• Profilga Kirish
  • 1744009905_435.svg 1744009905_642.svg

  • So‘nggi yangiliklar
  • Asosiy yangiliklar
  • Eng ko‘p o‘qilgan
  • Kolumnistlar
Ўзбекча
Русский
English
  • O'zb
  • Ўзб
  • Рус
  • Eng
  • O'zb
  • Ўзб
  • Рус
  • Eng
  • So‘nggi yangiliklar
  • Asosiy yangiliklar
  • Eng ko‘p o‘qilgan
  • Kolumnistlar
    • USD12586.41
    • RUB160.42
    • EUR14758.82
    • Google play
    • App Store
    • Telegram
    • Toshkentda
      +27°C
      • Andijon
      • Qarshi
      • Buxoro
      • Samarqand
      • Farg‘ona
      • Sirdaryo
      • Jizzax
      • Termiz
      • Namangan
      • Toshkent
      • Navoiy
      • Toshkent vil
      • Nukus
      • Urganch
    • Daryo
      • Internet-nashr
      • Tahririyat haqida
      • Aloqa ma'lumotlari
      • Foydalanish shartlari
      • Maxfiylik siyosati
      • Yangiliklar arxivi
    • Reklama
    • Ijtimoiy tarmoqlar
      • Instagram | Rasmiy
      • Instagram | Lifestyle
      • Instagram | Sport
      • Facebook | Rasmiy
      • OK | Rasmiy
      • YouTube | Daryo
      • YouTube | Daryo Rus tilida
      • YouTube | Daryo Global
    Telegram Youtube Facebook Instagram Twitter vkontakte
    Daryo logo white
    • O‘zbekiston
      • Boshqalar
      • Navoiy
      • Toshkent viloyati
      • Sirdaryo
      • Jizzax
      • Qashqadaryo
      • Surxondaryo
      • Xorazm
      • Buxoro
      • Samarqand
      • Namangan
      • Farg‘ona
      • Andijon
      • Qoraqalpog‘iston
      • Toshkent sh.
      • Mehridaryo
      • Ob-havo
    • Markaziy Osiyo
      • O‘zbekiston (Mahalliy)
      • Afg'oniston
      • Qirg‘iziston
      • Qozog‘iston
      • Turkmaniston
      • Tojikiston
    • Dunyo
    • Pul
      • Biznes
      • Iqtisodiyot
      • Moliya
      • Kripto
    • Madaniyat
      • Kino
      • Kitob
      • Musiqa
      • Shou-biznes
    • Layfstayl
      • Ayollar sahifasi
        • Farzand
        • Go‘zallik
        • Karyera
        • Maslahatlar
        • Moda
        • Retseptlar
      • Texnologiyalar
        • Arxitektura
        • Gadjetlar
        • Ilm-fan
        • Koinot
        • Media
      • Avto
      • Qo‘ziqorin
      • Sayohat
      • Salomatlik
      • Ta’lim
        • Abituriyent
        • Ingliz tilini o’rganamiz
    • Sport
      • Futbol
      • UFC
      • Boks
    infinix
    Daryo.uz - Login
    Daryo.uz Daryo.uz
    Daryo.uz - Login
    O‘zbekiston

    Marketing va biznes: qadrdonlarmi yoki zo‘raki sheriklar?

    8-aprelda Toshkentda har yilgi Adweek marketing va reklama haftaligi boshlanadi. Haftalik tadbirlari mobaynida marketing va reklama to‘g‘risida ko‘plab munozaralar va taqdimotlar o‘tkaziladi. Ushbu keng miqyosdagi tarmoq hodisasi arafasida tashkilotchilar www.adweek.uz saytiga kirganlarning eng ommaviy savollariga javob beradi.

    Nega Adweek haftaligi davomida bir vaqtda ikkita: marketing va reklama bo‘yicha konferensiya o‘tkaziladi?

    Hammaga ma'lumki, reklama — bu marketingning uzviy qismi bo‘lib, ularni ajratish doimo bahs-munozaraga sabab bo‘lgan. Ammo istalgan korxonaning marketing masalalarini fundamental darajada hal qiladiganlar tushunadilar: reklama bilan shug‘ullanishdan oldin bozorni o‘rganish, kompaniya imkoniyatlarini aniqlash va rivojlanish strategiyasini to‘g‘ri tanlash bo‘yicha katta ishlarni amalga oshirish kerak bo‘ladi. Reklama korxona marketing strategiyasini tatbiq etishning bir qismigina, xolos (u ham har doim emas). Lekin, shu bilan birga, saviyali reklama kampaniyasi bozorda  muvaffaqiyatli o‘rin egallashning va sotuvlar jarayonining yadrosiga aylana olganligiga ko‘pgina misollar mavjud.

