Forbes nashri tahlilchilari jahonning eng qimmat brendlari ro‘yxatini tuzishdi. Pokatim.ru’ning xabar berishicha, ro‘yxatga kirgan avtomobilsozlik kompaniyalari orasida Toyota birinchi o‘rinni egalladi.
Interbrand agentligi hisob-kitoblariga ko‘ra, Toyota’ning mol-mulki qiymati 42,4 milliard dollarga teng. Mazkur agentlik reytingi bo‘yicha Toyota avtomobil ishlab chiqaruvchilar orasida birinchi, brendlarning umumiy reytingida esa 8-o‘rinda. 2013-yil bilan taqqoslaganda, Interbrand talqini bo‘yicha Toyota ko‘rsatkichlari sezilarli yaxshilangan – o‘shanda kompaniya mulki qiymati 35,3 milliardga baholangan va reytingda 10-o‘rinda edi.
Forbes va Interbrand tahlilchilarining baholashlari natijasida, jahonning eng qimmat avtomobilsozlik brendlari kuchli uchli farqli ko‘rinish olgan. Forbes’ga ko‘ra kuchli uchlikdan Toyota, BMW va Honda, Interbrand tanlovi bo‘yicha esa Toyota, BMW va Mercedes-Benz joy olgan.
Izoh (0)