Modul
Spikerlar
Dmitriy Avdosev
Dmitriy Avdosev - Intelligent Matters marketing agentligining asoschisi va Bosh direktori. Ko‘p tarmoqli tadbirkor. Tel-Aviv universitetini bitirgan.
Uzoq vaqt davomida Isroil, Polsha va Germaniyada xalqaro brendlar bilan ishlagan.
Uning rahbarligida Rossiya va xalqaro kompaniyalarda 500dan ortiq marketing va savdo loyihalari amalga oshirilgan.
Strategik marketing bo‘yicha mutaxassis.
2014 va 2015ғyillarda “Generalniy direktor” jurnalining yozishicha, Rossiyaning bosh direktorlarning Top-250 tasiga kirgan.
Rossiya va MDH mamlakatlaridagi Adizes institutining marketing faoliyati bo‘yicha maslahatchisi va strategik hamkoridir.
Aleksey Frolov
Aleksey Frolov - “Gustav Keyzer Trening Rus” Shveysariya konsalting kompaniyasining boshlig‘i va treneri.
Trening dasturlarning asosiy yo‘nalishlari:
Rag‘batlantirish, Fikrlash uslublari, Yetakchilik va menejment (trening, kouching, konsalting), Sotuvlar, Marketingni rejalashtirish va savdoni rivojlantirish, Shaxsiy samaradorlik, Imkoniyatlarni boshqarish, Inqiroz vaziyatlarda boshqarish va boshqalar.
Quyidagi dasturlarni olib boradi:
Yetakchilik va boshqarish, Rag‘batlantiruvchi jazo, Telefon orqali savdolar, yangi mediyalar ilgari surish mexanizm vostitalari sifatida, Sotuvlar (murakkab raqobat muhitida savdo-sotuvlar), Samarali muloqotlar, Stressni boshqarish
Insights – psixologik imtiyozlarni tahlili va profili
Strategik marketing, Loyihalarni boshqarish.
Oksana Novojenina
Neyromenedjment va xodimlarni boshqarish bo‘yicha maslahatchi, biznes murabbiy va HR-bloger, “AC Niyelsen”, “InterContinental Hotels Group”, “General Motors Powertrain” kompaniyalardagi HR sohasida 15 yildan ortiq boshqaruv va konsalting ishlari bo‘yicha tajribaga egadir.
Uchta oliy ma’lumotga, umumiy menejment bo‘yicha MVA darajasiga (Nyu-York universiteti, Praga) va HR-menedjment bo‘yicha xalqaro sertifikatlarga (HRMda CIPD 5-darajasi) egadir.
Bundan tashqari, quyidagilardan yagona sertifikatlangan mutaxassisidir:
Markaziy Osiyoda Neyroyetakchilik bo‘yicha (NeuroLeadership Institute, USA)
O‘zbekistonda MBTIdan; O‘zbekistonda HOGAN Assessmentda (Personality Inventory, Development Survey, Motives, Values, Preferences Inventory).
Neyromenedjment, xodimlar boshqaruvi va kadrlar bilan ish yuritish sohalarida trening dasturlari, kitoblari va qo‘llanmalarning muallifi va ishlab chiqaruvchisi, “Spravochnik kadrovika” va “Upravleniye predpriyatiyem” jurnallarida muntazam muallifdir.
JADVAL
1-2 kunSpiker: Oksana Novojenina
Kun 1 ( 29.03.2019) 10:00-18:30
“MULOQOT NЕYROMЕNЕJMЕNTI”
Biz muloqotda ayni nima muhimligini, axborot xabarlarini qanday qabul qilishligini, reklamani ishlab chiqazishda nimaga e’tibor berishligini, hamda onlayn makonda qanday qilib ishonchli bo‘lishligini bilib olamiz.
Kun mavzusi:
- Muloqot nima va nima uchun uni boshqarish kerak?
- Empatiya yo‘lida.
- Reklamaga ilmiy oqilona yondashuv.
- Onlayn e’tiqod sirlari.
Kun 2 (30.03.2019) 10:00-18:30
“MIJOZLAR NЕYROMЕNЕJMЕNTI”
Ikkinchi kun iste’molchilarning haqiqiy ehtiyojlari va ichki tetikligini, tanlovning sabablari va jarayonini, xarid qilish sabablari qoidalarini, emotsional rag‘batlantirishni va sotuvlarni o‘rganishiga bag‘ishlanadi.
