“Navro‘z” istirohat bog‘ida o‘tkazilgan Somsa Party’ga mamlakatimizning turli hududlaridan odamlar tashrif buyurishdi. Sevimli bayram yaxshi va do‘stona kayfiyatda o‘tdi.
100 ta tandirda o‘tkazilgan besh kunlik tantanalar davomida o‘zbek oshxonasining eng ko‘zga ko‘ringan taomlaridan biri bo‘lgan somsa rekord miqdorda pishirildi. Tarixchilarning fikricha, uning yoshi deyarli 5000 yil bo‘lib, bu taomni tayyorlash retsepti unchalik o‘zgarmagan. Bayram davomida mohir oshpazlar tomonidan milliy taomlarning eng yaxshi an’analarida pishirilgan 10 mingdan ortiq issiq somsa Navro‘z bayrami davomida bog‘ga tashrif buyuruvchilar orasida tarqatildi.
Shuningdek, varrak yasash va uchirish bo‘yicha mahorat darslarida, Coozin loyihasida ishtirok etayotgan uy bekalarining mazali taomlarini tatib ko‘rib, haqiqiy mo‘jizani his etishingiz mumkin. Bog‘dagi bayram muhitini besh kun davomida osmonga uchirilgan ulkan yorqin shar va Navro‘zda yorqin ranglar bilan yoritilgan Ferris g‘ildiragi nafaqat bog‘ga tashrif buyuruvchilarni, balki yaqin atrofdagilarni ham quvontirdi. Park bo‘ylab rang-barang shoular, ko‘plab interaktiv zonalar mavjud edi.
“Haqiqiy bayram, o‘g‘limiz bilan kelganimizdan juda xursandmiz. Coca-Cola bayrami har doim haqiqiy. Bayram kuni sevimli Coca-Cola menga his qilishimga yordam bergan lahzaning haqiqiy mo‘jizasini sezishimga yordam berdi. Minglab mehmonlar bilan shunday bayramona ruhda sumalak tayyorlashda qatnashish va barcha orzularingizni ro‘yobga chiqarish — bu haqiqiy mo‘jiza emasmi?”, — deydi bloger Madina Umarova o‘z taassurotlari bilan bo‘lishib.
Bog‘ga tashrif buyurgan har bir tashrifchi Coca-Cola kompaniyasining katta ijtimoiy tashabbusi — chiqindisiz dunyo a’zosi bo‘ldi. Ko‘ngillilar tufayli 25 kilogrammdan ortiq PET butilkalar to‘g‘ridan to‘g‘ri parkdan qayta ishlashga yuborildi.
“Biz iliqlik va yaxshi muhitni baham ko‘rishdan xursandmiz, ayniqsa, u Coca-Cola an’analari va qadriyatlariga juda mos keladigan bo‘lsa. Biz, juda ko‘p odamlar o‘z yaqinlari bilan vaqt o‘tkazish uchun kelgan har bir kishi, o‘z sevimli mashg‘ulotlarini daromadining bir qismiga aylantirgan Coozin ijtimoiy loyihasining uy bekalarini qo‘llab-quvvatlaganidan xursandmiz. Endilikda ular www.coozin.uz sayti va shu nomdagi ilova yordamida uyda pishirgan taomlarini sotishlari mumkin. Loyihada allaqachon yuzga yaqin poytaxtlik faol uy bekalari ishtirok etmoqda va bu yil biz platformani mamlakatning barcha yirik shaharlarida keng ko‘lamli darajaga olib chiqishni rejalashtirmoqdamiz. Shunisi e’tiborga loyiqki, parkda yig‘ilgan mutlaqo barcha PET butilkalar voqea joyidan qayta ishlashga topshirilgan. Shunday qilib, biz Coca-Cola mahsulotimiz ekvivalentini 100 foiz qayta ishlashga intiluvchi “Chiqindisiz dunyo” strategiyamizni qo‘llab-quvvatlaymiz”, — dedi The Coca-Cola kompaniyasining jamoatchilik bilan aloqalar va kommunikatsiyalar bo‘yicha mintaqaviy menejeri Nazi Aripdjanova.
Bayram qanday o‘tgani va ishtirokchilar uchun eng esda qolarli lahzalar quyidagi videoda.
Reklama huquqi asosida.
Izoh (0)