Internet-do‘konlar anchadan beri xaridning barchaga ma’lum usuli hisoblanadi. Internet insoniyatni har tomondan o‘ziga torta boshlaganidan buyon internet-do‘konlarga bo‘lgan talab doimiy ravishda oshib bormoqda — butunjahon internet tarmog‘i orqali biz hisoblarimizni to‘lamoqdamiz, ovqat xarid qilmoqdamiz, dori-darmon, kiyim-kechak hamda elektronika vositalarini sotib olmoqdamiz.
Uznetning eng yaxshi onlayn-vitrinalaridan biri bo‘lmish “abad.uz”ning o‘ziga xos afzalliklari haqida avvalroq ma’lumot bergandik.
Loyihaning nozik jihatlari va kelajakdagi rejalari haqida “abad.uz”ning menejerlaridan biri Timur Raxmanov so‘zlab berdi.—“abad.uz”ni yaratish g‘oyasi qayerdan paydo bo‘ldi?
—O‘zbekiston uchun qandaydir yangi, zamonaviy va qulay nimadir bir loyiha yaratish g‘oyasi vujudga kelganida bir nechta variantlar mavjud edi. Bizning mutaxassislarimiz masalani diqqat bilan o‘rganib chiqib, bozorning kompleks tahlilini amalga oshirib, iste’molchilarning talablari bilan tanishib chiqishiganidan so‘ng barchasi ayon bo‘ldi.
—Nega endi aynan e-commerce, statsionar do‘kon emas?
—Chunki istiqbolli. Internet bizga hamda “abad.uz”ni tanlaganlarga — sotuvchi va xaridorlarga cheksiz imkoniyatlarni taqdim etadi. Tadqiqotlarning ma’lumotlaridan kelib chiqib, biz aynan vitrina-sayt yaratish loyihasida ish boshlashga qaror qildik. Statsionar do‘kon ham bo‘ladi, albatta, biroq keyinroq.
—Jamoangiz haqida so‘zlab bering, “abad.uz”ning nechta xodimi bor?
—Bugungi kunda “abad.uz” loyihasi ustida dasturchilar, dizaynerlar, marketologlar, SMM-mutaxassislar, shuningdek, qo‘llab-quvvatlov xizmati ish olib bormoqda. Kelgusi yaqin davr ichida shtat kengayishining ehtimoligi yuqori.
—“abad.uz”ning biznes-modeli oddiy onlayn-do‘konlarnikidan nimasi bilan farq qiladi?
—Bizning modelimiz — B2C, biz yetkazib beruvchilar bilan shartnoma tuzib, ularning mahsulotlarini platformaga joylashtiramiz. O‘zaro hisob-kitob xaridor va yetkazib beruvchi o‘rtasida to‘g‘ridan to‘g‘ri olib boriladi. Bizning omborimiz yo‘q va biz tovarlarni o‘zimiz sotmaymiz.
—Loyihaning stategiyasi nimadan iborat va kelajakda qanday “marralar”ni ko‘zlagansiz?
—Oddiy do‘konni ochish bilan bir qatorda, loyiha mukammal faoliyat va butun respublikani qamrab olishni o‘z oldiga maqsad qilgan. Rejalarimiz juda ko‘p!
“abad.uz” ko‘plab yetakchi kompaniyalarga xos barcha xususiyatlarga ega — bu katta professional jamoa, savodli rahbariyat, keng ko‘lamli rejalar va iste’molchilar bilan haqiqiy fidbek.
“abad.uz”da muntazam aksiyalar va tanlovlar o‘tkazilib boriladi. Ularning ichidan poytaxtning eng ko‘zga ko‘rinarli muassasalariga tegishli iltifotlar, katta konsertlarga chiptalar va qimmatli mukofotlar o‘rin olgan. Masalan, hozirda respublikaning har bir aholisida qimmatli to‘rtta sovg‘adan biriga ega bo‘lish imkoniyati mavjud. Ishtirok etish bo‘yicha batafsil ma’lumotlar — bu yerda. O‘tgan galgi tanlovning baxtli g‘oliblari — Tatyana Xasanova va Aleksandr Rudenko o‘z mukofotlarini — O‘zbekistondagi eng talabgir xonanadalardan biri bo‘lmish Ulug‘bek Rahmatullayevning konsertiga chiptalarni qo‘lga kiritishga ulgurdilar.
“abad.uz” bilan omadni sinash va baxtli bo‘lish juda oson! Hamkorlik qilish yengil! Xaridni amalga oshirish qulay! Xaridlar shu yerda boshlanadi, xaridlar www.abad.uz’da boshlanadi.
Reklama huquqi asosida!
Izoh (0)