Mashhur film va seriallarning nafaqat syujetida, balki suratga olish jarayonlarida ham qiziqarli voqealar sodir bo‘lgan bo‘lishi mumkin. “Email.ru” nashri muvaffaqiyatli mashhur loyihalarning sahna ortida olingan kadrlarini e’lon qildi.
Jenna Ortega “Uenzdey” serialining barcha suratga olish jarayonlarida unga hamrohlik qiladigan Qo‘l obrazini gavdalantirgan insonni sezdirmaslikka harakat qiladi.
“Uenzdey” serialidagi rollardan birini Persi Xayns Uayt ijro etgan, biroq uning ikkinchi mavsumda ishtirok etishi haligacha ma’lum qilinmadi, chunki u mashhurlikka erishgandan so‘ng maktab davridagi harakatlari sabab ayblovlarga duch keldi. Muxlislar uning o‘rniga “Uyatsiz” serialida Karl Gallager rolini o‘ynagan Itan Katkoskiyni nomzod qilib ko‘rsatmoqda.
Roza poshnali tufli kiygani uchun yiqilib tushishdan qo‘rqadi
Film oxirida tomoshabinlarga kemada qolgan va uni butunlay suv bosgan paytda qo‘llarini tutib turgan keksa er-xotin ko‘rsatiladi. Aslida, bu qahramonlar haqiqiy personajlar — Rozali Ida Shtraus va Isidora Shtraus asosida yaratilgan. Roza Idaga qutqaruv qayig‘idan joy taklif qilishadi, biroq u buni rad etadi, chunki Isidor barcha ayollar va bolalar kemadan evakuatsiya qilinmaguncha qutqaruv qayig‘iga chiqishdan bosh tortadi.
“Ninza toshbaqalar” kinokartinasidagi harakatni suratga olish texnologiyasi eng yaxshisi deb e’tirof etilgan
“Ninza toshbaqalat” filmi dastlab “O‘smir mutant ninza toshbaqalar” deb nomlangan va keyinchalik “Ninza toshbaqalar”ning boshqa qismi suratga olinmasligi e’lon qilingan, biroq bu kinokartinaning yangi qismini qaytarishni talab qilgan muxlislarni g‘azablantirgan va studiya loyihaning davomini suratga olgan.
Kris Xemsvort bolg‘asini qimirlatguniga qadar Elizabet Olsen va Benedikt Kamberbetch qo‘llarini qimirlatgan
“Qasoskorlar: Intiho” filmining boshida tomoshabinlarga Klint Barton oilasi bilan yaxshi vaqt o‘tkazayotgani ko‘rsatiladi va keyin hamma birdan g‘oyib bo‘lgani aniq bo‘ladi. Dastlab, bu sahna “Qasoskorlar: Abadiyat jangi” kinokartinasining yakunida paydo bo‘lishi kerak edi, ammo ijodkorlar uni “Qasoskorlar: Intiho”ga ko‘chirishga qaror qildi, chunki “Qasoskorlar: Abadiyat jangi” filmi davomida Haukey hech qachon paydo bo‘lmagan va u bilan bo‘lgan sahna, rejissorlarning fikriga ko‘ra, film oxirida chalkashib ketishi mumkin.
Frensis Ford Koppola va bosh roldagi aktyorlar ularning filmi kultga aylanishidan ham shubhalanmaydi
Agar kimdir bugun kechqurun ko‘rish uchun film so‘rasa, ko‘pchilik “Cho‘qintirgan ota” kinokartinasi haqida o‘ylaydi, chunki u bir qator nashrlar uchun eng yaxshi loyihalardan biriga aylangan filmdir, lekin suratga olish jarayonlarida hech kim bu ishdan biror arziydigan narsa chiqishiga ishonmadi. Frensis Koppola tajribasi kam bo‘lgan, mashhurlikka erishmagan rejissor edi va shuning uchun uni hech kim jiddiy qabul qilmadi.
Al Pachino ham xuddi shunday mashhur bo‘lmagan aktyor edi va shuning uchun uni ishdan bo‘shatishni istagan prodyuserlarning tanqidiga duch keldi. Marlon Brando esa mashhur aktyor edi, biroq u juda muammoli vaziyatlarga sabab bo‘lganligi bois studiya Koppolani bosh rollardan birini o‘ynashiga yo‘l qo‘ymaslikka harakat qildi. Suratga olish jarayonlari ham oson bo‘lmagan, ba’zi aktyorlar faqat suratga olish oralig‘ida zavqlanishgan va film muvaffaqiyatiga ishonmagan. Ammo “Cho‘qintirgan ota” kartinasi chiqqaniga 50 yildan ortiq vaqt o‘tganiga qaramay, barcha holatlarda esda qoladigan filmga aylandi.
Maykl Jordan yashil odamlardan hayratda qoladi
Basketbol o‘yini oxirida Daffi Bill Myurreydan bu yerga qanday yetib kelganini so‘raydi, u “Prodyuser mening do‘stim”, — deb javob beradi. Bill haqiqatan ham uning do‘sti bo‘lgan prodyuser Ivan Reytman tufayli ushbu filmga tushadi.
Piter Jekson Ien Makkelenga sehr ishlatmaslikni, hammani tayoq bilan urish kerakligini tushuntiradi.
“Cho‘qintirgan ota” filmdagi Koppola singari, Piter Jekson ham “Uzuklar hukmdori” loyihasi bilan bog‘liq muammolarga duch keldi. Jon Tolkinning ulkan asarining ekranga moslashuvi ko‘pchilik uchun uddalash qiyin bo‘lgan loyiha bo‘lib chiqdi, ammo Jekson yuzlab o‘qish qiyin bo‘lgan matn sahifalarini tuzib, ularni uchta filmga joylashtirdi, shunda filmda sodir bo‘layotgan voqealar tomoshabinga yetkaziladi. Tolkinning ijodi bilan tanish bo‘lmagan muxlislar uchun ham, oddiy tomoshabinlar uchun ham ekrandagi voqealar oson ko‘rinadi.
Piter Jekson hali ham ba’zi muxlislarning, jumladan, Kristofer Tolkinning g‘azabiga duch keldi. Ular Jeksonga muhim sahnalarni kesib tashlagani va ba’zi nuqtalarda hikoya chizig‘ini o‘zgartirgani uchun tanbeh berdi. Bungacha Piter loyihani suratga olishdan oldin va suratga olish jarayonida tanqidlarga uchragan. Avvaliga u juda ko‘p qiziqarli sahnalarni va hatto butun syujetlarni kesib tashlamoqchi bo‘lgan Vaynshteyn bilan kurashdi, lekin oxirida Jekson o‘z ssenariysini boshqa studiyaga ko‘chirish orqali ustunlikni qo‘lga kiritishga muvaffaq bo‘ldi.
Biroq u yerda ham hamma narsa joyida emas edi. Bir kuni kinostudiya vakili rejissorning oldiga suratga olish jarayonlari vaqtida kelib, agar film muvaffaqiyatsizlikka uchrasa, uyi musodara qilinishini aytdi. Jekson muloyimlik bilan uni kuzatib qo‘ydi va loyihani suratga olishda davom etdi.
Izoh (0)