Qo‘rquv, jarohat, xeyt — sahnada raqsga tushishdan qochadigan vokalistlarning ko‘plab sabablari mavjud. Misol uchun Billi Aylish harakatlanishga qiynaladi, Rianna esa odatda xoreografiyani shunchaki eʼtiborsiz qoldiradi. Ushbu maqolada buning sabablari va xonandalarning bunga qanday munosabatda bo‘lishlari haqida bilib olasiz.
Billi Aylish — jarohat, ishonchsizlik va o‘zi bilan kurash

Billining raqs bilan munosabati juda murakkab. U avvalroq raqs markaziga borib, raqqosa bo‘lishni xohlagan, ammo son jarohati uning bu boradagi orzulariga nuqta qo‘ygan. Albatta, bu holat Billini juda xafa qilgan. 13 yoshidagi shov-shuvli mashhurlik, o‘z tanasi bilan nizo, bodysheyming va depressiya holatni yanada og‘irlashtiradi. Xonanda haligacha o‘zining baʼzi komplekslarini yenga olmayapti. Ulardan biri — sahnada erkin harakatlana olmaslikdir.
Hozir Billi o‘zi ustida ishlamoqda va shaxsiy chegaralarni belgilashga harakat qilmoqda. Shuning uchun balki bir kuni u hech bo‘lmasa, o‘z zavqi uchun yana raqsga tusha olar.
Adel — ovoz shoudan muhimroq

Adel ko‘pincha pop-diva qanday bo‘lishi kerakligi haqidagi stereotipni buzadi. U tinglovchilarni hayratga solmaydi va konsertlarda alangali raqslar bilan shou uyushtirmaydi, shunchaki kuylaydi. Va uning ovozi chinakam noyob, qo‘shiqlari esa chuqur ma’noga ega.
Xonanda bir necha bor musiqaga eʼtibor qaratishni afzal ko‘rishini aytgan. Uning uchun eng muhimi — samimiyat va ijro sifatidir, ommaning ko‘nglini olish emas. “Men ovoz berish huquqiga egaman, barcha ishlarim ustidan hukmronlik qilishim mumkin”, deb taʼkidlaydi Adel. Va bu pozitsiya u uchun tamoyil bo‘lib qolmoqda. Xonanda har qanday yo‘l bilan ham tomoshabinlarni xursand qilishga intilmaydi: u musiqaga eʼtibor qaratadi — bu esa uni dunyodagi eng sevimli sanʼatkorlardan biriga aylantirdi.
Rianna — raqslar uning ishi emasligi haqida ochiqchasiga aytgan

Barbadoslik bo‘lishiga qaramay, Rianna umuman raqsga tushishni bilmaydi. U ko‘pgina isteʼdodlarga ega va ortiqcha kamtarlikdan aziyat chekmaydi, lekin raqs sanʼati unga berilmagan.
Vokal karyerasining boshida Rianna raqsga tushishni o‘rganishga harakat qilgan. Xonandaning dastlabki chiqishlarida u harakatlarning plastikasiga qancha kuch sarflaganini ko‘rish mumkin. Biroq bu yordam bermadi. Vaqt o‘tishi bilan xonanda taslim bo‘ldi va xoreografiyani raqqosalarga qoldirdi. Pop yulduz vokalga eʼtibor qaratdi, kliplari esa raqs qismiga eʼtibor qaratmasdan, ko‘proq syujetli bo‘lib qoldi.
Teylor Svift — beso‘naqaylik uning ajralmas qismiga aylandi

Teylor Sviftning raqs “muvaffaqiyatlari” haqida turli gap-so‘zlar yuradi. Hatto bu haqda bir nechta mem ham mavjud. Biroq ritm tuyg‘usining yo‘qligi Teylorga eng mashhur ijrochilardan biri bo‘lib qolishiga to‘sqinlik qilmaydi.
Xonandaning o‘zi “ikkala oyog‘i ham chap bo‘lganidan” xafa bo‘lmaydi. Aksincha, u bu haqda tez-tez hazil qiladi. U hatto Shake It Off qo‘shig‘iga klip suratga olgan, unda o‘zining raqsdagi muvaffaqiyatsizliklarini kinoya bilan namoyish etgan. Klipda u goh baletga, goh breyk-dansga kirishadi, lekin har safar nimanidir noto‘g‘ri qiladi va o‘z uslubida harakatlana boshlaydi.
Shunday qilib, Teylor o‘zining noqulayligini ajralmas xususiyatiga aylantirdi. Qo‘shiq bilan birga uning tartibsiz harakatlari hatto yoqimli ko‘rinadi va muxlislarga ham yoqadi.
Har bir xonanda sahnada o‘zini qanday his qilishni o‘zi tanlaydi. Kimgadir raqslar obrazning bir qismi, kimgadir ovoz va his-tuyg‘ularga tayanish kerak. Sanʼat ko‘p qirrali va undagi eng muhimi o‘zing bo‘lishdir. Va buni qanday namoyish etishni har kim o‘zi hal qiladi.
Izoh (0)