    Shu sababli marketing konferensiyasining dasturi ko‘proq biznesni, uning rivojlanishi strategiyasini va brendning bozorda optimal o‘rin egallashi masalalarini o‘rganish masalalarini qamrab oladi. Reklama konferensiyasi esa, ushbu biznes-vazifalarni hisobga olgan holda, eng samarali kreativ yechimlarni yaratish masalalarini batafsil ko‘rib chiqadi. Zamonaviy dunyo konferensiya o‘tkazish tajribasi ham shunday taqsimlanish yo‘lini tutadi.

    Nega bu yil Adweek konferensiyalarida qatnashish pullik?

    Bepul va pullik konferensiyalar o‘rtasidagi farqqa batafsil to‘xtaladigan bo‘lsak, u asosan tashkilotchilar ko‘zlagan maqsadlarda ko‘rinadi. Adweek konferensiyalari tashkilotchilari uchun pullik ishtirok shakliga o‘tilishi ham dasturning o‘zi, ham konferensiya auditoriyasi shakllanishining yangi bsosqichi bo‘ldi. Taklif etilayotgan kontent sifatini oshirish va xalqaro miqyosdagi ekspertlarni ma'ruzachi sifatida taklif etish vazifasini o‘z oldiga qo‘ygach, tashkilotchilar qarshisida yuksak motivatsiyalangan, olinadigan axborot va amaliy bilimlarning qadrini his etadigan auditoriya shakllanishi masalasi yuzaga keldi. Bunda konferensiyaga kirish narxi ramziy ko‘rinishda bo‘lib, marketing, reklama va umuman biznes sohasida faol ish yurituvchilar uchun hamyonbop sanaladi.

    Qolaversa, amalda bepul konferensiyalar mutlaqo bo‘lmaydi. Har qanday bepul konferensiya tashkil etilishi ortida shu tariqa o‘zining marketing va reklama masalalarini hal etayotgan kompaniya, loyiha yoki brend turadi. Adweek spikerlari O‘zbekistonga o‘z tajribalari va qimmatli bilimlarini bizning mutaxassislarimiz hamda marketing va reklama sohasiga qiziquvchi har kim bilan o‘rtoqlashish uchun keladilar va ularning aksariyati yurtimizga birinchi bor tashrif buyuradi. Ular o‘zlarini, o‘z kompaniyalari yoki mijozlarini reklama qilmaydilar, internetda erkin foydalanishda uchramaydigan bilimlarni ulashadilar. Xo‘p deng, bu anchayin qadrli axborot manbai va uning uchun minimal, konferensiya chog‘ida axborotni to‘laqonli hamda samarali qabul qilish va fikr almashishga sharoit yaratish uchun zarur miqdorda to‘lov olinadi.

    Ish kunida konferensiyada qatnashish o‘zini qanchalik oqlaydi?

    Avvalo, marketing va reklama konferensiyalari kompaniyalarda strategiya va ilgarilatishga mas'ul mutaxassislar uchun mo‘ljallangan. Bu masalalarni har doim ham odatiy va doimiy usullar bilan samarali hal qilib bo‘lmaydi. Har bir o‘zini qadrlovchi marketolog, birinchi navbatda, butun kompaniyani rivojlantirish strategiyasini ishlab chiqish va hayotga tatbiq qilishda qatnashuvchi mutaxassisdir. Va yilda bir martagina mutaxassislarimiz yangi g‘oyalar g‘amlab olish, voqyeiy muvaffaqiyat tarixlari bilan tanishish, marketing va reklama borasida bunday hajmda ruhlanish kasb etish imkoniga ega bo‘ladilar. Qolaversa, bularning bari shu yerda, Toshkentda ro‘y beradi va buning uchun uzoqqa borish, butun dunyodan seminarlar izlash va soatlab internetda o‘tirish zarur bo‘lmaydi. Jahon miqyosidagi barcha “yulduz”larning o‘zi, bizning sharoitimizga moslashtirilgan kontent bilan bo‘lashish va ikkita konferensiya davomida mahalliy mutaxassislar savollariga bevosita javob berish uchun, mehmonga keladilar.

    ABC Show’dagi jahonning eng yaxshi reklamalari bilan tanishish nega zarur?

    Birinchidan, bu noyob tadbir O‘zbekistonda birinchi bor o‘tkazilmoqda va shu sababli, noodatiy format ko‘plab savollar tug‘dirmoqda. Jahonning eng yaxshi reklamalari kolleksiyasi – bu nima va kim uchun?

