izoh (0)