• Profilga Kirish
  • 1744009905_435.svg 1744009905_642.svg

  • So‘nggi yangiliklar
  • Asosiy yangiliklar
  • Eng ko‘p o‘qilgan
  • Kolumnistlar
Ўзбекча
Русский
English
  • O'zb
  • Ўзб
  • Рус
  • Eng
  • O'zb
  • Ўзб
  • Рус
  • Eng
  • So‘nggi yangiliklar
  • Asosiy yangiliklar
  • Eng ko‘p o‘qilgan
  • Kolumnistlar
    • USD12965.34
    • RUB161.34
    • EUR14525.07
    • Google play
    • App Store
    • Telegram
    • Toshkentda
      +21°C
      • Andijon
      • Qarshi
      • Buxoro
      • Samarqand
      • Farg‘ona
      • Sirdaryo
      • Jizzax
      • Termiz
      • Namangan
      • Toshkent
      • Navoiy
      • Toshkent vil
      • Nukus
      • Urganch
    • Daryo
      • Internet-nashr
      • Tahririyat haqida
      • Aloqa ma'lumotlari
      • Foydalanish shartlari
      • Maxfiylik siyosati
      • Yangiliklar arxivi
    • Reklama
    • Ijtimoiy tarmoqlar
      • Instagram | Rasmiy
      • Instagram | Lifestyle
      • Instagram | Sport
      • Facebook | Rasmiy
      • OK | Rasmiy
      • YouTube | Daryo
      • YouTube | Daryo Rus tilida
      • YouTube | Daryo Global
    Telegram Youtube Facebook Instagram Twitter vkontakte
    Daryo logo white
    • O‘zbekiston
      • Boshqalar
      • Navoiy
      • Toshkent viloyati
      • Sirdaryo
      • Jizzax
      • Qashqadaryo
      • Surxondaryo
      • Xorazm
      • Buxoro
      • Samarqand
      • Namangan
      • Farg‘ona
      • Andijon
      • Qoraqalpog‘iston
      • Toshkent sh.
      • Mehridaryo
      • Ob-havo
    • Markaziy Osiyo
      • O‘zbekiston (Mahalliy)
      • Afg'oniston
      • Qirg‘iziston
      • Qozog‘iston
      • Turkmaniston
      • Tojikiston
    • Dunyo
    • Pul
      • Biznes
      • Iqtisodiyot
      • Moliya
      • Kripto
    • Madaniyat
      • Kino
      • Kitob
      • Musiqa
      • Shou-biznes
    • Layfstayl
      • Ayollar sahifasi
        • Farzand
        • Go‘zallik
        • Karyera
        • Maslahatlar
        • Moda
        • Retseptlar
      • Texnologiyalar
        • Arxitektura
        • Gadjetlar
        • Ilm-fan
        • Koinot
        • Media
      • Avto
      • Qo‘ziqorin
      • Sayohat
      • Salomatlik
      • Ta’lim
        • Abituriyent
        • Ingliz tilini o’rganamiz
    • Sport
      • Futbol
      • UFC
      • Boks
    infinix
    Daryo.uz - Login
    Daryo.uz Daryo.uz
    Daryo.uz - Login
    Reklama

    Renault avtomobillari O‘zbekistonda sinovdan o‘tkazildi: shahar markazidan yo‘lsiz hududlargacha

    Barchaga ma’lumki, hozirgi vaqtda Renault avtomobillari O‘zbekistonda ham sotilmoqda. Hozircha bozorda uchta modelni xarid qilishingiz mumkin — Renault Arkana, Renault Duster va Renault Kaptur. “Daryo” internet-nashri muxbiri ularning har birini sinovdan o‘tkazdi, shuningdek, ushbu yuqori texnologiyali avtomobillarning afzalliklari va xususiyatlari bilan tanishdi.

