2024 йилнинг якуний Маркетинг самарадорлиги рейтинги натижаларига кўра, Kia автомобиль брендиниг расмий дистрибютори бўлган ADM Global компаниялар гуруҳи бошқа автомобиль брендлари орасида ишончли тарзда биринчи ўринни эгаллади.
Ўзбекистон маркетинг ассоциацияси томонидан 2024 йил якунлари бўйича Ўзбекистоннинг 357 та бренд ва 32 та агентликларнинг Маркетинг самарадорлиги рейтинги эълон қилинди. Мазкур рейтинг ҳам халқаро, ҳам маҳаллий танловларда олинган соврин ва рейтинг рўйхатига киритилган мукофотлар асосида шакллантирилди. Ушбу рейтинг профессионал ютуқлар натижаларини акс эттирди ва реклама кампаниялари самарадорлиги, бозорда позицияларни эгаллаш ва илгари суриш стратегиясини холис баҳолаш воситаси бўлиб хизмат қилади.
2024 йилда Kia бренди Ўзбекистондаги истеъмолчиларнинг талаблари ва истакларини қондиришга қаратилган стратегияларни амалга ошириш орқали ажойиб ютуқларни намойиш этди. Янги моделларнинг ишга туширилиши, хусусан, маҳаллий бозор талабларига мослаштирилган, ADM Jizzakh CKD заводида йиғиладиган ихчам Sonet кроссовери, рақамли коммуникация каналларидан фаол фойдаланиш ва креатив реклама кампанияларини ўтказиш брендга автомобилсозлик саноатида етакчи ўринларни эгаллаш имконини берди. Январь ойида Kia EV9 электр кроссоверининг тақдим этилиши, электромобиллар сегментида янги стандартни ўрнатиб берди. Февраль ойида янги Kia Sorento кроссовери, апрель ойида эса бесцеллер Kia Sonet сотувлари бошланди. Май ойида Kia Carens кроссвени, июль ойида эса янгиланган Kia К5 бизнес седани тақдим этилди.
Йилнинг асосий лойиҳаларидан бири бўлиб миллий қадриятларни замонавий технология ечимлар билан уйғунлаштирган "Янги лидерлар даври яқинлашмоқда" шиори остидаги кампанияси бўлди. Октябрь ойида бўлиб ўтган "TAF!24" фестивалида Kia Sonet SUV-Б тоифасида "Йилнинг улкан ютуғи" деб топилди, "Янги лидерлар даври яқинлашмоқда" радиорекламаси эса "Кумуш"га сазовор бўлди.
Таъкидлаш жоизки, Kia бренди Ўзбекистонда дунёга машҳур "Овоз" телекўрсатувига ҳомий сифатида чиқди. Ушбу телекўрсатувнинг ҳар бир мавсум ғолибига Kia автомобилининг калитлари топширилади.
Ижтимоий ташаббуслар ва спорт тадбирлари Kia бренди фаолиятида муҳим ўрин эгаллади. Kia бренди апрель ойида Тошкент вилояти Паркент туманидаги Самсаракда Kia Го автоюришини ташкил қилди, май ойида Қўқондаги "BEFIT" югуриш бўйича мусобақаси, август ойида эса "АMIRСОЙ RESORT"да "BEFIT РACE 2024" мусобақасига ҳомийлик қилди.
2024 йилнинг Маркетинг самарадорлиги рейтинги натижалари шуни тасдиқлайдики, маркетинг фаолиятида муваффақиятга эришиш бренднинг агентликлар ва мақсадли аудитория билан яқин, фаол ҳамкорлик қилиш ва ўзаро муносабатларни ўрнатишни талаб қилади. Kia бренди мижозлар эҳтиёжларини чуқур тушуниш, инновацион ечимларга сармоя киритиш ва профессионал ҳамкорлар билан ҳамкорлик қилиш маркетинг индустриясининг келажагини шакллантирадиган барқарор ўсиш ва рақобатбардошликнинг асосий элементлари эканлигини яққол кўрсатди.
Ўзбекистонда Kia автомобиль бренди расмий дистрибютори бўлган ADM Global компаниялар гуруҳи томонидан тақдим этилган Kia автомобилларининг хусусиятлари, мавжуд комплектациялари ва нархлари билан kia.uz сайтида танишиш мумкин.
Телефон: (+998) 55−500−83−33.
Сайт: ҳттп://киа.уз/
Facebook: https://www.facebook.com/KiaUzbekistan/
Instagram: https://www.instagram.com/kia__uzbekistan
Telegram: ҳттпс://т.ме/киаузбекистанбот
YouTube: ҳттпс://www.ёутубе.cом/@kiauzbekistan
Реклама ҳуқуқи асосида.
Изоҳ (0)