Bu savolga 2025-yil 15-fevralda Hyatt Regency Tashkentda o‘tadigan marketing bo‘yicha keng ko‘lamli konferensiya qatnashchilari javob oladilar.
“Barcha qatnashchilar eng dolzarb biznes-masalalarini muhokama qila olishlari uchun biz birinchi marta konferensiyani shunday formatda o‘tkazyapmiz. Boshqa tomondan, spikerlar uchun ham bu o‘ziga xos sinov, chunki qatnashchilar seksiyalarni tanlash ixtiyoriga ega bo‘ladilar. 9 ta parallel seksiya formati panel muhokamalar, jonli muloqot, munozaralar, zamonaviy ilgarilatish vositalariga oid savollarga javoblarni nazarda tutadi. Biz birinchi marta bunday katta miqdorda – 70 nafar ekspertni taklif qilyapmiz, ular o‘zlarining real keyslari va tavsiyalari bilan o‘rtoqlashadilar”, deydi O‘zbekiston mraketing uyushmasi raisi, forum tashkilotchisi Diyor Mirzaahmedov.
Shuningdek, forum qatnashchilarida “Yil marketing” ko‘rgazmasi bilan tanishish imkoniyati ham bo‘ladi, unda marketing agentliklari va forum hamkorlari qatnashadilar. Bu yil, an'anaga ko‘ra, uyushmaning hamkor-brendlari va mamlakatning yetakchi marketologlari 2024-yil yakunlariga ko‘ra Tashkent Marketing Awards sovriniga ega bo‘ladi.
LiveDune ijtimoiy tarmoqlar tahlili yetakchi xalqaro servisi 13 ta nominatsiyada g‘oliblarni o‘z tadqiqotlari asosida aniqlaydi.
Uchinchi marketing forumi bu yil O‘zbekiston, Rossiya, Qozog‘iston, Belarus, Gruziya, Isroildan ko‘p yillik tajribaga ega va O‘zbekistonning yetakchi jahon miqyosidagi brendlari bilan ishlovchi 70 nafar yetakchi spikerlarni birlashtiradi.
Forumda O‘zbekistonda ilk bor 25 ta yo‘nalishda marketing xizmatlari ko‘rsatuvchi 100 ta agentlik xaritasi taqdim etiladi.
Forum spikerlari sirasida:
Sergey Lelikov, “BRAND EFFECT brending oliy kurslari” asoschisi (Rossiya).
15-fevralda xalqaro konferensiyada Sergey biznes, marketing va brending brendning yagona eko-tizimi ekani haqida so‘zlaydi.
Inga Potsxvishvili, “GAMMA” agentligi direktori va asoschisi (Gruziya). Forumda Inga nima muhimroq ekani haqida so‘z yuritadi: iste’molchidagi trendlarmi yoki trendlardagi iste’molchimi.
Yevgeniya Sokolova, “Opit Brenda” marketing butik-agentligi asoschisi (Rossiya)
Forumning hamma a’zolari brend qadriyatlari orqali qimmat sotish yo‘llarini bilib oladilar. Forumda “O‘zbek marketing” seksiyasi ish olib boradi. Seksiya kuratori – Otabek Sharapov.
Otabek Sharapov, “605 Agency” rahbari (O‘zbekiston). Otabekning mavzusi: O‘zbek tili orqali shov-shuvli reklamalar yaratish.
Forumga Qozog‘istondan mashhur rilsmeyker, kontent-kreator, videograf, marketolog Mardan Jangabil – mardan_king keladi va noyob kontent bilan chiqish qiladi. Mardan bilan siz Reels’li sho‘rva tayyorlaysiz va kreativ kontentning bor masalliqlarini bilib olasiz.
Konferensiyaning yana bir mahalliy, yorqin spikeri – Alisher Mamadaliyev, SAVR, “Kulinar”, Nishon Group kompaniyalarining sotuvlar va marketing bo‘yicha direktori, “Legkoe Retro” brendining otasi. Alisher marketing nuqtai nazaridan brend bilan ishlashdagi kreativlik haqida so‘zlab beradi.
Creative/ Communication seksiyasida juda qiziqarli spiker – “Ishonch” kreativ direktori, ko‘pchilik uchun sevimli Testo by Zamira&Co hammuassisi Zamira Rahmonova chiqish qiladi.
O‘z chiqishida spiker muhim savolga jaovb beradi: Mijoz kreativ direktori vs. agentlik kreativ direktori: kim kimni boshqaradi?
2025-yildagi O‘zbekistonning eng yirik marketing forumida qatnashing, unda mamlakatning ilg‘or brendlari va agentliklarining vakillari bo‘lgan yetakchi ekspertlar jamlanadi!
Forum tashkilotchilari - O‘zbekiston Respublikasi Raqobatni rivojlantirish va iste’molchilar huquqlarini himoya qilish qo‘mitasi va O‘zbekiston Marketing uyushmasi.
Bosh hamkor – Kapitalbank.
Forum haqida batafsil axborot: https://tmf25.marketing.uz/ yoki +998 97 402 28 20 raqamiga murojaat qilib bilib olishingiz mumkin.
Reklama huquqi asosida.
Izoh (0)