• Profilga Kirish
  • 1744009905_435.svg 1744009905_642.svg

  • So‘nggi yangiliklar
  • Asosiy yangiliklar
  • Eng ko‘p o‘qilgan
  • Kolumnistlar
Ўзбекча
Русский
English
  • O'zb
  • Ўзб
  • Рус
  • Eng
  • O'zb
  • Ўзб
  • Рус
  • Eng
  • So‘nggi yangiliklar
  • Asosiy yangiliklar
  • Eng ko‘p o‘qilgan
  • Kolumnistlar
    • USD12880.35
    • RUB156.68
    • EUR14535.47
    • Google play
    • App Store
    • Telegram
    • Daryo
      • Internet-nashr
      • Tahririyat haqida
      • Aloqa ma'lumotlari
      • Foydalanish shartlari
      • Maxfiylik siyosati
      • Yangiliklar arxivi
    • Reklama
    • Ijtimoiy tarmoqlar
      • Instagram | Rasmiy
      • Instagram | Lifestyle
      • Instagram | Sport
      • Facebook | Rasmiy
      • OK | Rasmiy
      • YouTube | Daryo
      • YouTube | Daryo Rus tilida
      • YouTube | Daryo Global
    Telegram Youtube Facebook Instagram Twitter vkontakte
    Daryo logo white
    • O‘zbekiston
      • Boshqalar
      • Navoiy
      • Toshkent viloyati
      • Sirdaryo
      • Jizzax
      • Qashqadaryo
      • Surxondaryo
      • Xorazm
      • Buxoro
      • Samarqand
      • Namangan
      • Farg‘ona
      • Andijon
      • Qoraqalpog‘iston
      • Toshkent sh.
      • Mehridaryo
      • Ob-havo
    • Markaziy Osiyo
      • O‘zbekiston (Mahalliy)
      • Afg'oniston
      • Qirg‘iziston
      • Qozog‘iston
      • Turkmaniston
      • Tojikiston
    • Dunyo
    • Pul
      • Biznes
      • Iqtisodiyot
      • Moliya
      • Kripto
    • Madaniyat
      • Kino
      • Kitob
      • Musiqa
      • Shou-biznes
    • Layfstayl
      • Ayollar sahifasi
        • Farzand
        • Go‘zallik
        • Karyera
        • Maslahatlar
        • Moda
        • Retseptlar
      • Texnologiyalar
        • Arxitektura
        • Gadjetlar
        • Ilm-fan
        • Koinot
        • Media
      • Avto
      • Qo‘ziqorin
      • Sayohat
      • Salomatlik
      • Ta’lim
        • Abituriyent
        • Ingliz tilini o’rganamiz
    • Sport
      • Futbol
      • UFC
      • Boks
    infinix
    Daryo.uz - Login
    Daryo.uz Daryo.uz
    Daryo.uz - Login
    Maslahatlar

    Instagram’da qanday qilib millionta obunachiga ega bo‘lish mumkin?

    Xalqaro self-brending akademiyasi asoschisi, personal brendning bo‘yicha mutaxassis Margo Bilinina qanday qilib Instagram’da obunachilar sonini ko‘paytirish mumkinligiga javob berdi.

    Foto: Cosmopolitan

    Foto: Cosmopolitan

    Nima uchun million? Istagingiz mashhurlikmi yoki pul?

    Mashhurlik bo‘lsa, tanilish orqali nimaga erishmoqchisiz? Hech kim faqat mashhur bo‘lishni istagani uchungina shunday bo‘lib qolmaganini yodda tuting.

    Pulmi?

    Qancha va qaysi loyihalar orqali pul topishni istaysiz? Qachon, qaysi tomonga harakatlanayotganingiz va qanday maqsadlarni ko‘zlaganingiz, unga erishish uchun nimalar qilayotganingiz muhim.

