Ўзбекистон дўконлари расталарида янгиланган таъм ва янги дизайндаги «Coca-Cola Zero Sugar» пайдо бўлди.
Истеъмолчилар шакарсиз ва калориясиз ичимликдан чинакам баҳраманд бўлишлари учун, рецептларини янгилаш устида олиб борилган доимий иш орқали таъми максимал даражада «Coca-Cola Classic» ичимлигига яқин бўлган, такомиллаштирилган «Coca-Cola Zero Sugar» яратилди.
«Coca-Cola шакарсиз» соғлом турмуш тарзини олиб борувчи ҳар бир киши учун муқобилдир. Янгича версия кўпроқ классик «Cоке»га ўхшайди. Унда «Coca-Cola»нинг ноёб рецепти ва анъаналарининг янги сирлари жам этилган.
Биз учун истеъмолчиларга танлаш имкониятини бериш жуда муҳим. Шунинг учун таркибида шакар бўлган «Coca-Cola Cлассиc» билан бир қаторда камроқ калория ёки шакарсиз ичимликларни истеъмол қилишни афзал кўрувчи инсонлар учун «Coca-Cola Zero Sugar» ичимлигининг янгиланган версиясини таклиф этамиз.
«Умид қиламизки, аввал тақдим этилган мамлакатларда истеъмолчилар орасида катта талабга эга бўлган бу ичимликнинг такомиллаштирилган варианти бизнинг истеъмолчимизга ҳам ёқади» – дея изоҳ берди «The Coca-Cola company»нинг Ўзбекистондаги франчайзинг директори Серкан Дилек.
«Coca-Cola Zero Sugar»ни классик қизил фонда қора логотип ажратиб туради. Бу эса ичимликнинг шакарсиз версияси эканлигини аниқ кўрсатиб туради. Янги дизайн уйғунлигида «Spencerиан» шрифтининг оқ ранги «Coca Cola Classic»ни, қора ранги эса «Coca-Cola Zero Sugar»ни ифодалайди. Уни ўзига хос қора қопқоқ ҳам ажратиб туради.
2017 йилдан буён Ўзбекистонда «Coca-Cola» ичимликларининг калориялилиги 10,7 фоизга камайтирилган. 2024 йилга бориб эса компания ичимликларга қўшилган шакар миқдорини 10 фоизга камайтиришни режалаштирган.
Реклама ҳуқуқи асосида.
Изоҳ (0)