Akfa mutaxassislari 2022-yilda oyna va eshik tizimlarini xarid qilish bo‘yicha xaridorlar nimalarni afzal ko‘rishi bilan o‘rtoqlashdi.
2022-yilda “standart” oq rangli qo‘shoynalar xaridorlar e’tiborini tobora kam tortmoqda. Texnologik va shu bilan birga viqorli va amaliy jihatdan qulay konstruksiyalar birinchi planga o‘tmoqda. Iste’molchi tayyor oyna tizimining texnik ko‘rsatkichlariga yanada talabchanlik va ogohlik bilan qaraydigan bo‘lmoqda. Chunki aynan shu ko‘rsatkichlar mahsulot qancha xizmat qilishi, energiya tejalishida qancha mablag‘ni asrashi yoki tayyor oyna qanchalik ekologik jihatdan xavfsiz bo‘lishini belgilaydi. Bunday mijoz ko‘rinish va dizayn jihatidan ham kattaroq talablarga ega.
Metall-plastik oyna sanoatining qaysi tendensiyalari eng jadal rivojlanayotganiga kelsak, bu yog'ochga imitatsiya qilingan metall-plastik profil bo‘lib, uning yuzasi nemis ishlab chiqaruvchisi Hornschuch AG va undan tayyorlangan mahsulotlardan iborat. Life Like texnologiyasi derazani butunlay boshqacha his qilish va hatto “taktil dizayn” kabi tushuncha haqida fikr yuritish imkonini beradi. Life Like kolleksiyasi ko‘rinish va paypaslashda tabiiy viqorli ignabargli teksturalari bilan farq qiluvchi materiallardan foydalanishning yangi davrini ochib beradi.
Iliq alyuminiy turkumlariga kelsak, iste'molchining talabchanligi ortib borayotganini hisobga olgan holda, bu yo'nalish ham korporativ, ham xususiy segmentdagi eng yaxshi o‘zbek binolari loyihalariga kirish uchun juda yaxshi imkoniyatlarga ega. Alyuminiy tizimlari issiqlikni saqlay olmasligi haqidagi mubolag‘alardan farqli o'laroq, iliq alyuminiy seriyasining energiya samaradorligi, issiqlik va shovqin izolyatsiyasi ko‘rsatkichlari hech qanday jihati bilan metall-plastikdan kam emas (va ba’zan hatto undan ham oshib ketadi). Alyuminiy turkumining konstruktiv imkoniyatlari orasida ba’zi metall-plastik tizimlarga nisbatan ancha katta o'lchamdagi panoramali oynalar va eshiklarni ishlab chiqarish va o'rnatishni ham qayd etish mumkin.
Agar industriyadagi vizual oqimlar haqida gapiradigan bo‘lsak, ayniqsa xususiy sektor segmentida, texnologik yechimlar tobora kengroq talabga erishmoqda, bu esa oynalarni tanlagan egasining o'ziga xosligini ifoda etishga, unga o'z xonadonining g‘oyasi va xarakteriga urg‘u berishga va odatiy ko‘rinishdagi oq to‘g‘ri to‘rtburchak ko‘rinishidagi oyna timsolidan voz kechishga yordam beradi. Ranglar palitrasi haqida gap ketganda, metallik yoki to‘q antrasit rangli oynalar tobora ommalashib bormoqda. Bu arxitektura sohasidagi tendensiyalar, zamonaviy interyerlarda yuqori texnologiyali, modern, loft va minimalizm kabi mashhur tendensiyalarning ta’siri bilan bog‘liqdir.
Shuningdek, katta o‘lcham va gabaritli hajmlarga (panoramali oynalar va “polgacha oynalar”) yaqqol qiziqish kuzatilmoqda. Umumiy fonda surma konstruksiyalar ham alohida ajralib turib, ular uy bo‘shlig‘idan samarali foydalanish imkonini beradi. Yorug‘ va shaffof konstruksiyalarning maydonini kattalashtirishga bo‘lgan intilish ko‘tarma-surma va surma portallardan foydalanishga undadi.
Bugungi kunda iste'molchining dastlab xabardor bo'lishi, yanada malakali va kengroq maslahat olishi va natijada uning yangi oynasi qanday bo‘lishi kerakligi haqida qaror qabul qilish uchun ko‘proq imkoniyatlarga ega bo‘lishi muhimdir. Faqat vizual komponentga emas, balki oynalarning texnik xususiyatlariga tayangan holda qaror qilishi e’tiborli.Profillarni faqat xalqaro sifat standartlariga muvofiq ishlab chiqarish, O‘zbekiston Respublikasi bo‘ylab rivojlangan dilerlik tarmog‘i klonlash va soxtalashtirishni deyarli istisno qiladi va Akfa’ga hamkorlar bilan birgalikda barcha mahsulot va narx segmentlarida samarali takliflarni shakllantirish imkonini beradi. Barcha Akfa mahsulotlari xaridorlar orasida katta talabga ega.
Bozor tobora xilma-xillashib, xaridorlarning xohish va ehtiyojlari ham turfa bo‘lib bormoqda. Va har bir manfaatlar guruhi uchun Akfa va bizning hamkorlarimiz eng yuqori darajadagi tizim yechimlariga ega. Endilikda mijozlar bilan muloqotimizning asosiy yo‘nalishi brendning tanilishi, Akfa mahsulotlari iste’molini rag‘batlantirish, maslahatlar berish va mijozlarni mahsulotlar haqida xabardor qilish, mavjudlarining xayrixohligini saqlab qolish hamda yangi hamkorlar va do‘stlarni jalb qilish bo‘yicha tizimli ishlardan iborat.
Mahsulotlar haqida to‘liq ma’lumotni Akfa’ning rasmiy resurslari, rasmiy shourumari yoki yagona Call-markazi orqali olish mumkin: +998 71 203-00-00.
Сайт: www.akfagroup.com
Reklama huquqi asosida.
Izoh (0)