Qariyb 30 yildan buyon butun dunyo bo‘ylab bayramona kortej bo‘lib kelayotgan Coca-Cola yuk mashinalarining afsonaviy karvoni bu yil o‘z sayohatini Namangan shahridan boshlab, Samarqand, Buxoro, Urganch, Nukus, Xiva kabi shaharlarga mo‘jiza bag‘ishlash uchun yo‘l oldi va nihoyat poytaxtga qaytib keldi.
Hatto siz kutmagan bo‘lsangiz ham, mo‘jizalar hali ham sodir bo‘lishini, chunki siz ularni o‘zingiz yaratishingizni bu yil qishning haqiqiy mo‘jizasiga mas’ul bo‘lgan brend aytib berdi.
Toshkentda Coca-Cola va hamkorlari bir vaqtning o‘zida bir nechta joyda shahar aholisi va mehmonlari uchun kutilmagan sovg‘alar tayyorladi. Central Park va Anhor Lokomotivdagi mo‘jizaviy yarmarkalar, Tashkent City’dagi keng ko‘lamli ko‘ngilochar dastur va Humo Arenada mehribon, iliq ertak mehmonlarni kutdi.
Men ham, boshqalar kabi Coca-Cola yuk mashinalari reklamalarida katta bo‘lganman va karvonning bir qismida sayohat qilishni orzu qilardim. Coca-Cola bilan mening orzum amalga oshdi!Akmal Raimov va Husnora bilan birga Santa jamoasi a’zosi bo‘lish va Humo Arena’ning minglab mehmonlariga bayram ulashish men uchun sharaf bo‘ldi. Coca-Cola, qaynoq pitsa va musiqadan yaxshiroq nima bo‘lishi mumkin? Bundan ham yaxshiroq narsa —yangi yil kechasi sehrining ishtirokchisi bo‘lgan har bir kishi o‘zi olgan yaxshiliklarni boshqalar bilan baham ko‘rish imkoniyatiga ega bo‘lganidir: oziq-ovqatga almashtilgan vaucherlardan tushgan barcha mablag‘ og‘ir hayotiy vaziyatga tushib qolgan ayollarni qo‘llab-quvvatlash uchun “Ona” jamoat fondiga o‘tkazildi.
Haqiqiy yangi yil sehriga hissa qo‘shganimdan mamnun bo‘ldim. Mo‘jiza hamma uchun sodir bo‘lishi kerak, ayniqsa Yangi yilda, – dedi mashhur artist Gafur.
Har kuni turli avlod va jamiyat vakillarini birlashtirgan yangi yil Coca-Cola karvonini Santaning ekipajlari olib kelishdi. Xonandalar, blogerlar, rahbarlar va sevimli kafe va restoranlarining oshpazlari Humo Arena’ga to‘g‘ridan to‘g‘ri Coca-Cola yuk mashinalarida yetib kelishdi.
Santaning ekipaji sovg‘alar o‘yini o‘ynadi, sevimli taomlarining 4000 dan ortiq porsiyasini tayyorladilar va tarqatdilar: Dodo pizza va Ronni pizza’dan pitsa, Roman Sayfulin boshchiligidagi The Choyxona’dan osh, Zafar Hoshimovning shaxsan o‘zi Coozin loyihasidagi yordamchilari bilan tayyorlagan Korzinka’ning “Olive” salati, Pie Republic va Laziz Gulyamovdan xushbo‘y pryaniklar, Baxriddin Chustining o‘zidan somsa, shashlik va yana osh, shuningdek, barchaning sevimli Chef Burger’idan mazali burgerlar.
Gafur, Oleg Ternovoy, Sabina Mustayeva, Jenisbek Piyazov, C.O.C va Ruhsoraning xitlari, Mittivine, Xusnorik, Nigina Abdujabborova, Kamila Gimandinova, Littos, Mado, Teacher Azam kabi vayner va blogerlarning buyuruvchilarning hazillari va tanlovlari bilan tashrif buyuruvchilar vaucherlarni maydonda tayyorlangan taomlarga almashtirishdi.
Vaucherlarni sotishdan tushgan barcha mablag‘lar og‘ir hayotiy vaziyatga tushib qolgan ayollarga yordam berish uchun “Ona” jamoat fondi hisobiga o‘tkazildi.
— Coca-Cola bizni bir jamoaga birlashtirgani ajoyib bo‘ldi. Biz turli dunyo va turli avlod vakillarimiz, lekin bugun biz birgalikda mo‘jiza yaratmoqdamiz. Bu faqat Coca-Cola bilan va faqat Yangi yilda sodir bo‘lishi mumkin, — dedi Korzinka supermarketlar tarmog‘i asoschisi Zafar Xashimov olivye yangi yil salatini tayyorlar ekan. – Ko‘p yillar davomida biz uchun Yangi yil Coca-Cola karvoni bilan boshlanadi, u shahar ko‘chalari bo‘ylab “Bayram yaqinlashmoqda” qo‘shig‘i sadolari ostida o‘tadi.
Nevaralarim va men karvonda sayohatga chiqish va boshqalar bilan baham ko‘rganda sodir bo‘luvchi haqiqiy mo‘jizaning bir qismiga aylanish imkoniyatidan juda xursand bo‘ldik. Bu yoqimli his-tuyg‘ularni boshqalar bilan mamnuniyat ila baham ko‘ruvchi Korzinka falsafasiga ham mos keladi.
Haqiqiy mo‘jiza onlayn davom etdi, Coca-Cola sahifasida sevimli kafe va restoranlardan qimmatbaho sovg‘alar va mazali sertifikatlar bilan yangi yil o‘yinlari bo‘lib o‘tdi.
Brendning bu yilgi bayram kampaniyasi turli avlod va qiziqishlar vakillarini bir dasturxon atrofida birlashtirish uchun barcha to‘siqlarni yengib o‘tuvchi Yangi yilning to‘xtovsiz, mo‘jizaviy kuchini ko‘rsatadi. Aynan shu birgalikda baham ko‘rilishi kerak bo‘lgan Yangi yilning haqiqiy mo‘jizasidir, — dedi Markaziy Osiyo va Kavkaz mintaqasining marketing direktori Trivern Chetty. — Bizning mashhur karvonimiz butun dunyo bo‘ylab, jumladan, O‘zbekiston shaharlariga bayramning barcha elementlarini — musiqa, trendlar, ajoyib dekoratsiyalar, yangi yil pryaniklari va boshqa taomlarni va, albatta, sizning sevimli Coca-Cola’ngizni yetkazib berdi.
Mo‘jiza sari olib boruvchi yo‘l qanchalik mashaqqatli bo‘lmasin, biz birgalikda bo‘lib, bir-birimizga tabassum, mehmondo‘stlik va mehribonlik ulashsak, albattaб mo‘jiza sodir bo‘lishiga ishonamiz.
Reklama huquqi asosida.
Izoh (0)