Лондонда ўрнатилганидан тўққиз ой ўтиб «ақлли» реклама экрани ишга туширилди. Олтита турли экранлар ўрнини битта эгилган улкан LED дисплейи эгаллади. Билборднинг ўлчами 790 квадрат метрга тенг, деб хабар берди TJournal.
3...2...1...and the Piccadilly Circus billboards are back ON 💡 pic.twitter.com/mpbMpZPEj2
— Time Out London (@TimeOutLondon) October 26, 2017
Экран янгиланганида унга ўрнатилган сенсор ва камералар тасвирни атроф-муҳитга мослаштиради. Билборд яратувчиларининг айтишича, экран атрофдагиларнинг юзидан уларнинг ёшини, жинсини, кайфиятини, шунингдек, автомобиллар маркаси ва нархини ҳамда айрим параметрларини аниқлай олади. Бундан ташқари билборд ёнида текин Wi-Fi ҳудуди ташкил этилган.
The Piccadilly Circus billboards are ON, and the new ads look faaancy pic.twitter.com/6SNRJuujyq
— Rosie Percy (@rosiepercy) October 26, 2017
Бунга қадар экран турлича олтита монитордан иборат эди ва улардан ҳар бири турли брендларнинг қисқа рекламаларини намойиш этарди.
Изоҳ (0)