Bugun,

  • USD 11095.31
  • RUB 173.84
  • EUR 10772.44

Yoz vazn tashlash uchun ayni muddao, lekin yaxshi natijaga erishish uchun shunchaki qo‘l qovushtirib o‘tirmaslik, ayrim qoidalarga amal qilish kerak.

Foto: Getty Images

Foto: Getty Images

Ko‘katlarni ko‘proq iste’mol qilish

Istalgan ko‘kat turida vitamin va foydali komponentlar mo‘l-ko‘l bo‘ladi. Kletchatka organizmni tozalab, mikroflora uchun ozuqaviy muhit yaratadi. Qorinni to‘q tutadi va vazn tashlashga hissa qo‘shadi. Shu sabab ham ularni kanda qilmaslik va salat tayyorlab yeyish tavsiya qilinadi.

Oqsilga boy taomlar

Hujayralar o‘sishi va tiklanishi uchun muhim bo‘lgan oqsil, a’zolar, teri va mushaklar mustahkamligida ahamiyatli sanaladi. Ferment va gormonlar ishlab chiqarilishiga yordam berib, qorinni to‘q tutadi. Aynan shu sabab ham ratsionga oqsilga boy mahsulotlarni kiritish tavsiya qilinadi.

Murakkab uglevodlar

Murakkab uglevodlar organizmni kerakli energiya bilan to‘ldiradi. Kinoa, yashil grechka va boshqa uglevodlar sekin hazm bo‘ladi. Uglevod hisobiga energiyaga olgan organizm yog‘ to‘plashga ulgurmaydi.

Ovqatlanish tartibiga amal qiling

To‘g‘ri ovqatlanishda qanchalik rejimga yaxshi rioya qilinsa, natija shunchalik sezilarli bo‘ladi. Bu esa tez vazn tashlashga yordam beradi.

Ko‘proq meva va sabzavotlar iste’mol qilish

Yoz organizmi kerakli vitamin va minerallar bilan qoplash uchun eng yaxshi vaqt. Shu sabab ham odatiy taomlar o‘rniga ko‘proq foydali meva va sabzavot iste’mol qiling.

Izoh
Asosiy yangiliklar
Dunyo
General Pyotr Pavel Chexiyaning yangi prezidenti etib saylandi
Dunyo
Amerikadagi rus mafiyasi boshlig‘iga aylanib, Rossiyada o‘lim topgan “qonundagi o‘g‘ri” — “Yaponchik”. Kun xronologiyasida 29-yanvar
Mahalliy
“O‘tgan yil davomida ichki ishlar xodimlari bilan bog‘liq 644 ta salbiy video tarqalgan” — Shohrux G‘iyosov