Supermarket formati — bu professionallar jamoasi tomonidan ishlab chiqilgan, kontseptual ichki dizayn, tovarlarni taqdim etish va joylashdagi yangi yechim, unumli takliflar.
Supermarketning umumiy maydoni 737 kvadrat metr, savdo maydoni 485 kvadrat metr qayerda 3500 dan ortiq tovarlar turlari joylashgan.
Filial binosi xarid amalga oshirish uchun qulay muhit yaratadi. Birinchi bor rastalar balandligi — butun supermarket maydonini qamrab olish va kerakli tovar yoki bo‘limni topish uchun, ko‘z sathidan pastda — 1.4 metrda qo‘llanildi. Yevropa standartlariga javob beradigan funktsional va ixcham yoritish tizimi qo‘llanildi. Ko‘zlar uchun yoqimli bo‘lgan yorug‘lik tizimi tufayli, do‘konda bo‘lish, yanada xarid qilishga undaydigan bo‘ldi. Shuningdek, xaridorlarning e’tiborini kerakli brendlar qatoriga qaratishga va taqdim etilgan mahsulot turlari bilan tanishish imkonini beradigan gorizontal tovarlar joylashuvi imtiyozli bo‘ldi.
Konsepsiya g‘oyasi supermarketning odatiy tushunchasidan voz kechadi. Misol uchun rejalashtiruvchilar, yangi do‘konda an’anaviy vitrinadan butunlay voz kechishdi. Endi xaridorlar, o‘lchab sotiluvchi mahsulotlarni tortish va qadoqlash uchun sotuvchini kutishlari shart bo‘lmaydi. Maxsus kontaktli sovutgichlarda oldindan qadoqlangan oziq-ovqat mahsulotlar — salatlar, pishloqlar, kolbasa, go‘sht va hokazolar joylangan. Bu mijozlarning anchagina vaqtini tejaydi.
Sekin-sekin Makro o‘zining eng asosiy maqsadlaridan biri — taniqli jahon brendlari bilan xaridorlarni eng yaxshi narxlarda ta’minlashni hayotga tadbiq etish qo‘ldan kelmoqda. Shunday qilib yangi filial rastalarida premium-klass segmentidagi yangi tovar turlari suyuntirdi.
Narx siyosati, xizmat darajasi, filialning 24 soat ishlashi, qulay avtoturargoh, mashhur tarmoq xaridorlari uchun qulay sharoitdir.
Biz supermarketning yangi formati xaridorlar tomonidan sevilishi va Makro tarmog‘ining dinamik rivojlanishiga hissa qo‘shishiga ishonamiz!
Manzil: Markaziy Ecopark, Maxtumquli ko‘cha, 80/1
Mo‘ljal: Rim-katolik markazi (Katolik cherkovi) qarshisida
Reklama huquqi asosida.
Izoh (0)