    Renault Arkana — zamonaviy va texnologiklik

    Avvalo, bu o‘zining uslubi va go‘zalligi bilan o‘ziga jalb etadigan avtomobil. Ushbu model orqa gabaritlarning chizig‘i tufayli oqimda boshqa avtomobillardan ajralib turadi. Renault Arkana funksional, ergonomik interyerga ega bo‘lib, undagi hamma narsa haydovchi va yo‘lovchining ehtiyojlarini inobatga olgan o‘rnatilgan. Markaziy konsol haydovchi tomon burilgan, klimatik blok, katta sensorli ekran, qulay o‘rindiqlar bilan jihozlangan.

    “Arkana haqiqatan ham juda zamonaviy va chiroyli interyerni taklif etadi. Ba’zi versiyalarda atmosfera yoritgichlari ham o‘rnatilgan, siz sakkizta rangdan birini tanlashingiz mumkin. Avtomobilga 8 ta dinamik va raqamli ovoz protsessori bilan jihozlangan Bose audiotizimi o‘rnatilgan. Mashina saloni kengligi bilan ajralib turadi. Orqa o‘rindiqni yig‘ish orqali 500 litr sig‘imga ega yukxonani 1,3 kubometrgacha kengaytirish mumkin. Yana bir qulay uskuna — 360 darajali kamera tizimi avtomobilni qulay boshqarish imkonini beradi. Faqat Arkana modeliga o‘rnatilgan yana bir tizim — ko‘rinmas joylarni nazorat qilish tizimi haqida alohida to‘xtalib o‘tish lozim. Tizim bir qator afzallik va qulayliklarga ega, u xavfsizlik darajasini oshiradi, ayniqsa avtomobil yo‘llarida yuqori tezlikda harakatlanayotganda. Bundan tashqari, u ko‘rish sharoiti yomonlashganda haydovchiga ko‘maklashadi”, — dedi Renault kompaniyasining mahsulotlar bo‘yicha mutaxassisi Anatoliy Kalitsev.

    Arkana uchun yana bir noyob tizim — MultiSense maxsus sozlanmalari. Tanlash uchun uchta haydash rejimi mavjud: Eco, Sport va My Sense. Eco rejimida yoqilg‘i tejamkorligiga e’tibor qaratiladi, ya’ni barcha tizimlar, jumladan, iqlim tizimi, gaz pedali va transmissiya maxsus rejimda ishlaydi. Mutaxassisning so‘zlariga ko‘ra, siz rulni ham o‘zingizga mos ravishda sozlashingiz mumkin.

    Sport rejimi Eco rejimiga umuman o‘xshamaydi. Uning vazifasi maksimal dinamikani ta’minlashdan iborat. Dvigatel sezgirroq bo‘ladi, aylanish tezlashadi, shuningdek, uzatmalar qutisi yaxshiroq ishlaydi.

    “My Sense rejimi haqida gapiradigan bo‘lsak, u rejimlarning barchasini sozlash imkonini beradi. Siz kerakli elementlarning konfiguratsiyasini to‘plashingiz, yoritish rangini tanlashingiz, rul tizimini o‘zingizga moslashingiz mumkin. Ushbu rejim avtomobilda boshidanoq qo‘llaniladi”, — deb tushuntirdi Anatoliy Kalitsev.

    Arkana yo‘ltanlamas avtomobil emas. Shunga qaramay, ushbu avtomobilning off-road salohiyati katta. Misol uchun, uning yerdan balandligi 205 millimetrni tashkil etadi. Shuning uchun u qo‘shimcha himoyaga muhtoj emas. Kirish va chiqish burchaklari mos ravishda 21 va 26 daraja. Rossiyada ushbu avromobil M1G toifasiga kiritilgan.

    “Ushbu toifaga faqatgina UAZ va ​​NIVA avtomobillari kirtilgan. Endilikda Arkana modelini ham M1G toifasiga oid deb atashimiz mumkin. Shunday qilib, avtomobil geometriyasi va to‘liq privodli tizimini inobatga olgan holda, Renault Arkana modelini yo‘ltanlamas avtomobillar qatoriga kiritishimiz mumkin”, — deya o‘z fikrini davom ettirdi ekspert.

    Bundan tashqari, Rossiyaning “Avtorevyu” gazetasi tomonidan tuzilgan ARCAP avtomobil xavfsizligi mustaqil reytingida Arkana 4 yulduzni qo‘lga kiritdi va barcha coupe krossoverlar orasida eng yuqori natijani ko‘rsatdi.

