• Profilga Kirish
  • 1744009905_435.svg 1744009905_642.svg

  • So‘nggi yangiliklar
  • Asosiy yangiliklar
  • Eng ko‘p o‘qilgan
  • Kolumnistlar
Ўзбекча
Русский
English
  • O'zb
  • Ўзб
  • Рус
  • Eng
  • O'zb
  • Ўзб
  • Рус
  • Eng
  • So‘nggi yangiliklar
  • Asosiy yangiliklar
  • Eng ko‘p o‘qilgan
  • Kolumnistlar
    • USD12831.81
    • RUB163.75
    • EUR14606.45
    • Google play
    • App Store
    • Telegram
    • Toshkentda
      +23°C
      • Andijon
      • Qarshi
      • Buxoro
      • Samarqand
      • Farg‘ona
      • Sirdaryo
      • Jizzax
      • Termiz
      • Namangan
      • Toshkent
      • Navoiy
      • Toshkent vil
      • Nukus
      • Urganch
    • Daryo
      • Internet-nashr
      • Tahririyat haqida
      • Aloqa ma'lumotlari
      • Foydalanish shartlari
      • Maxfiylik siyosati
      • Yangiliklar arxivi
    • Reklama
    • Ijtimoiy tarmoqlar
      • Instagram | Rasmiy
      • Instagram | Lifestyle
      • Instagram | Sport
      • Facebook | Rasmiy
      • OK | Rasmiy
      • YouTube | Daryo
      • YouTube | Daryo Rus tilida
      • YouTube | Daryo Global
    Telegram Youtube Facebook Instagram Twitter vkontakte
    Daryo logo white
    • O‘zbekiston
      • Boshqalar
      • Navoiy
      • Toshkent viloyati
      • Sirdaryo
      • Jizzax
      • Qashqadaryo
      • Surxondaryo
      • Xorazm
      • Buxoro
      • Samarqand
      • Namangan
      • Farg‘ona
      • Andijon
      • Qoraqalpog‘iston
      • Toshkent sh.
      • Mehridaryo
      • Ob-havo
    • Markaziy Osiyo
      • O‘zbekiston (Mahalliy)
      • Afg'oniston
      • Qirg‘iziston
      • Qozog‘iston
      • Turkmaniston
      • Tojikiston
    • Dunyo
    • Pul
      • Biznes
      • Iqtisodiyot
      • Moliya
      • Kripto
    • Madaniyat
      • Kino
      • Kitob
      • Musiqa
      • Shou-biznes
    • Layfstayl
      • Ayollar sahifasi
        • Farzand
        • Go‘zallik
        • Karyera
        • Maslahatlar
        • Moda
        • Retseptlar
      • Texnologiyalar
        • Arxitektura
        • Gadjetlar
        • Ilm-fan
        • Koinot
        • Media
      • Avto
      • Qo‘ziqorin
      • Sayohat
      • Salomatlik
      • Ta’lim
        • Abituriyent
        • Ingliz tilini o’rganamiz
    • Sport
      • Futbol
      • UFC
      • Boks
    infinix
    Daryo.uz - Login
    Daryo.uz Daryo.uz
    Daryo.uz - Login
    Reklama

    Chery Uzbekistan nega avtomobillarni rasmiy dilerdan xarid qilish va rasmiy servislardan foydalanish muhimligini tushuntirdi

    Ushbu yechimning yana ko‘p afzalliklari bor.

    O‘zbekistonda avtomobilsozlik bozori 10-15 yil avvalgi holat bilan solishtirganda butunlay boshqa darajaga chiqqan. Mamlakatga turli markadagi avtomobillar faol tarzda import qilinmoqda, buning natijasida mijozlar keng turdagi assortimentdan birini tanlash imkoniyatiga ega. Ammo bunda xaridor to‘liq masʼuliyatni yelkasiga olib, mashina tanlashi kerak.