    Sizni baxtiyor qiladigan ish bilan shug‘ullaning

    Mashhur kishilarning siri tanilishni yoki obunachilar sonini ko‘paytirishni istaganida emas, o‘zi yoqtirgan ishi bilan shug‘ullanishida. Nimani qoyillatasiz, sizga nima yoqadi nimani bajarib kamolotga erishishni istaysiz? Shu savollarga javobingiz bo‘lsin.

    Maqsadli auditoriyani aniqlab oling

    Siz taklif qiladigan narsa hamma uchun qiziq, deb o‘ylash kerakli auditoriyani yig‘ish imkoniyatini kamayishiga sabab bo‘ladi.

    Sizni kim o‘qimoqda? Taklifingiz ularga qiziqmi? Maqsadli auditoriyani aniqlab oling. Auditoriyangiz haqida hamma narsani biling va shundan kelib chiqib strategiya tuzing u asosida muloqot o‘rnatishga kirishing. Odamlar bilan muloqot qilishga kirishish obunachilar sonining oshishiga sabab bo‘ladi. Shaxsiy brendga millionlab odamlarni qiziqtirish qiyin ekanini inobatga oling va siz taqdim qilayotgan tovar yoki xizmatga kimlar qiziqish bildirishi mumkinligi jihatidan kelib chiqib ish tuting.

    Agar sizda iste’dod va aktyorlik mahorati bo‘lsam vaynerlik bilan katta auditoriya yig‘ishingiz mumkin. Bunda auditoriyaning ko‘p bo‘lishi hammaning kayfiyat ko‘tarish va ko‘ngil yozishga ehtiyoji borligi bilan bog‘liq.

    Shaxsiy brend yaratish

    Ko‘pchilik shaxsiy brendni akkaunt egasining yuzi deb hisoblaydi. Shaxsiy brend bu shaxsiyatga taalluqli narsalar emas. Bu akkaunt egasining auditoriya uchun mo‘ljallangan sahnalashtirilgan obrazi.

    Sizning sahnada nima bor, nimani ko‘rsatasiz?

    Shaxsiy brend bu — sizning nima bilan o‘ziga xosligingiz, nima uchun sizni eslab qolish kerakligiga asoslangan obraz. Instagram’da o‘zingiz haqingizda yozish kerak bo‘lgan joyga 150 belgi bilan o‘zingizni qisqa, aniq va o‘ziga xos tanishtirishingiz kerak. Ammo 90 foiz akkaunt egalari bu borada xatoga yo‘l qo‘yadi: kimdandir ko‘chiradi yoki bo‘lmasa, bo‘lar-bo‘lmas shior va keraksiz narsalar yozib qo‘yadi.

    Nimani do‘ndirasiz? 

    Imij yasab olishni o‘zi yetmaydi, uni isbotlash ham kerak. Eng zo‘r ekaningiz haqidagi ta’rif esa quruq gap xolos. Kontent asosida kommunikatsiya o‘rnatish bu strategiya. Takrorlanmas uslub, tashqi obraz, akkauntdagi konsepsiya va muloqot hamda matnlar uslubiga e’tibor bering.

    Odamlar serialni tomosha qiladigandek “story” yarating, obunachi fikri bilan qiziqing, qiziqtiring. Har bir kuzatuvchi o‘zini sizning serialingiz ishtirokchisidek his qilsin.

    Promout qilishni unutmang

    Akkauntingiz haqida ko‘pchilik xabardor bo‘lishi uchun reklama choralarini ko‘rishni unutmang. Bu bloger va tashkilotchilarning “story”, postlari yoki targeting bo‘lishi mumkin. Reklamani maqsad va budjetdan kelib chiqib amalga oshirish kerak. Botlar va faol bo‘lmagan akkauntlar bilan obunachilarni ko‘paytirishga urinmang.

