Март охирида Facebook Европа Кенгаши талабларига қарамай, мақсадли реклама эҳтиёжлари учун шахсий маълумотларини тақдим этишдан бош тортган фойдаланувчилар фаоллигини кузатишда давом этгани маълум бўлган эди, деб ёзади «3dnews.ru». Аммо компания ушбу қонунбузарликнинг жиддийлигини қайд этишни истамаяпти.
Чунончи, у фойдаланувчилар Facebook шерикларига шахсий ахборот бермаслик имкониятидан деярли маҳрум эканлиги ҳақидаги гапларни нотўғри деб атади ва фойдаланувчилар ижитмоий рекламада иштирок этмасликлари мумкинлигини таъкидлади.
Шунингдек, айбловларда қайд этилишича, фойдаланувчи ижтимоий рекламада қатнашишдан бош тортганидан кейин ҳам, турли қурилмаларда эски cookie қайдлари ўчмасдан, ишлашда давом этади, демакки, ушбу ижтимоий тармоқдан умуман фойдаланмайдиганларда ҳам бундай cookie мавжуд бўлади.
Facebook бу фактни тан олди, бироқ буни оддий хатоликка йўйди ва ушбу камчиликни тез орада тузатишга ваъда берди.
Изоҳ (0)