Motor nashri o‘zining faralari bilan ko‘pchilikni hayratga solgan avtomobillarning suratlarini to‘plab taqdim etdi.
Cizeta V16T
V16 dvigateli bilan jihozlangan bu turdagi avtomobillar 1991-yildan 1995-yilga qadar atiga 20 nusxada ishlab chiqarilgan.
Opel GT
O‘tgan asrning 70-yillari oxirida ishlab chiqarilgan ushbu avtomobil AQShda Baby-Corvette nomini olgan. Corvette C2 va C3’ning faralari shunchaki tepaga ko‘tarilsa, nemis kupesining faralari o‘z o‘qi atrofida aylangan.
Porsche 928/968
Ushbu model Porsche kompaniyasiga Cayenne’ga qadar moliyaviy mablag‘ olib kelishi kerak edi, biroq u rejalashtirilgan hajmda ishlab chiqarilmagan. Bunga old motor sxemasi ko‘pchilikni “qo‘rqitib” yuborgani bo‘lishi mumkin.
Alpine A310
Fransuzlar tomonidan 1971-yilda ishlab chiqarilgan mashinaning dvigateli V6 sig‘imli motorga o‘zgartirilgan — soddalashtirilgan: oltita farasining har biri ikkita lampadan iborat ikkita blokka o‘zgartirilgan.
Tucker Torpedo
Bu turdagi mashinalar 1947—1948-yillar davomida 51 nusxada ishlab chiqarilgan, bugungi kungacha esa ularning 47 tasi yetib kelgan. Avtomobilning asosiy jihati — uning old tomon markaziga o‘rnatilgan fara bo‘lib, u juda kuchli yurug‘lik chiqargan.
Tatra 77 A
Taker va Sitroen’nikidan farqli o‘laroq Tatra’ning markaziy farasi aylana olmagan. Shunga qaramay avtomobil buriladigan tomonga yorug‘lik tarqata olgan. Bunga sabab uning elektromagnit tizimi — markaziy farasini harakatlanishiga yordam beradigan reflektor.
Tatra T603
Tatra T603 markaziy uchta fara bilan jihozlangan. Yangilanganidan so‘ng esa ularning soni yana oshgan. Model 1956-yildan 1975-yilgacha ishlab chiqarilgan.
Buick Riviera
1965-yilda ishlab chiqarilgan Buick Riviera amerikalik avtomobil ishqibozlar qalbidan alohida joy egallagan — bunga sabab uning faralarini ochilish mexanizmi.
Fiat Multipla
Multipla’ga qadar ham, undan keyin ham hech bir ishlab chiqaruvchi yengil mashina faralarini uning old oynasi ostiga joylashtirishga jazm etmagan.
Izoh (0)