    Instagram’ning imkoniyat doirasidan chetga chiqing

    Instagram so‘nggi vaqtda yangi yulduzlar va loyihalar tug‘iladigan, millionlab mablag‘ topsa bo‘ladigan kichik bir sayyoraga aylandi. Ammo auditoriyangiz boshqa joyda bo‘lishi mumkinligini ham inobatga olgan holda oflayn tadbir, konferensiyalarda ishtirok eting, OAV uchun qiziq shaxs bo‘lishga harakat qiling. Onlayn va oflayn faollikni birlashtirish ko‘proq samara beradi.

    Mavzuga doir: 

    • Post uchun millionlar: Instagram’dagi reklamadan eng ko‘p pul ishlab topadigan bolalar (foto)
    • O‘zbekistonlik Rahim Abramov Rossiyaning eng serdaromad tiktokeri deb topildi. U bir yilda 10 mln rubl ishlab topgan
    • Instagram-blogerlar ko‘rinish beradigan shaxsiy samolyotlar aslida maxsus studiya ekanligi fosh etildi
    • Instagram’da kecha va bugun: Mashhur ayollarning tashqi ko‘rinishi qay darajada o‘zgardi?

    15.10.2020, 19:22   Izoh (0)   21920
    Facebook Twitter LinkedIn Telegram Email

    Izoh (0)

    Kirish
    Javob qoldiring Bekor qilish

    Mavzuga doir

    Niqob ostidagi yuz terisida qanday o‘zgarishlar yuz beradi va uni qanday parvarish qilish kerak?

    15.10.2020, 13:24

    Xavfli hududlar: Uydagi birinchi navbatda dezinfeksiya qilinishi kerak bo‘lgan joylar

    14.10.2020, 15:22

    Agar har kuni makaron mahsuloti iste’mol qilinsa, nima bo‘ladi? Mutaxassis javob beradi

    14.10.2020, 13:26

    “Tom va Jerri”, “Qizaloq va maymoq”. Bola psixikasiga salbiy ta’sir qiladigan multfilmlar

    13.10.2020, 20:21

    Shisha ortidan: shaffof to‘siq koronavirusdan himoya qiladimi?

    13.10.2020, 10:59

    Bola psixikasining buzilishiga sabab bo‘ladigan o‘yinchoqlar

    10.10.2020, 20:48
    ×Lightbox Image

    Daryo.uz | Sizning muammoingiz yechimi


    UZTELECOM Toshkentdagi IWTC 2025 da faol ishtirok etmoqda


    Kapitalbank 2024-yilgi Brand Awards International mukofotiga sazovor bo‘ldi


    Silk Avia Shahrisabzga ko‘proq parvoz qiladi


    “Orzudagi uy” — bugunoq zamonaviy uy egasi bo‘lishni istaganlar uchun ipoteka!


    UZCARD SHERDOR premium kartasi endi MKBANKda mavjud


    Moliyaviy firibgarlik: murakkab sxemalar bo‘yicha sodda tushunchalar 


    Ziffler‘dan katta taqdimot: yangi qiyofa, zamonaviy dizayn va aqlli maishiy texnikalar


    Fonon zargarlik uyi "Brilliantlar olamiga sayohat" mavzusida navbatdagi master-klassni Intercontinental mehmonxonasida o‘tkazdi  


    InfinBANK Global Money Week 2025 da ishtirok etdi


    OKMK 2,3 milliard dollar kredit mablag‘larini jalb qildi va 125 million dollar moliyaviy xarajatlarni iqtisod qildi


    HONOR kompaniyasi HONOR 400 Lite smartfonini taqdim etdi. Qiziq, u nimasi bilan lol qoldira oladi?


    Parvoz — katta shahar xarakteriga ega qulay biznes-klass turar joy


    CHERY bilan o‘z orzungizni amalga oshiring: barcha modellar uchun boshlang‘ich to‘lov pasaytirildi! 