    Renault Kaptur — yorqin va oilaviy

    Renault’ning yana bir modeli — bu Kaptur krossoveri. Avtomobilning dizayniga alohida e’tibor qaratilgan, u yo‘lda boshqa avtomobillardan alohida ajralib turadi. Kaptur, shuningdek, old va orqa diod optika bilan jihozlangan. Ushbu yorqin avtomobilga asosan 17 dyuymli g‘ildiraklar o‘rnatiladi. Avtomobilning asosiy xususiyati uning ranglardir, chunki avtomobil ikki rangli ko‘rinishda yaratilgan. Tom va kuzov ranglarini bir-biriga moslashtirish mumkin. Zamonaviy Kaptur modeli ikki rangda bo‘yaladigan dastlabki avtomobillardan biridir (50-yillardagi Amerika va sovet avtomobillarini hisobga olmagan holda ular uchun kuzovni ikki xil rangda bo‘yash oddiy hol edi). Kompaniya kuzov va tomning 24 ta rang kombinatsiyasini taklif etadi.

    Shunindek, avtomobilga turli xil yordamchi elektronika mavjud: yorug‘lik datchiklari, yomg‘ir datchiklari, juda yorqin nurda avtomatik ravishda xiralashadigan elektroxromli orqa ko‘zgu oynasi.

    Renault Duster — jasur va mardonavor

    Mashina oldingi ikkita modeldagi kabi platformada qurilganiga qaramay, u butunlay boshqacha xususiyatlarga ega. Renault Duster har qanday sharoitga to‘liq tayyor. uning yerdan balandligi 210 millimetrni tashkil etadi. Eng muhimi, kirish va chiqish burchaklari 30 darajadan oshadi. Bu sizga juda jiddiy to‘siqlarni yengib o‘tish imkonini beradi.

    Ushbu mashinaning og‘irligi haqida ham to‘xtalib o‘tish lozim, u juda kichik. To‘liq uzatmali Duster’ning og‘irligi taxminan 1300 kilogrammni tashkil etadi. Boshqa og‘irroq yo‘ltanlamas avtomobillar tiqilib qolgan joyda u ishonch bilan harakatni davom ettiradi.

    “Mashina o‘zining ishonchli ‘podveska’ tizimi bilan xaridorlarning e’tiborini qozongan. U hattoki tramplindan sakrash imkonini beradi. Ushbu ‘podveska’ oddiy yo‘llarda yuqori darajadagi qulaylikni ta’minlaydi. Avtomobil har qanday notekislikni ‘yutadi’, yo‘lda o‘zingizni yanada ishonchli his qilish imkonini beradi”, — deydi Anatoliy Kalitsev.

    Yo‘ltanlamas konsepsiyasining yana bir muhim elementi uning to‘liq privodli uzatmasidir. Bu dunyodagi eng muvaffaqiyatli avtomobil tizimlaridan biri. Sinov uchun ikkita mashina taqdim etildi: biri mexanik, ikkinchisi CVT bilan. Shu sababli, sinovchilar ikkala uzatish qutisini ham sinab ko‘rish imkoniyatiga ega bo‘lishdi. Agar CVT avtomat uzatmasi haqida gapiradigan bo‘lsak, u Duster uchun maxsus ishlab chiqilgan va yo‘ltanlamas ish rejimini ta’minlaydi. Arkana va Kaptur modellari geometriya tufayli Duster kabi yo‘ltanlamas xususiyatlarga ega emas. Ushbu rejim sizga uzoq vaqt davomida uzatish qutisini zo‘riqtirmasdan gidrotransformatorda harakat qilish imkonini beradi.

    “Yana bir muhim element — tepalikdan tushish assistenti. Odatda bu marketing xiylasi bo‘lib, tugmani bosganingizda mashina o‘zini tormozlaydi va soatiga 7 kilometr tezlikda harakatlanadi. Duster to‘liq ishlaydigan tizimga ega. Pastga tushish burchagiga qarab, tezlik tartibga solinadi — 5 dan 30 kilometrgacha.