Kun mavzusi:
- Bir miyaning ikkita tizimi.
- Biz tanlimiz, bizni tanlashadi.
- Xarid qilish qoidalari.
- His-tuyg‘ular va hissiyotlar konstruktori.
- Sotib olish odati.
3-5 kun
Spiker: Dmitriy Avdosev
Kun 3 (01.04.2019) 09:00-18:30
“KOMPANIYADAGI SAMARALI O‘ZGARISHLAR. DOKTOR ISXAK ADIZЕS USLUBI”
- Isxak Kalderon Adizes kim va nima uchun u dunyodagi o‘zgarishlar bo‘yicha eng taniqli uslubchilardan biri hisoblanadi.
- Tashkilotning hayot aylaninish modeli nima.
- PAEI kodi nima va nima uchun ideal menejer mavjud emas.
“ADIZЕS BO‘YICHA STRATЕGIK MARKЕTING”
- Tashkilotdagi marketing funksiyasi (kompaniyaning hayot aylanishi modeli orqali ko‘rib chiqiladi; tashkilotning hayotida marketingning roli)
- Ichki marketing: Adizes bo‘yicha Integratsiya va Dezintegratsiya (Bo‘limlar o‘rtasidagi o‘zaro munosabatlar)
- Tashkilotning missiyasi: (Nima uchun tashqi bozordagi vaziyatni tashunmasdan tashkilotning maqsadlari va vazifalarini aniqlash mumkin emas? Buni qanday qilib amalga oshirishi mumkin?)
“SPIRAL DINAMIKA”
- Kler Greyvz kim? Nima uchun spiral dinamika shunchali mashhur?
- Smemalar nima va ularni qanday qilib tushunish mumkin.
- Biznesdagi spiral dinamika. Jarayonlar va odamlar.
“SPIRAL DINAMIKA ASOSIDAGI STRATЕGIK MARKЕTING”
- Sizning marketingiz qanaqa rangda? Mijozlariz kim?
- Nima uchun marketingda spiral dinamikasini qo‘llash kerak?
3-5 kunSpiker: Dmitriy Avdosev
Kun 4 (02.04.2019) 09:00-18:30
“MARKЕTING STRATЕGIYASI”
- Strategiyani yozish – nima uchun bu har bir boshliq uchun bosh og‘riq?
- Nima sababdan hujjatlarning 90% amalda bajarilmaydi?
- Strategiyani muvaffaqiyatli amalga oshirish uchun nima qilish kerak?
- ROMI.
- Hodisalar.
“BOZOR TAHLILI”
- Axborotning asosiy manbalari.
- Tahlil uslubi.
- Narxlarning tahlili.
- Yo‘nalishlar va prognozlar.
- Hodisalar.
“RAQIBLAR”
- Raqobat tahlili. Uslublar.
- Maykl Porter bo‘yicha raqobat strategiyalari.
“AMALIY DARSLAR”
3-5 kunSpiker: Dmitriy Avdosev
Kun 4 (02.04.2019) 09:00-18:30
“MARKЕTING STRATЕGIYASI"
- Strategiyani yozish – nima uchun bu har bir boshliq uchun bosh og‘riq?
- Nima sababdan hujjatlarning 90% amalda bajarilmaydi?
- Strategiyani muvaffaqiyatli amalga oshirish uchun nima qilish kerak?
- ROMI.
- Hodisalar.
“BOZOR TAHLILI”
- Axborotning asosiy manbalari.
- Tahlil uslubi.
- Narxlarning tahlili.
- Yo‘nalishlar va prognozlar.
- Hodisalar.
“RAQIBLAR”
- Raqobat tahlili. Uslublar.
- Maykl Porter bo‘yicha raqobat strategiyalari.
“AMALIY DARSLAR”
3-5 kunSpiker: Dmitriy Avdosev
Kun 5 (03.04.2019) 09:00-18:30
“MULOQOTLAR”
- Nima uchun aksariyat kompaniyalar o‘z auditoriyasini o‘rganmay pullarini sovurishadi?
- Muloqot hunisi va Sizning potensial va mavjud bo‘lgan mijozingiz qanaqa yehtiyojlarga ega?
- Brend va aloqa nuqtalari.
“USKUNALAR”
- Marketing uskunalarni muloqot hunida qanday qo‘llash mumkin?