    11-aprel, soat 18:30 da kino saroyida eng yaxshi reklama videoroliklari ko‘rsatiladi. Unda eng ko‘p taqdirlanadigan reklama roliklari – dunyoning 45 ta yetakchi festivali g‘oliblari namoyish etiladi. Bu jahonning yetakchi kompaniyalari, yirik jahon bozorlarida muvaffaqiyatli sotuvlar tajribasiga ega xalqaro kreativ agentliklarning muvaffaqiyatli ishlari natijasini ko‘rish imkoniyatidir.

    Sifati hayratda qoldiradigan roliklar, katta ekranda, mutaxassislar izohlari bilan – bu oqshomni butun dam olish kunlariga tatigulik hissiyotlar og‘ushida o‘tkazishning ajoyib g‘oyasi bo‘libgina qolmay, balki reklama “oshxonasi” sirlarini bilish,  eng yirik jahon brendlari qanday sotishlarini ko‘rish, reklama kinosining eng usta professionallari ishlaridan lazzatlanish va jahondagi eng yaxshi reklama yechimlaridan ilhomlanish hamdir.

    Bu yil Marketing va reklama ko‘rgazmasi o‘tkaziladimi?

    Mamlakatda yagona Marketing va reklama ko‘rgazmasi bu yil, an'anaviy ravishda, xalqaro marketing konferensiyasi bilan birga, International Hotel Tashkent’da, 8—10-aprel kunlari o‘tadi. Ko‘rgazmaga kirish bepul.

    So‘zimiz yakunida aytish o‘rinliki, biznes bilan shug‘ullanadigan, tobora kuchayib borayotgan raqobat sharoitida o‘zi va o‘z biznesini rivojlantirishni, tovar va xizmatlarini ilgarilatishni istaydigan, O‘zbekistonda marketing va reklama sohasining kelgusi taqdiriga befarq bo‘lmagan barcha-barchani Adweek haftaligi tadbirlari davomida noyob bilimlar, hissiyotlar va taassurotlar uyg‘unligi kutadi.

    Adweek marketing va reklama haftaligi haqida batafsilroq axborot, konferensiya dasturi hamda ko‘rgazma va ABC show to‘g‘risidagi ma'lumotni www.adweek.uz saytidan olish mumkin. Birinchi Toshkent reklama festivali to‘g‘risidagi barcha axborot  — www.tafest.uz chiptalarni www.myticket.uz saytida harid qilish mumkin.

    25.03.2019, 19:25   Izoh (0)   10021
    Facebook Twitter LinkedIn Telegram Email

    Izoh (0)

    Kirish
    Javob qoldiring Bekor qilish

    Mavzuga doir

    Toshkentda uch fuqaro oddiy dori vositalaridan zaharlandi

    25.03.2019, 19:12

    O‘zbekiston va BAA o‘rtasida savdo-iqtisodiy va investitsiyaviy hamkorlikni kengaytirishga kelishib olindi (foto)

    25.03.2019, 18:30

    O‘zbekiston Markaziy Osiyoda meva eksport qilish bo‘yicha yetakchi bo‘ldi

    25.03.2019, 18:00

    Farg‘onada 25 metrlik lavash tayyorlandi (foto)

    25.03.2019, 17:34

    Surxondaryoning Uzun tumani Nurobod qishlog‘idagi yo‘llar ahvoli (foto)

    25.03.2019, 17:22

    Buxoro viloyati IIB Tergov boshqarmasi boshlig‘i tayinlandi

    25.03.2019, 16:12
    ×Lightbox Image

    Daryo.uz | Sizning muammoingiz yechimi


    Qashqadaryoning Chimyoni – Miraki haqida siz bilmagan faktlar


    Savdo, fintex va “yashil” loyihalar: Octobank Xitoy bilan hamkorlikni qanday yo‘lga qo‘ymoqda


    American University of Technology (AUT) 28-iyun - Ochiq eshiklar kuniga taklif etadi


    Qayerga investitsiya kiritish mumkin? Qanday aktiv turlari mavjud? 


    Market Yandex Go Samarqandda ishga tushdi


    Yoz osmonning o‘zidayoq boshlanadi: Silk Avia Toshkentdan Issiqko‘lga kunlik aviaqatnovlarni yo‘lga qo‘ymoqda


    “S&P” O‘zbekiston Milliy Bankining rеyting prognozini “ijobiy”ga ko‘tardi 


    BYD Astana Motors rasmiy dilerlik tarmog‘i Toshkentdagi barcha beshta dilerlik markazida "Best Buy Day" tadbirini o‘tkazadi


    Qashqadaryo va Buxoroda amalga oshirilgan quyosh energiyasi loyihalariga 1 yil to‘lishi munosabati bilan rasmiy tadbir bo‘lib o‘tdi


    “Kia Go!”: Kia Sonet egalarining uchrashuvi – yil davomida birga


    “Wyndham Garden Charvak” kurort majmuasi qurilishi qanday kechayotganini ko‘rsatdi