    Mutaxassislar, shuningdek, har uch model uchun umumiy bo‘lgan elementlar haqida ma’lumot berishdi. Bu kuchlanish agregati va CVT8 transmissiyasi. Ushbu dvigatelning yutug‘i uning samaradorligidir. Uning ishonchliligi turli xil iqlim sharoitlarida, shu jumladan, Yakutiyada (-50 daraja sovuqda) va Lotin Amerikasining issiq mamlakatlarida sinovdan o‘tkazildi. Dvigatel va transmissiya maksimal quvvatda 1000 soat davomida sinaldi, ya’ni avtomobil 40 kun davomida, kuniga 24 soat davomida harakat qildi. Duster sinovdan muvaffaqiyatli o‘tdi!

    Renault Arkana, Renault Duster va Renault Kaptur’ning barcha imkoniyatlari so‘nggi test-drayv davomida sinovdan o‘tkazildi. Yo‘nalish mehmonlarni shahar markazidan yangi Oqtosh tog‘laridagi kurortlargacha olib bordi. Avtomobillar turli yo‘l qoplamalari va sharoitlarida harakatlandi. Shu jumladan, haqiqiy off-road sharoitlarida ham.

    Reklama huquqi asosida.

    17.12.2021, 12:00   Izoh (0)   38364
    Facebook Twitter LinkedIn Telegram Email

    Izoh (0)

    Kirish
    Javob qoldiring Bekor qilish

    Mavzuga doir

    Alfraganus: Kafolatlangan ijarachilarga ega joylarni muddatli to‘lovga xarid qiling

    17.12.2021, 09:00

    “Hududgazta’minot” AJ va “Bank Apelsin” AJ o‘rtasida to‘lovlarning o‘z vaqtida amalga oshirilishini yanada yaxshilash sohasida o‘zaro anglashuv memorandumi imzolan...

    16.12.2021, 18:00

    “Agrobank” ishonadi, har kim o‘sishga qodir!

    16.12.2021, 16:30

    O‘zbekistonda qanday qilib kichik biznes uchun kredit olish mumkin?

    16.12.2021, 15:00

    InfinBANK xalqaro moliya institutlarining kredit liniyalarini taklif etadi

    16.12.2021, 12:00

    UzAuto cho‘lda 100 ming tup daraxt ko‘chatini ekdi

    16.12.2021, 10:30
    ×Lightbox Image

    Daryo.uz | Sizning muammoingiz yechimi


    Uzbekistan Airways Islomobodga parvozlarni yo‘lga qo‘ymoqda


    “Trastbank”dan kichik biznes egalari uchun 500 mln so‘mgacha kredit!


    “A.M. Best Company” xalqaro reyting agentligi “O‘zbekinvest” kompaniyasi reytinglarini “Barqaror” prognoz bilan “b”/“bb” darajasida tasdiqladi


    Nega aynan bugun farzandingizga sarmoya kiritish muhim ahamiyatga ega?


    Toshkent mineral suvi: Iskandar Zulqarnayndan hozirgi kungacha


    BI Group Toshkent BI Botanika Saroyi turar-joy majmuasini belgilangan muddatdan oldin foydalanishga topshirdi va sifat hamda muddatga sodiqligini tasdiqladi


    “Otang bozor, onang bozor”, qurilish do‘koni ochmoqchi bo‘lsang, Tashkent INDEX’ga bor


    Central Asian University ta’lim va tibbiyot yangi ekotizimiga 350 million dollarlik sarmoya kiritmoqda


    Biznesni rivojlantirish banki Londonda kelishuvlarga erishdi


    Jahon banki O‘zbekistonda elektr taʼminotini yaxshilash uchun 100 mln dollar ajratdi


    TENET: Sodiq Azimov ko‘chasidagi Stellar Residence premium rezidensiyalari galereyasi


    M-Clinic’da UZD bo‘yicha yetakchi mutaxassislar ishtirokida birinchi telemeditsina maslahati o‘tkazildi 


    O‘zbekistonda token chiqarish bo‘yicha pilot loyihani amalga oshirish rejalashtirilgan


