Американинг General Motors концерни 57 йил ичида биринчи бор логотипини ўзгартирди. Эндиликда GM аббервиатураси бош эмас, кичик ҳарфлар билан ёзилади; лейбл чети доирасимон, пастки қисмидаги чизиқ фақат «м» ҳарфида қолган — бу электр «вилка» билан ўхшашлик бўлиши учун шундай ишланган, деб ёзади Motor.
General Motors матбуот хизмати янги логотип дизайни бўйича яна бир изоҳ берган: горизонтал чизиққа эга «м» ҳарфининг шакли Ultium технологиясининг рамзи ҳисобланади. Америка гиганти айнан Ultium аккумуляторлари ва Ultium Drive двигателларини General Motors’нинг келажакдаги электрокарларини асосий ноу-хауси деб ҳисоблайди.
Мазкур ребрендинг General Motors мижозларини электромобилларга эътиборини тортиш учун мўлжалланган, чунки логотипнинг ўзгариши Everbody In («Барчаси тармоқда») реклама кампанияси билан бошланмоқда. General Motors’нинг асосий мақсади — ҳавога нол миқдорда зарарли газларни чиқаришдан иборат.
Автогигантнинг маркетинг бўйича директори Дебора Валлнинг маълум қилишича, «электомобилларга оммавий ўтиш вақти келган».
Айни вақтда General Motors гаммасида ягона электоркар мавжуд — Chevrolet Bold EV, бироқ беш йил давомида автогигант 30 та «батарея» автомобилларини ишлаб чиқариш ниятида.
Аввалроқ Kia компанияси ўзининг логотипи ва шиорини ўзгартиргани тўғрисида хабар берилганди.
Изоҳ (0)