“Xalq banki”ning yangi formatdagi aloqa markazi haftada 7 kun davomida, uzluksiz ravishda telefon orqali mijozlarning murojaatlarini qabul qilib, sifatli va tezkor xizmat ko‘rsatish tizimini yo‘lga qo‘ydi.
Ushbu tizim orqali mijoz to‘g‘risidagi ma’lumotlar yig‘ilib, ehtiyojlarni oldindan aniqlash, shuningdek, avtomatlashtirilgan marketing va prognozlashtirilgan sotuvlarni amalga oshirib, mijozlarga yangi xizmat turlari taklif etiladi.
Call-center orqali “Xalq banki” tizimiga oid muammolarni hal qilish hamda bank xizmatlari to‘g‘risida kerakli maslahat va tavsiyalarni olish ham mumkin. Operatorlar barcha turdagi xizmatlarni masofaviy shaklda olib bormoqda.
Masalan:
- yo‘qotilgan bank kartasini bloklash yoki blokdan chiqarish;
- bank kartasi balansini va o‘tkazmalar tarixini bilish;
- Humo bank kartasi egalari uchun SMS xabarnoma xizmatini yoqish;
- jismoniy shaxslarning kredit to‘lovlari uchun ID raqamlarini bilib berish va mijozning mavjud bo‘lgan kreditiga ID raqam biriktirib berish;
- mobil banking xizmatlari: hisob raqamini qo‘shish va olish, blokka qo‘yish va blokdan chiqarish, mobil telefon o‘zgarganda yangi telefonda ilovani aktiv holatga keltirish;
- internet banking xizmatlari: hisob raqamini qo‘shish va olish;
- yuridik shaxslarga SMS banking xizmatida kerakli hisob raqamlarni qo‘shish va olish, telefon raqam qo‘shish va olish;
- yuridik shaxslarning kartoteka qarzdorliklari haqida ma’lumot berish;
- mijoz to‘lovlari o‘tgan yoki o‘tmaganligini aniqlashtirish;
- mijozlar omonatlari bo‘yicha ma’lumot berish;
- JBPT (INPS) — jismoniy shaxs bo‘lgan mijozning hisob raqami holati bo‘yicha ma’lumot olish uchun telefon raqamni biriktirib berish;
- JBPT (INPS), yuridik shaxslar uchun keng turdagi xizmatlar, xususan, yangi firmani biriktirib berish, xizmat ko‘rsatuvchi filialni o‘zgartirib berish, reyestr yuborishdagi muammolarni bartaraf etish hamda masofaviy Any Desk yordamida xizmat ko‘rsatish;
- naqd pulda olinadigan pensiya mablag‘ini bank kartasiga o‘zgartirib berish;
- Zolotaya Korona xalqaro pul o‘tkazmasi orqali Uzcard va Humo kartalariga kirim qilishda amaliy yordam berish;
- “Xalq banki”ning Uzcard bank kartalari orqali to‘lovlarni amalga oshirish;
- ijtimoiy to‘lovlar va ish haqi uchun bank kartalarini onlayn rasmiylashtirib berish.
Markazda ayni vaqtda 84 nafar xodim faoliyat yuritmoqda. Shulardan 1 nafar xodim markaz direktori, 1 nafar xodim direktor o‘rinbosari, 2 nafari xizmat xonalari farroshi, 72 nafar xodim operator sifatida ish olib borayotgan bo‘lsa, 8 nafar xodim supervayzer sifatida mehnat qilmoqda.
Veb-sayt: xb.uz
E-mail: info@xb.uz
Telegram kanal: https://t.me/xalqbankinfo
Telegram-bot: https://t.me/xbInfo_bot
Telegram-bot call-center: https://t.me/xalqbankcall_bot
Facebook: Xalq Banki
Instagram: xalqbankinfo
Reklama huquqi asosida.
Izoh (0)