Davlat soliq qo‘mitasi tomonidan soliq to‘lovchilar bilan bevosita aloqada bo‘lish orqali ularning murojaatlarini o‘rganib borish va yuzaga kelayotgan muammolarning yechimini topishga alohida e’tibor berib kelinmoqda. Bu borada barcha davlat soliq xizmati organlarida faoliyat yuritayotgan “Ishonch telefon”lari soliq qonunchiligi buzilishi holatlari, soliq to‘lovchilar hamda fuqarolarning huquqlari va qonuniy manfaatlarini himoya qilishda samarali vosita sifatida xizmat qilmoqda.
Ta’kidlash joizki, bugungi kunda “Ishonch telefon”lariga qilinayotgan murojaatlarning aksariyati savdo va xizmat ko‘rsatish shoxobchalarida savdo qoidalarining buzilganligi hamda to‘lovlarni plastik kartochkalari orqali amalga oshirishda hisob-kitob “Terminal” apparatlari ishlatilmayotganligi bilan bog‘liq masalalar xususidadir.
Jumladan, 2015-yil 1-iyul holatiga davlat soliq xizmati organlarining “Ishonch telefon”lariga qilingan fuqarolarning murojaatlari asosida o‘tkazilgan nazorat tadbirlari natijasida 803 ta holatda jami 126 400 900 so‘m miqdorida nazorat - kassa mashinasiga kirim qilmaslik, 535 ta tegishli hujjatlarsiz mahsulotlar sotish va xizmatlar ko‘rsatish hamda 54 ta boshqa soliq qonunlarini buzish holatlari aniqlandi. Huquqbuzarlarga nisbatan jazoning muqarrarligi ta’minlandi.
Agar qonuniy huquqlaringiz buzilsa, sizni qiynayotgan muammolar bo‘lsa, Davlat soliq qo‘mitasining 244-98-98 raqamli hamda hududiy davlat soliq xizmati organlarida o‘rnatilgan “Ishonch telefoni”ga murojaat qiling.
Izoh (0)