O‘zbekiston iste’molchilar huquqlarini himoya qilish jamiyatlari federatsiyasining 1091 raqamli “Ishonch telefoni”ga Navoiy shahri, G‘alaba shohko‘chasida yashovchi A.Muqimov qo‘ng‘iroq qilib, “Navoiy avto motors” korxonasidan shikoyat qildi. Bu haqda O‘zA xabar bermoqda.
Ma’lum bo‘lishicha, mijoz Gentra rusumli mashina uchun 100 foiz to‘lov qilgan, ammo mashinani o‘z vaqtida ololmagan.
Ushbu murojaat Karmana tumani iste’molchilar huquqlarini himoya qilish jamiyati tomonidan ko‘rib chiqilib, iste’molchiga amaliy yordam ko‘rsatilgan.
Shuningdek, “Navoiy avto motors” shartnoma shartlarida ko‘rsatilgan har bir kechiktirilgan kun uchun hisoblangan 441918.42 so‘m penyani iste’molchiga to‘lab berdi.
Izoh (0)