Rostov-Donda qulagan FlyDubai’ning Boeing 737-800 layneri ikkinchi uchuvchisi aviahalokatdan oldin bir kunlik tanaffus bilan 11 kun ishlagan. Bu haqda ishchi kun tartibini RT telekanaliga taqdim etgan kompaniyaning sobiq uchuvchisi ma’lum qilgan, deya xabar beradi Meduza.
Uning aytishicha, aviatashuvchida yosh uchuvchilarni noqulay — uzoq muddatli va kechki reyslarga belgilash odatiy hol bo‘lgan. Boeing 737-800 ikkinchi uchuvchisi ish jadvali shunday tuzilgandiki, samolyot halokatga uchragan kuni biologik soatlariga ko‘ra, Rostov-Donga uchishi emas, uxlashi zarur edi.
Kechki reyslardan kunduzgi reyslarga olish amaliyoti FlyDubai’da odatiy hol bo‘lgan. Bunday vaziyat aviakompaniyalar ish yuritish qoidalaridan chetga chiqish hisoblanmaydi, biroq uchuvchilar salomatligiga salbiy ta’sir ko‘rsatadi.
Sobiq uchuvchining aytishicha, samolyot kapitani og‘ir jadval tufayli bo‘shashga ariza bergan va u bir necha haftadan keyin ishdan ketishi lozim edi.
Eslatib o‘tamiz, 19-mart, shanba kuni FlyDubai aviakompaniyasiga tegishli Boeing 737-800 layneri Rossiyaning Rostov-Don shahri aeroportiga qo‘nish vaqtida halokatga uchradi. Hodisa oqibatida samolyot bortida bo‘lgan barcha yo‘lovchilar va ekipaj a’zolari halok bo‘lgan.
Izoh (0)