    TENET butik-developer debyut loyiha — Stellar Residence sotuvi boshlanganini e’lon qiladi


    Coca-Cola 139 yillik ilhom, ajoyib kashfiyotlar, mashhur kampaniyalar va butun dunyo sevib qolgan ta’mni taqdim etmoqda 

     

    Tavsiya etamiz

    “AQSH yordam bermaganida, g‘alabaga erisha olmasdik” — Ikkinchi jahon urushida SSSR yutug‘ini ta’minlagan yashirin haqiqatlar

    10 may, 15:00

    “Ular o‘z vatani mustaqil bo‘lishi uchun kurashgan edi” — Turkiston legionining ayanchli tarixi

    8 may, 15:09

    Rashidov, gazli ichimliklar zavodi, Qizil maydon. 9-may — Toshkent tarixidan fotolavhalar

    7 may, 14:40

    Mashhur patir, hamma biladigan qabriston, tor ko‘chali mahallalar. Kadrlarda Olmazor

    10 aprel, 10:00
     
     
     

    So‘nggi yangiliklarga o‘tish

    Dunyodagi eng katta Lego shaharchasi qurildi (foto)

    Dunyo | 11 may, 23:50

    “Putinni payshanba kuni Turkiyada kutaman” — Zelenskiy

    Dunyo | 11 may, 23:25

    Superliga. “So‘g‘diyona” o‘z maydonida “Sho‘rtan” bilan durang o‘ynadi

    Sport | 11 may, 22:51

    Qatar Trampga 400 mln dollarlik “uchar saroy” sovg‘a qilmoqchi — OAV

    Dunyo | 11 may, 22:50

    Shveysariyada ayol qo‘shni mushukni boqqani uchun sudlandi

    Dunyo | 11 may, 22:10

    La Liga. “Barselona” — “Real” uchrashuvida “gollar otishmasi” bo‘ldi

    Sport | 11 may, 21:35
    Daryo About Us

    “Daryo” internet-nashrining (O‘zbekiston matbuot va axborot agentligi (O‘zMAA, hozirgi O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasi huzuridagi Axborot va ommaviy kommunikatsiyalar agentligi) tomonidan 13.03.2015 yil sanasida 0944-sonli guvohnoma bilan ommaviy axborot vositasi sifatida ro‘yxatga olingan. Matnli materiallarni to‘liq ko‘chirish yoki qisman iqtibos keltirishga, shuningdek, fotografik, grafik, audio va/yoki videomateriallaridan foydalanishga “daryo.uz” saytiga giperhavola mavjud bo‘lgan va/yoki “Daryo” internet-nashrining muallifligini ko‘rsatuvchi yozuv ilova qilingan taqdirda yo‘l qo‘yiladi. Chop etiladigan ba’zi ma’lumotlar 18 yoshga to‘lmagan foydalanuvchilarga mo‘ljallanmagan bo‘lishi mumkin. Info@daryo.uz

    Telegram Youtube Facebook Instagram Twitter vkontakte

    © «Simple Networking Solutions» MChJ, 2013–2025

    Yosh bo‘yicha cheklov

    Xato topdingizmi? Ctrl+Enter’ni bosing

    • Foydalanish shartlari
    • Maxfiylik siyosati
    • Reklama
    Nimani qidiramiz?

    Sign In or Register

    Xush kelibsiz!

    Tizimga kiring yoki Roʻyxatdan oʻting.

    Google

    yoki E-Pochta orqali

    Izoh qoldirishingiz, Foydalanish shartlari va Maxfiylik siyosati shartlarini qabul qilganingizni anglatadi

    Roʻyxatdan oʻting

    Roʻyxatdan oʻtganmisiz? Login.

    Google

    yoki E-Pochta orqali

    Sizga parol elektron pochta orqali yuboriladi.

    Izoh qoldirishingiz, Foydalanish shartlari va Maxfiylik siyosati shartlarini qabul qilganingizni anglatadi

    Matnda xato topdingizmi?

    ×

    Rahmat. Biz sizning xabaringizni oldik va xatoni imkon qadar tezroq tuzatamiz.