Shoping – oddiy xarid emas, balki kayfiyatni ko‘taruvchi o‘ziga xos davolash desa ham bo‘ladi, ayniqsa, xarid qilgan kiyimingiz o‘zingizga har tomonlama yoqqan bo‘lsa. Aksincha, uyga kelgandan so‘ng yoqmay yoki to‘g‘ri kelmay qolsa-chi? Sizni bunday hafsalangizni pir qiluvchi xaridlardan asrash maqsadida, shoping vaqtida yo‘l qo‘yiladigan asosiy xatolar to‘g‘risida aytmoqchimiz.
1-xato: siz kiyib ko‘rish xonasiga boshqa o‘lchamlarni ham olmadingiz
O‘zingizning o‘lchamingizni yaxshi bilsangiz ham, ba’zan, bir razmer katta yoki kichkinasini kiyib ko‘rish hech qachon zarar qilmaydi.
2-xato: siz tufli so‘ramadingiz
Do‘konga tuflida borish shart emas, ko‘ylak yoki yubkalarni do‘kondagi tuflilardan birortasi yordamida qanday turishini ko‘rishingiz mumkin.
3-xato: siz yorug‘likni almashtirmadingiz
Ba’zi do‘konlardagi kiyib ko‘rish xonalari qiyofangizni mukammal qilib ko‘rsatuvchi maxsus uslubda loyihalashtiriladi. Agar qaroringiz qat’iy bo‘lsa, kiyimni boshqa joyda va boshqacha yorug‘likda ham kiyib ko‘rib, to‘liq ishonch hosil qilganingiz ma’qul.
4-xato: siz buyumni “o‘zgarish”ga mo‘ljallab xarid qilmoqchisiz
Ozish yoki semirishni mo‘ljallab, o‘zingizga loyiq bo‘lmagan buyumni xarid qilish oqibati – kiyimning kiyilmasdan, shkafning bir burchagida qolib ketishiga sabab bo‘ladi.
5-xato: siz sotuvchining gaplariga to‘liq ishonasiz
Sotuvchining ishi – ko‘proq buyum sotish. Shuning uchun, sotuvchining gapiga emas, balki o‘zingizning ko‘zingizga va fikrlashingizga ishoning.
Izoh (0)