Rasmiy servis markazida avtomobillarga xizmat ko‘rsatish, norasmiy servis markaziga qaraganda bir qator afzalliklarga ega. Quyida bir nechta asosiy afzalliklarni keltirib o‘tamiz.
Avtomobil rusumi haqida bilim va tajribaga ega bo‘lishlik: rasmiy servis markazlari Chery avtomobillariga ixtisoslashgan va rusumning texnik xususiyatlari va texnologiyalari haqida chuqur bilimga ega bo‘ladi.
Barcha servis markazlarining texnik xodimlari maxsus tayyorgarliklardan o‘tadi hamda mavjud material va yangiliklardan foydalanish imkoniyatiga ega bo‘ladi, bu esa ularga so‘nggi ishlanmalar va xizmat ko‘rsatish tartib-qoidalaridan xabardor bo‘lish imkonini beradi.
Asl ehtiyot qismlar va uskunalar: rasmiy servis markazlarida, Xitoydagi Chery zavodi tomonidan maxsus ishlab chiqarilgan va sinovdan o‘tkazilgan asl ehtiyot qismlar foydalaniladi. Bu, o‘z navbatida, mukammal muvofiqlikni hamda avtomobilning optimal ishlashini kafolatlaydi. Norasmiy servis markazlarida ushbu ehtiyot qismlarning analoglari yoki soxtalaridan foydalanishlari mumkin va bu esa avtomobilning ravon yurishi hamda xavfsizligini ta’minlashga salbiy ta’sir ko‘rsatadi.
Kafolat va servis dasturlari: rasmiy servis markazlarida xizmat ko‘rsatish ishlab chiqaruvchining kafolat majburiyatlari bajarilishini ta’minlaydi.
Diagnostika uskunalari va texnologiyalari: ADM-ASTER rasmiy dilerlik markazlari ishlab chiqaruvchi tomonidan ishlab chiqilgan zamonaviy diagnostika uskunalari va texnologiyalari bilan jihozlangan.
Bu esa avtomobilning muammolarini tez va aniq topish hamda kerakli ta’mirlash ishlarini bajarish imkonini beradi.
Xizmat ko‘rsatish sifati va ishonchliligi: kompaniya har doim ishlab chiqaruvchining standartlariga amal qilgan holda yuqori sifatli xizmat ko‘rsatish va ishonchlilikni ta’minlashga intiladi.
Rasmiy ma’lumotlar va xizmat ko‘rsatish yo‘riqnomalariga ega. Bundan tashqari, rasmiy servis markazlari bajarilgan ishlar uchun kafolat beradi, bu esa mijozlarga qo‘shimcha xotirjamlik bag‘ishlaydi.
Chery brendi "Mijoz uchun eng yaxshisi" tamoyili asosida faoliyat yuritadi va barcha ishlarni o‘z vaqtida va hatto kelishilgan muddatdan ham tezroq bajarishga intiladi.
Ba’zan bo‘lsada, kafolat bo‘yicha ayrim vaziyatlar bo‘lib turadi, ya’ni ishlab chiqaruvchiga ma’lum bir avtomobil uchun alohida qismlarga buyurtma berish zarurati tug‘ilganda, kafolat majburiyatlarini qonun doirasida, 90 kun ichida bajarish inobatga olinadi.
Bunday hollarda ham kompaniya barcha ishlarni qonunda belgilangan muddatdan oldin bajarishga harakat qiladi.
Xulosa qilib aytganda, brend distribyutori sotuvdan keyingi xizmat ko‘rsatish hamda mijozlar bilan ishlashga katta ahamiyat beradi. Avtomarkazlar zarur texnik xizmat ko‘rsatish va kafolat ishlarini bajarish uchun zamonaviy uskunalar bilan jihozlangan bo‘lib, bunda servis quvvatiga egadir.
Chery avtomobillariga, ishlab chiqaruvchining 5 yillik yoki 150 000 km masofani bosib o‘tish kafolati amal qiladi (Tiggo 8 Pro Max modeli uchun esa 7 yil yoki 200 000 km). Har bir vaziyat (murojaat) to‘liq tahlil qilinadi va ishlab chiqaruvchi bilan hamkorlikda maqbul yechim ishlab chiqiladi. Shu bilan birga, avtomobil O‘zbekiston Respublikasidagi qaysi rasmiy dilerdan xarid qilinganidan qat’i nazar, mijoz O‘zbekiston hududidagi istalgan servis markaziga murojaat qilishi hamda yuqori sifatli servis va kafolatli xizmat ko‘rsatilishiga erishishi mumkin.
Qo‘ng‘iroq -markaz: +998-71-276-55-55
Reklama huquqi asosida.
Izoh (0)