    Toshkent va Bangkok o‘rtasida to‘g‘ridan-to‘g‘ri aviaqatnov: Centrum Air yangi xalqaro yo‘nalishni ishga tushiradi 


    Toshkentda Sting brendi homiyligida "Formula-1" filmining premyerasi bo‘lib o‘tdi


     Navoiy innovatsiyalar universiteti: zamonaviy bilim sari ishonchli qadam 


    BI Group va Asakabank O‘zbekistonda tijorat ko‘chmas mulki uchun biznes ipotekasini ishga tushirdi

     

    Tavsiya etamiz

    NATO tarixi – dunyodagi eng qudratli harbiy tashkilotning obro‘si pasaymoqdami?

    26 iyun, 20:31
    Audio Icon

    Joy hammaga yetardi: Jeyms Kemeronga ko‘ra, “Titanik” yo‘lovchilarining omon qolish imkoniyati bo‘lgan

    25 iyun, 23:50

    “Trampning Titanigi to‘xtaydi” — Eron elchisi

    25 iyun, 13:39

    AQSHning Yaqin Sharqdagi harbiy bazalari soni nechta va qayerda joylashgan?

    24 iyun, 19:05
     
     
     

    So‘nggi yangiliklarga o‘tish

    Klublar o‘rtasidagi JCH. “PSJ” Messi boshchiligidagi “Inter Mayami” darvozasiga javobsiz 4 ta gol urdi

    Sport | 29 iyun, 23:09

    “Uy oldi-sotdisini naqdsiz shaklga o‘tkazmoqchimiz” — Mubin Mirzayev

    O‘zbekiston | 29 iyun, 23:05

    Ozarbayjon Rossiya bosh vaziri o‘rinbosari tashrifini bekor qildi

    Dunyo | 29 iyun, 23:00

    “Nasiya bozorini davlat tomonidan tartibga solish rejalashtirilgan” — Timur Ishmetov

    Iqtisodiyot | 29 iyun, 22:30

    Superliga. “Buxoro” “Sho‘rtan”ni ishonchli hisobda mag‘lub etdi

    Sport | 29 iyun, 22:15

    Eron MAGATE rahbari uchun yadroviy obyektlarga kirishni yopdi

    Dunyo | 29 iyun, 22:00

    Roberto Badjoning noaniq zarbasi, Messi va Suaresning kutilmagan yurishi. Futboldagi penalti qoidasi haqida

    Futbol | 29 iyun, 21:42
    Daryo About Us

    “Daryo” internet-nashrining (O‘zbekiston matbuot va axborot agentligi (O‘zMAA, hozirgi O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasi huzuridagi Axborot va ommaviy kommunikatsiyalar agentligi) tomonidan 13.03.2015 yil sanasida 0944-sonli guvohnoma bilan ommaviy axborot vositasi sifatida ro‘yxatga olingan. Matnli materiallarni to‘liq ko‘chirish yoki qisman iqtibos keltirishga, shuningdek, fotografik, grafik, audio va/yoki videomateriallaridan foydalanishga “daryo.uz” saytiga giperhavola mavjud bo‘lgan va/yoki “Daryo” internet-nashrining muallifligini ko‘rsatuvchi yozuv ilova qilingan taqdirda yo‘l qo‘yiladi. Chop etiladigan ba’zi ma’lumotlar 18 yoshga to‘lmagan foydalanuvchilarga mo‘ljallanmagan bo‘lishi mumkin. Info@daryo.uz

    Telegram Youtube Facebook Instagram Twitter vkontakte

    © «Simple Networking Solutions» MChJ, 2013–2025

    Yosh bo‘yicha cheklov

    Xato topdingizmi? Ctrl+Enter’ni bosing

    • Foydalanish shartlari
    • Maxfiylik siyosati
    • Reklama
    Nimani qidiramiz?

    Sign In or Register

    Xush kelibsiz!

    Tizimga kiring yoki Roʻyxatdan oʻting.

    Google

    yoki E-Pochta orqali

    Izoh qoldirishingiz, Foydalanish shartlari va Maxfiylik siyosati shartlarini qabul qilganingizni anglatadi

    Roʻyxatdan oʻting

    Roʻyxatdan oʻtganmisiz? Login.

    Google

    yoki E-Pochta orqali

    Sizga parol elektron pochta orqali yuboriladi.

    Izoh qoldirishingiz, Foydalanish shartlari va Maxfiylik siyosati shartlarini qabul qilganingizni anglatadi

    Matnda xato topdingizmi?

    ×

    Rahmat. Biz sizning xabaringizni oldik va xatoni imkon qadar tezroq tuzatamiz.