Yoz – bu hordiq, quvonch, ijobiy kayfiyat bilan to‘la bo‘lgan kichik hayotdir. Yana – ajobiy fotosuratlar! “Сочная долина” sharbatlari va nektarlari qadog‘ining bahaybat maketi fonida haqiqiy yozgi yorqin selfini qilish – Urganch aholisida shunday imkoniyat paydo bo‘ldi.
Xorazm viloyati ma’muriy markazi endi nafaqat xalqaro aeroport, O‘zbekistonda yagona bo‘lgan trolleybus liniyasi, balki mamlakatdagi eng katta “shirali” installyatsiya bilan ham faxrlanishi mumkin. “Ikkinchi shundayi yo‘q”, - deya ta’kidlashdi InterSok kompaniyasida.
16 metrli balandlikka ega maket Darital savdo-ko‘ngilochar markazi tomida o‘rnatilgan. Bu tasodifan emas: SKM – shaharliklarning hordiq chiqaruvchi eng sevimli joyi, bu yer har doim gavjum bo‘ladi. Sharbatning bahaybat qutisi ko‘ngilxushlik epimarkazida joylashmay, yana qayerda joylashsin?
Noodatiy kompozitsiyasining 5-iyun, Butun jahon atrof-muhitni muhofaza qilish kunida “ochilishi” ham bekorga emas. “Сочная долина” SM mahsuloti – ekologik toza, “kimyoviy” moddalar va zararli konservantlarga ega emas. Sharbatlar va nektarlar – bu faqatgina tabiiy mevalar, tozalangan suv va shakar (nektarlarda).
InterSok kompaniyasi foydalanadigan Tetra Pak zararsizlantirilgan qadog‘i 75 foizga kartondan iborat. Uni qayta tiklanuvchi tabiiy manba – yog‘ochdan olishadi. Ekologik qadoq ko‘p narsaga “qodir”: masalan, osonlik bilan utilizatsiya qilinadi va qayta ishlanishi mumkin, uzoq vaqt mahsulotni sovutilmagan holda saqlash imkonini beradi, bu esa elektr quvvati iste’molini kamaytiradi. Atrof-muhit haqida shunday “yorqin” shaklda qayg‘urish, unga megainstallyatsiya bag‘ishlanishiga arziydi.
– Bu Urganchdagi eng baland konstruksiya, - deya ta’kidlaydi Vector Media Group reklama agentligi direktori Ravshan Sharipov. – Va biz duch kelgan texnik jihatdan eng murakkabi. Maket 42 metrli balandlikda o‘rnatilgan, uni shaharning istalgan nuqtasidan ko‘rish mumkin. 16x4 metrli hajmga ega karkas shvellerlardan qilingan, metall taxtalar bilan qoplangan, uning ustiga banner mustahkamlangan. Bahaybat qadoqning har bir tomoni apelsinlar, olchalar, olmalar va multifruktlar tasvirlangan “mazali” tasvirlar bilan bezalgan. Kechalari kompozitsiya chiroyli tarzda nur bilan yoritiladi. Uning shaharda paydo bo‘lishi haqiqiy shov-shuvga sabab bo‘ldi: kishilar tepaga qarab jilmayishmoqda, fotosuratga olishmoqda. Bunday qiziq g‘oyani hayotga tatbiq eta olganimizdan xursandman. Shuni aniq ishonch bilan aytishim mumkinki, MDHda hali hech kim bunday narsani yaratmagan.
Urganch, aholisi InterSok kompaniyasining kreativligiga baho berishi mumkin bo‘lgan ikkinchi shaharga aylandi. Birinchisi Andijon edi. Bu yerda, Farg‘ona vodiysining qoq yuragida, Navro‘z umumxalq bayrami arafasida mo‘jiza yuz berdi. O‘zbegim savdo-ko‘ngilochar markazi atriumida... O‘zbekistonning barcha aholisiga tanish bo‘lgan “shirali” qadoqlar “parvoz qildi”. Eng asosiysi – 7 metrli markaziy kompozitsiyani uchta kichikroq maket to‘ldirdi. Har birining balandligi – 2 metr.
Kuchli arqonlarda osib qo‘yilgan monumental installyatsiya xuddi havoda uchib yurgandek tasavvur uyg‘otadi va ajoyib kayfiyat keltirib chiqarib, fotosuratga olish ishtiyoqini uyg‘otadi. Endi Andijonning ko‘plab fuqarolari smartfonlarida “Men va “Сочная долина!” mavzusida selfi bor.
Yaqinda kompozitsiya o‘zgarishlarga yuz tutdi. Yozgi mavsumda eng katta maket favvoralar oldidagi maysazorga olib o‘tildi, bu esa bahaybat qutini ko‘proq insonlar ko‘rishi mumkinligidan darak. Savdo-ko‘ngilochar markazning ichida “shirali” go‘zallik kamayib qolmadi: endi u yerda uchta emas, sakkizta 2 metrlik “havoda uchib yuruvchi” sevimli sharbatlar va nektarlarning qadoqlari bor. Xuddi kimdir rang-barang marjonni uzib yuborgan, hamda bahaybat munchoqlar har yoqqa tarqalib, havoda muallaq turib qolgandek... Ajoyib, to‘g‘rimi?
Biroq, buning barchasini ko‘rish uchun Urganch yoki Andijonga borib o‘tirish shart emas. Biroz kutish kifoya, hamda yaqinda “shirali” mo‘jizalar sizning oldingizga o‘zi keladi. InterSok kompaniyasi respublikamizning barcha viloyatlarida (ehtimol, har bir yirik shaharda ham) “Сочная долина” savdo markasi bilan bog‘liq bo‘lgan takrorlanmas nimadir paydo bo‘lishiga va’da beradi. Bu sharbatlar va nektarlar ishlab chiqaruvchisining yangi an’anasi: har bir mintaqada avval hech kim qilmagan noyob nimanidir yaratish. Keyingi “mevali” kompozitsiya qayerda va aynan qanday ko‘rinishda paydo bo‘lishi haqida ma’lumot hozircha oshkor etilmayapti. Biroq, aniq bilsa bo‘ladiki, bu “Ko‘proq sharbat, ko‘proq mevalar, ko‘proq quvonch!” shiori ostidagi navbatdagi yorqin hodisa bo‘ladi.
Darvoqe, kompaniya bahaybat maketlar bilan fotosuratlar, selfilar qilishni va suratlarni ijtimoiy tarmoqlarda joylashtirishni tavsiya qiladi. Yaqinda bu borada tanlovlar va aksiyalar ishga tushiriladi, ularning g‘oliblarini sovg‘alar kutmoqda. “Yorqin” yangiliklarni kuzatib boring!intersok.uz
Reklama huquqi asosida!
Izoh (0)