O‘zbekiston do‘konlari rastalarida yangilangan ta’m va yangi dizayndagi “Coca-Cola Zero Sugar” paydo bo‘ldi.
Iste’molchilar shakarsiz va kaloriyasiz ichimlikdan chinakam bahramand bo‘lishlari uchun, retseptlarini yangilash ustida olib borilgan doimiy ish orqali ta’mi maksimal darajada “Coca-Cola Classic” ichimligiga yaqin bo‘lgan, takomillashtirilgan “Coca-Cola Zero Sugar” yaratildi.
“Coca-Cola shakarsiz” sog‘lom turmush tarzini olib boruvchi har bir kishi uchun muqobildir. Yangicha versiya ko‘proq klassik “Coke”ga o‘xshaydi. Unda “Coca-Cola”ning noyob retsepti va an’analarining yangi sirlari jam etilgan.
Biz uchun iste’molchilarga tanlash imkoniyatini berish juda muhim. Shuning uchun tarkibida shakar bo‘lgan “Coca-Cola Classic” bilan bir qatorda kamroq kaloriya yoki shakarsiz ichimliklarni iste’mol qilishni afzal ko‘ruvchi insonlar uchun “Coca-Cola Zero Sugar” ichimligining yangilangan versiyasini taklif etamiz.
“Umid qilamizki, avval taqdim etilgan mamlakatlarda iste’molchilar orasida katta talabga ega bo‘lgan bu ichimlikning takomillashtirilgan varianti bizning iste’molchimizga ham yoqadi” – deya izoh berdi “The Coca-Cola company”ning O‘zbekistondagi franchayzing direktori Serkan Dilek.
“Coca Cola Zero Sugar”ni klassik qizil fonda qora logotip ajratib turadi. Bu esa ichimlikning shakarsiz versiyasi ekanligini aniq ko‘rsatib turadi. Yangi dizayn uyg‘unligida “Spencerian” shriftining oq rangi “Coca Cola Classic”ni, qora rangi esa “Coca Cola Zero Sugar”ni ifodalaydi. Uni o'ziga xos qora qopqoq ham ajratib turadi.
2017-yildan buyon O‘zbekistonda “Coca-Cola” ichimliklarining kaloriyaliligi 10,7 foizga kamaytirilgan. 2024-yilga borib esa kompaniya ichimliklarga qo‘shilgan shakar miqdorini 10 foizga kamaytirishni rejalashtirgan.
Reklama huquqi asosida.
Izoh (0)