O‘zbekistonning ikki yetakchi telekommunikatsiya operatorlari aloqa sifatini yaxshilash va innovatsiyalarni joriy etish maqsadida “IST TELEKOM” MChJ (keyinchalik East Telecom) yagona operator sifatida faoliyatini yurutishni boshladi.
2020-yil 20-mart kuni ikki telekommunikatsiya operatori “East Telecom” va EVO O‘zbekistonda simli va simsiz Internet uchun yagona yechimni taqdim etish maqsadida rejalashtirilgan o‘zgarishlar haqida yangiliklarni e’lon qildi.
O‘zbekiston telekommunikatsiya bozorida faoliyat yuritib kelayotgan East Telecom va EVO telekommunikatsiya operatorlari alohida kompaniyalar sifatida yuqori natijalarga erishishgan. Ammo ushbu yetakchi tarmoqlarning birlashishi simsiz va simli yechimlardagi muammolarni hal qilib, integrallashgan xizmatlar tarmog‘ini ochdi.
“Zamonaviy dunyoda tezkor harakat qilishni talab etadigan, professional va shaxsiy vazifalarni bajarish, uzluksiz aloqada bo‘lishni talab qiladi. Mening fikrimcha, kompaniyalarimizni qo‘shilishi nafaqat raqamli ma’lumot almashish, balki ma’lumot olishda yuqori natijalarga erishish sifatini yaxshilash uchun ulkan imkoniyatlar yaratib beradi.
Bugungi kunda, bizning abonentlarimiz kompaniyadan ularga alohida munosabatda bo‘lishlarini va turli xil bo‘lgan shaxsiy imtiyozlar olishni istaydilar. Yangilangan East Telekom abonentlar bilan o‘zaro munosabatlarning barcha yo‘nalishlarini, shu jumladan abonent aloqa xizmatlarini sotib olishdan oldin yoki undan keyingi har qanday aloqalarni yaxshilashni rejalashtirmoqda. Abonentlarga murojaat qilish joylaridagi ushbu o‘zgarishlar raqamli, yuqori sifatli xizmatlarni taqdim etish uchun asos bo‘la oladi”, — dedi East Telecom bosh direktori Li Bek Hi.
Xalqaro amaliyotga asoslanib shuni ta’kidlash kerakki, raqamli iqtisodiyotda ko‘plab kompaniyalar yangi mahsulotni taqdim etish uchun turli xil texnologiyalarni birlashtirishga o‘tmoqdalar. Texnologiyalarning birlashishi yangi biznes modelini ochish uchun yaxshi imkoniyat bo‘lishi mumkin.
Ommaviy tendentsiyaga javoban East Telekom biznesning yangi yo‘nalishlarini, xususan IP Call Center, Data-Center hamda elektron tijoratni hisobga olgan holda yangi strategiyani ishlab chiqmoqda. Data-Center tajriba loyihasi sifatida ishga tushirilgan bo‘lib, u nafaqat ma’lumotlarni himoya qilishda muhim rol o‘ynaydi, balki raqamli iqtisodiyot sohasidagi xalqaro standartlariga ham mos keladi.
Shu o‘rinda aytish joizki, yangilangan East Telekom raqamli texnologiyaning yetakchi kompaniyalardan biri sifatida yangi davrni ochadi.
Yil oxiriga kelib ushbu kompaniya ikki kompaniyaning birlashuviga yakun yasagan holda rebrending va tantanali marosimlarni o‘tkazishni rejalashtirmoqda.
Reklama huquqi asosida.
Izoh (0)