Prezidentning 2019-yil 5-yanvardagi “O‘zbekiston Respublikasida turizm tarmog‘ini jadal rivojlantirishga oid qo‘shimcha chora-tadbirlar to‘g‘risida”gi PF-5611-sonli farmoni bilan tasdiqlangan “2019-2025-yillarda O‘zbekiston Respublikasida turizm sohasini rivojlantirish Konsepsiyasi”ni amalga oshirish bo‘yicha “2019-yilgi chora-tadbirlar rejasi”ga muvofiq, Turizmni rivojlantirish davlat qo‘mitasi O‘zbekiston Respublikasi hududlarining turistik brendlarini ishlab chiqishga doir tanlov e’lon qilgan edi.
Turizmni rivojlantirish qo‘mitasi matbuot xizmatining xabar berishicha, Qoraqalpog‘iston Respublikasi, viloyatlar va Toshkent shahri hokimliklari tomonidan tegishli hududlar logotiplarining asosiy elementlari bo‘yicha mezonlar taqdim etildi.
Ushbu mezonlar asosida Qoraqalpog‘iston Respublikasi, Toshkent shahri, Andijon, Xorazm, Farg‘ona, Sirdaryo, Qashqadaryo, Buxoro, Toshkent, Samarqand, Navoiy, Namangan, Surxondaryo va Jizzax viloyatlarining turistik brendlarini yaratish bo‘yicha tanlov e’lon qilindi.
Hududlarning turistik logotiplari tanlovida ijodkorlar, dizaynerlar, blogerlar, olimlar, tarixchilar, talabalar va fuqaroligidan qat’i nazar turizmga qiziqishi bo‘lgan boshqa kishilar ishtirok etishdi. Ta’kidlash joizki, bugunga kelib turizm sohasining nufuzli vakillaridan iborat Komissiya a’zolari tanlovga yo‘llangan 700 ga yaqin logotipdan 84 tasini (ya’ni har bir hudud bo‘yicha 6 tadan) saralab oldi.
“Diqqat! Quyida joylangan so‘rovnoma bo‘yicha o‘zingizga yoqqan logotipga ovoz berishingiz mumkin. Agar sizga taqdim etilgan logotiplardan birortasi ma’qul kelmasa va siz ularni muayyan hudud logotipi bo‘lishga noloyiq deb topsangiz, u holda yettinchi variantga ovoz berish imkoniga egasiz. Yettinchi variantga ovoz berganlar jami 20 foizni tashkil qilgan taqdirda, yakunga ko‘ra takroriy tanlov o‘tkaziladi. Tanlovning eng yaxshi logotip loyihasi uchun har bir hudud bo‘yicha g‘olib 25 million so‘m miqdoridagi mukofot puli bilan taqdirlanadi”, — deyiladi xabarda.
Izoh (0)