    Hyundai Uzbekistan sizni Before Service tadbiriga taklif etadi


    Silk Avia kattalarsiz sayohat qilayotgan bolalarga hamrohlik qilish xizmatini taklif etadi 

     

    Tavsiya etamiz

    “Yovuzlik imperiyasi zaminimizga hech qachon qaytmasligi uchun” — jamoatchilik o‘roq-bolg‘ali qizil bayroq va qora-olovrang lentani taqiqlashni so‘ramoqda

    13 may, 22:22

    Ular doim dunyoda eng yaxshilaridan bo‘lgan — pokistonlik harbiy uchuvchilar haqida

    12 may, 21:30

    Si va Putin tandemi: Rossiya va Xitoyning “chegarasiz do‘stligi” Markaziy Osiyodagi muvozanatga qanday ta’sir qiladi?

    12 may, 19:00

    “AQSH yordam bermaganida, g‘alabaga erisha olmasdik” — Ikkinchi jahon urushida SSSR yutug‘ini ta’minlagan yashirin haqiqatlar

    10 may, 15:00
     
     
     

    So‘nggi yangiliklarga o‘tish

    Zelenskiy Rossiya urushni tugatish uchun “noreal” shartlar qo‘yayotganini aytdi

    Dunyo | 18 may, 23:55

    Rossiyadagi koloniyadan tunnel qazib qochgan 5 nafar o‘zbekistonlikka hukm o‘qildi

    O‘zbekiston | 18 may, 23:25

    Superliga. “Paxtakor” yirik hisobda g‘alaba qozondi

    Sport | 18 may, 23:15

    Dunyoda 300 mln odam ochlikdan o‘lishi mumkin

    Dunyo | 18 may, 23:00

    Superliga. “Xorazm” “Mash’al”ni yirik hisobda mag‘lub etdi

    Sport | 18 may, 22:18

    Video: 105 yashar otaxonni haj safariga kuzatayotgan Namangan hokimi

    O‘zbekiston | 18 may, 22:17
    Daryo About Us

    “Daryo” internet-nashrining (O‘zbekiston matbuot va axborot agentligi (O‘zMAA, hozirgi O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasi huzuridagi Axborot va ommaviy kommunikatsiyalar agentligi) tomonidan 13.03.2015 yil sanasida 0944-sonli guvohnoma bilan ommaviy axborot vositasi sifatida ro‘yxatga olingan. Matnli materiallarni to‘liq ko‘chirish yoki qisman iqtibos keltirishga, shuningdek, fotografik, grafik, audio va/yoki videomateriallaridan foydalanishga “daryo.uz” saytiga giperhavola mavjud bo‘lgan va/yoki “Daryo” internet-nashrining muallifligini ko‘rsatuvchi yozuv ilova qilingan taqdirda yo‘l qo‘yiladi. Chop etiladigan ba’zi ma’lumotlar 18 yoshga to‘lmagan foydalanuvchilarga mo‘ljallanmagan bo‘lishi mumkin. Info@daryo.uz

    Telegram Youtube Facebook Instagram Twitter vkontakte

    © «Simple Networking Solutions» MChJ, 2013–2025

    Yosh bo‘yicha cheklov

    Xato topdingizmi? Ctrl+Enter’ni bosing

    • Foydalanish shartlari
    • Maxfiylik siyosati
    • Reklama
    Nimani qidiramiz?

    Sign In or Register

    Xush kelibsiz!

    Tizimga kiring yoki Roʻyxatdan oʻting.

    Google

    yoki E-Pochta orqali

    Izoh qoldirishingiz, Foydalanish shartlari va Maxfiylik siyosati shartlarini qabul qilganingizni anglatadi

    Roʻyxatdan oʻting

    Roʻyxatdan oʻtganmisiz? Login.

    Google

    yoki E-Pochta orqali

    Sizga parol elektron pochta orqali yuboriladi.

    Izoh qoldirishingiz, Foydalanish shartlari va Maxfiylik siyosati shartlarini qabul qilganingizni anglatadi

    Matnda xato topdingizmi?

    ×

    Rahmat. Biz sizning xabaringizni oldik va xatoni imkon qadar tezroq tuzatamiz.