- Ilgari surishning an’anaviy uslublari. ATL/BTL
- Digital (raqamli) marketing.
- Samaradorlikning ko‘rsatkichlari.
“JARAYONLAR”
- Marketing bo‘limining mukammal ishlashi: buni amalga oshirish mumkinmi?
- Boshqa bo‘limlarning manfaatlarini inobatga olgan holda, marketing bo‘limining tuzilishini ishlab chiqish?
“ODAMLAR”
- Marketing bo‘limining mukammal xodimi mavjudmi?
- Qaysi mezonlar bo‘yicha odamlar tanlanadi va xodimdan nimani talab qilish kerak?
“AMALIY DARSLAR”
3-5 kunSpiker: Dmitriy Avdosev Kun 4 (02.04.2019) 09:00-18:30
«MARKЕTING STRATЕGIYASI"
- Strategiyani yozish – nima uchun bu har bir boshliq uchun bosh og‘riq?
- Nima sababdan hujjatlarning 90% amalda bajarilmaydi?
- Strategiyani muvaffaqiyatli amalga oshirish uchun nima qilish kerak?
- ROMI.
- Hodisalar.
“BOZOR TAHLILI”
- Axborotning asosiy manbalari.
- Tahlil uslubi.
- Narxlarning tahlili.
- Yo‘nalishlar va prognozlar.
- Hodisalar.
“RAQIBLAR”
- Raqobat tahlili. Uslublar.
- Maykl Porter bo‘yicha raqobat strategiyalari.
“AMALIY DARSLAR”
3-5 kunSpiker: Dmitriy Avdosev
Kun 5 (03.04.2019) 09:00-18:30
“MULOQOTLAR”
- Nima uchun aksariyat kompaniyalar o‘z auditoriyasini o‘rganmay pullarini sovurishadi?
Muloqot kunisi va Sizning potensial va mavjud bo‘lgan mijozingiz qanaqa ehtiyojlarga ega?
- Customer Journey – nima u?
- Brend va aloqa nuqtalari.
“USKUNALAR”
- Marketing uskunalarni muloqot hunida qanday qo‘llash mumkin?
- Ilgari surishning an’anaviy uslublari. ATL/BTL
- Digital (raqamli) marketing.
- Samaradorlikning ko‘rsatkichlari.
“JARAYONLAR”
- Marketing bo‘limining mukammal ishlashi: buni amalga oshirish mumkinmi?
- Boshqa bo‘limlarning manfaatlarini inobatga olgan holda, marketing bo‘limining tuzilishini ishlab chiqish?
“ODAMLAR”
- Marketing bo‘limining mukammal xodimi mavjudmi?
- Qaysi mezonlar bo‘yicha odamlar tanlanadi va xodimdan nimani talab qilish kerak?
“AMALIY DARSLAR”
6-8 kunSpiker: Aleksey Frolov
Kun 6 ( 04.04.2019) 10:00-17:00
“MARKЕTOLOG”
- Marketologning taqdimotlari.
- Marketologning ta’sir etish mexanizmlari.
- Marketologning atrof-muhitga ijobiy ta’sirining ishlab chiqilishi. Amaliy dars.
Kun 7 (05.04.2019) 10:00-17:00
“PSIXOLOGIYA VA UNING TA’SIRI”
- Marketologu sifatida o‘z fikrlarini atrof –muhitga yetkazish.
- Psixologik afzalliklar bo‘yicha asosiy bilimlar, marketolog va uning psixologik portreti.
- Meni kim o‘rab olgan va nima uchun atrofimdagi odamlar meni tushunmaslik huquqiga ega?
Kun 8 (06.04.2019) 10:00-17:00
“AMALIYOT”
- Muloqotni nazorat qilish. Turli imtiyozlarning vakili. Tahlil.
Ishtirok etish shartlariSanalar:
29.03.2019 - 30.03.2019 ; 01.04.2019 – 06.04.2019
Ishtiroq etish qiymati:
10 500 000 so‘m
O‘tkazilish joyi:
“TexnoPlaza” biznes markazi
Kontaktlar:
+998 90 9710013 (Zuxra Abduraxmanova)
Ishtirok etish uchun ariza berish
Ijtimoiy tarmoqlarda Biznes G0 akseleratori:
Reklama huquqi asosida.
Izoh (0)