Qozog‘iston Sanoat va qurilish vaziri Kanat Sharlapaev Rossiyada qayta ishlash to‘lovi oshishi va uning Qirg‘izistonda joriy etilishi munosabati bilan Qozog‘istonga eski mashinalar ommaviy olib kelinishidan xavotir bildirdi.
Vazirning so‘zlariga ko‘ra, bu Qozog‘istondagi avtomobillar narxiga ta’sir qilmaydi.
Biz hozirda qayta ishlash to‘lovi miqdorini oshirish masalasini muhokama qilmayapmiz. Qo‘shnilarimiz qayta ishlash to‘lovlariga nisbatan qanday munosabatda bo‘lishiga e’tibor bering. Ular shunchaki bekor qilmayaptilar, balki oshirmoqdalar. Qirg‘iziston Chevrolet Cobalt va Onix uchun ishlab chiqarish liniyasini o‘rnatdi, shuningdek, qayta ishlash to‘lovi joriy etishni rejalashtirmoqda. Qozog‘iston qayta ishlash to‘lovi va dastlabki ro‘yxatga olish bo‘yicha barcha qo‘shnilaridan ancha ortda qolgan, deydi u.
Uning so‘zlariga ko‘ra, narxlardagi farq tufayli Qozog‘istonda atrof-muhitga zarar yetkazuvchi va yo‘llarda o‘ta xavfli sharoitlar yaratuvchi eski avtomobillarning ancha katta oqimi yana paydo bo‘lishi mumkin.
Avtomobilni qayta ishlash to‘lovi — bu yangi avtomobil sotib olish yoki eski transport vositasini mamlakatga olib kirishda olinadigan majburiy to‘lov. Bu to‘lov eski, yaroqlilik muddati tugagan avtomobillarni utilizatsiya qilish xarajatlarini qoplash uchun mo‘ljallangan.
Izoh (0)