Makro savdo tarmog‘i “Omadli xaridor” aksiyasi natijalarini sarhisob qildi, unga ko‘ra do‘konning har 200-mehmoni chekning umumiy miqdoridan qat’i nazar, tovarlarni bepul oldi.
8-avgust kuni Makro savdo tarmog‘i “Omadli xaridor” aksiyasini. Yoshidan, shuningdek, yutuq chekidagi xaridlar miqdori va tovarlar sonidan qat’i nazar, barcha tashrif buyuruvchilar ishtirok etishi mumkin bo‘lgan O‘zbekiston bozoridagi mutlaqo yangi, yirik promo yakunladi. Aksiyaning butun davri davomida 7000 ga yaqin g‘olib aniqlandi.
Makro aksiyasi natijasida eng yirik yutuq cheki 1 854 990 so‘mlik xarid bo‘ldi.
Aksiyaning butun davri davomida kompaniya g‘oliblarga 3 tonnadan ortiq suv, bir tonnadan ortiq Coca-cola, 400 kilogrammga yaqin go‘sht, 1000 dona muzqaymoq va boshqa mahsulotlar sovg‘a qildi.
“Omadli xaridor” — bu kayfiyat va his-tuyg‘ular haqidagi aksiyadir. Biz 7000 ga yaqin mijozlarga ajoyib kayfiyat va ajoyib xarid qilish tajribasini taqdim etishni istadik va bunga erishdik! Evaziga hech narsa talab qilinmaydigan qadam va hayrat hamma uchun yoqimli, biz uchun esa mehmonlarimizning quvonchlarini ko‘rish eng yaxshi motivator bo‘lib xizmat qiladi”, — dedi marketing departamenti direktori Dmitriy Demidov.
Qizig‘i shundaki, aksiya shunday tashkil etilganki, xodimlarning hech biri qaysi supermarketda va navbatdagi g‘olib qachon e’lon qilinishini oldindan ayta olmadi. Bu butun promoning eng hissiy zanjiriga aylandi. Har bir g‘olib butun savat ularga bepul berilganidan hayratda qoldi va xursand bo‘lishdi. Muhimi, xaridning miqdori xaridor uchun muhim emas edi.
Makro mijozlarga xizmat ko‘rsatishni rivojlantirishga katta ahamiyat beradi va turli aksiyalarni yanada rivojlantirish niyatida. Agar ushbu aksiyada sizning omadingiz kelmagan bo‘lsa, keyingi aksiyalarda albatta omadingiz keladi, chunki kompaniya mijozlarning his-tuyg‘ulariga katta e’tibor qaratishni rejalashtirgan.
Reklama huquqi asosida.
Izoh (0)