Portugaliyaning Parfois brendi Compass Savdo-ko‘ngil ochar markazda yangi do‘kon ochyapti. Dizaynerlarning bekam-ko‘st ishlovlari hamda aksessuar va poyabzalning turli kolleksiyalari judda demokratik narxlarda hech kimni befarq qoldirmaydi.
Parfois – ayollar aksessuarlarining rasm bo‘lgan markasi, u zamonaviy ayollarda tobora ko‘proq qiziqish uyg‘otmoqda. Agar biz avval Parfois sumka, soat, bezaklar va poyabzalini chet el safarlaridan olib kelgan bo‘lsak, yaqin orada sevimli buyumlarimizni Toshkentda sotib olishimiz mumkin bo‘ladi.
Compass SKMdagi yangi do‘kon takrorlanmas kolleksiyasi bilan bizni hayratga solib, xursand qiladi.
- Parfois’ga 1994-yilda Portu shahrida Manuela Medeyros asos solgan.
- Dunyoning 65 mamlakatida Parfois’ning 900 dan ortiq do‘koni bor.
- Portugaliyadagi barcha zamonaviy markalar orasida eng mashhur brend.
- Brendning dizayner jamoalari Portu va Barselonada ishlaydilar.
- Parfois’ning Toshkentdagi birinchi do‘koni Compass SKMda ochiladi.
Brend tarixidan lavha
Portugaliyaning Parfois markasi 1994-yilda asoslanib, o‘z faoliyatini zamonaviy aksessuarlar yaratishga qaratgan, ular Yevropa va Amerikada ko‘plab ayollarni rom etgan. Shunda Manuela Medeyros har bir ayol sotib olishga qurbi yetadigan o‘ta xushbichim buyumlar yaratishga ichki moyillik sezadi. Yevropa poytaxtlarida olgan tajribalaridan ruhlanib, har bir ayol zamonaviy buyumlarni hashamat deb emas, dil tortar va go‘zal narsa deb qabul qilishi vaqti keldi deb hisobladi.
2001-yilda Portugaliyada 40 ga yaqin do‘kon ishga tushgach, Parfois rahbarlari xalqaro bozorga chiqish vaqti keldi deb qaror qildilar. Shunisi qiziqki, birinchi bo‘lib ular Yaqin Sharqqa yo‘naldilar va yutqazmadilar.
Komila Islomova
Parfois brend-menejeri
Parfois’ning Toshkentdagi do‘koniCompass Savdo-ko‘ngil ochar markazning birinchi qavatida Bata, Colin’s va U.S.Polo ASSN brendlari do‘konlari yonida ochiladi. Bizning brendimiz uzoq Portugaliyadan kelgan, biroq dunyoning ko‘p mamlakatlarida qizlarning qalbini rom etib ulgurgan.
Parfois ayollar buyumlariga ixtisoslashgan. Lekin bizda birmuncha noyob kiyimlar ham bor. Mollarimizning asosiy qismini sumkalar, bezaklar va poyabzal tashkil qiladi.
Parfois brendi sifat va didni o‘zida jam qiladi, ammo narxlar o‘ta yuqori emas. O‘ylaymanki, biz barcha nozik ta’b ayollarimizni xursand qilamiz, chunki bu buyumlar zamonaviy uslubga mos xushbichim narsalardir. Shu bilan bir vaqtda narxlar juda baland emas.
“Stil va yaxshi narx” – “ba’zida”( “Parfois” so‘zining fransuzchadan tarjimasi) do‘kon aylanadigan, “doim” Parfois buyumlarini qoyil qilib tutadigan ayol uchun asosiy g‘oyadir. Parfois’ning maqsadi - butun dunyo aksessuarlar bozorida eng yaxshi brend bo‘lish. “Parfois” markasidagi mahsulotga ehtiyoj tobora oshib borayotgani uchun dunyoning 65 mamlakatida Parfois’ning 900 dan ortiq do‘koni bor.
Haqiqiy didli ayol javonida Parfois’ning zamonaviy va xushbichim mahsuloti albatta o‘rin oladi. Bu do‘konda bezaklar, sumkalar, ko‘zoynaklar, poyabzallarning turlari taqdim etiladi. Har bir qiz o‘z qiyofasini go‘zallashtirish uchun istagan buyumini tanlab olishi mumkin.
Reklama huquqi asosida
Izoh (0)