“Toshshahartransxizmat” aksiyadorlik jamiyatida fuqarolar qabulxonasi ish boshladi. Bu haqda jamiyat axborot xizmati xabar berdi.
Ayni paytda jamiyat rahbariyati har kuni aholi murojaatlari bilan bevosita ishlayapti. Fuqarolar qabulxonasida barcha sharoit yaratilgan, u zamon talablari darajasida jihozlangan. Murojaatchilar kutish xonasi, qabulxonada zamonaviy axborot-kommunikatsiya texnologiyalari, kompyuter jamlanmasi, yumshoq ofis mebellari va konditsioner mavjud.
Fuqaro qabulxonasida har bir murojaatchi shikoyat, taklif-mulohaza va arizasi chuqur o‘rganilib, tahlil etilmoqda. Masalan, shu joyning o‘zida ijobiy hal etish choralari ko‘rilmoqda. Ushbu xayrli ishga aholi bilan ishlashda zarur bilim, tashkilotchilik va tahlil qilish qobiliyati bor, ma’naviy-axloqiy yuksak fazilatlarga ega, yuqori malakali xodimlar jalb etilgan.Aytish o‘rinliki, fuqarolar qabulxonasi tashkil etilgan 2016-yil 19-dekabrdan buyon 21 nafar aholi murojaat qildi. Murojaatchilar talab va istaklari jamiyat rahbariyati tomonidan chuqur o‘rganilib, muammolar hal etildi.Nodir Yo‘ldoshev, “Toshshahartransxizmat” AJ bosh mutaxassisi
Bundan tashqari, yozma, og‘zaki va elektron tarzda ham murojaatlar qabul qilinmoqda. Jumladan, 2017-yilning 17-yanvar holatiga O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining virtual qabulxonasidan jamiyatga tegishli 750 murojaat kelib tushgan. Shundan 739 tasi ijobiy hal etildi. Qolganlari yuzasidan tegishli choralar ko‘rilmoqda.
Fuqarolar jamiyatning www. tshtx.uz sayti hamda 1062 qisqa raqamli “Ishonch telefoni” orqali ham murojaat, taklif va mulohazalarini bildirishi mumkin.
Diqqat, diqqat! “Daryo”ning Telegram’dagi rasmiy kanali — “Toshqin ‘Daryo’” (@toshqindaryo)ga obuna bo‘lib, yangiliklardan ovozli ko‘rinishda bahramand bo‘lishingiz mumkin.
Izoh (0)