Siyosiy partiyalarning saylovlarda tashqi reklama va elektron monitorlardan bepul foydalanish tartibi bekor bo‘lishi mumkin, deya xabar bermoqda Markaziy saylov komissiyasi.
Ma’lum qilinishicha, Markaziy saylov komissiyasi tomonidan tenglikka rioya qilgan holda siyosiy partiyalarga tashqi reklama vositalari va elektron monitorlarni bepul ajratish amaliyoti partiya va nomzodlar tomonidan saylovoldi tashviqoti tadbirlarining o‘xshashligi va bir xilligiga sabab bo‘lmoqda.
Navbatdagi saylovlarda ushbu amaliyotdan voz kechish orqali saylovoldi tashviqotining xilma-xilligiga imkon yaratish mo‘ljallangani aytilgan.
Qayd etilishicha, 2019-yilgi saylovlarda OAV, internet sahifalari va ijtimoiy tarmoqlarda siyosiy partiyalar hamda ularning nomzodlariga oid jami 141 952 ta tashviqot materiallari e’lon qilingan.
Ko‘rgazmali, audiovizual va boshqa tashviqot materiallarini tarqatish uchun barcha tumanlar va shaharlar bo‘ylab har bir partiya uchun 225 donadan jami 1 120 ta tashqi reklama vositalari, shuningdek, tashviqot roliklarini joylashtirish uchun 70 ta elektron monitor bepul ajratilgan.
Izoh (0)