    Bir necha kun avval O‘zbekistonga import qilingan avtomobillar faqat ularning rasmiy dilerlari tomonidan sotilishi haqidagi talab bekor qilindi. Yaʼni endilikda mutlaqo barcha avtodilerlar, hatto rasmiy bo‘lmaganlar ham, mamlakatda xorijiy avtomobillarni sotishi mumkin. Bu, o‘z navbatida, turli oqibatlarni keltirib chiqarishi mumkin. Masalan, norasmiy avtosalon O‘zbekistonga Xitoy yoki boshqa davlatdan mashina olib keladi. Bir qarashda, jiddiy narsa yo‘q, lekin masalani sinchiklab o‘rganganda ko‘plab nyuanslar paydo bo‘ladi.

    Norasmiy avtodiler boshidanoq O‘zbekiston uchun mo‘ljallanmagan mashinalarni olib keladi (zaif isitish tizimi, boshqacha haydash funksiyalari, xaridorga tushunarsiz interfeys tili va boshqalar), shu sababli vaqt o‘tishi bilan mashina egasi qiyinchiliklarga duch keladi. Chunki bu mashina mamlakatimiz bozori uchun chiqarilmagan. Bu, o‘z navbatida, xaridor bilan tuzilgan shartnomaga mos bo‘lmagan ravishda transport vositasidan foydalanishda noqulaylik tug‘diradi.

    Noqulaylikdan tashqari, xizmat ko‘rsatishda qiyinchiliklar paydo bo‘ladi, chunki avtomobil ehtiyot qismlari vaqt o‘tishi bilan eskiradi va o‘z vaqtida yangilanishi kerak. O‘zbekistonda bu mashina uchun ehtiyot qismlar yo‘q, haydovchi import qiluvchi davlatdan mahsulot kelishini kutishiga to‘g‘ri keladi. Bu kamida 14 kun davom etadi. Yaʼni, haydovchi eng kamida ikki hafta davomida o‘z mashinasini hayday olmaydi. Qismlar kelgandan so‘ng ular to‘g‘ri o‘rnatilishi kerak, bu ham muammo bo‘lishi mumkin, chunki mamlakatda ushbu mashina uchun mutaxassislar yo‘q. Qismlarni noto‘g‘ri o‘rnatish xavfi bilan bir qatorda, egasiga tegishli kafolatlar berilmaydi, bu ham bir umidsizlikdir.

    Agar kafolat haqida gapiradigan bo‘lsak, bu ham turli muammolarni keltirib chiqarishi mumkin. Aytaylik, bir haydovchining Xitoydan olib kelingan mashinasi bor. Avtomobilning kafolati haqiqiy bo‘lishi mumkin, ammo undan foydalanish uchun XXRdagi rasmiy dilerga murojaat qilish kerak bo‘ladi. Xitoyga mo‘ljallangan avtomobilning norasmiy dileri kafolat, tegishli texnik xizmat ko‘rsatish, ehtiyot qismlar va boshqalarni taqdim etmaydi.

    Shu sababli Chery Uzbekistan avtomobillarni faqat rasmiy dilerlardan sotib olishni tavsiya etadi. Bu taklif Chery misolida ko‘rib chiqilishi kerak.

    Kompaniya o‘z mijozlariga mos va ishonchli kafolat beradi. Servis markazlarida mashina haqida barchasini biladigan yuqori malakali mutaxassislar ishlaydi. Ushbu ro‘yxatga yana bir nechta muhim punktlarni qo‘shish kerak:

    • original ehtiyot qismlar, sarf materiallari va aksessuarlar;
    • sifatli xizmat ko‘rsatish dasturlari;
    • diagnostika uskunalari va texnologiyalari;
    • xizmat sifati va ishonchliligi.

    Bundan tashqari, taʼmirlash jarayoni uzoq davom etadigan bo‘lsa, mijozga shu davr mobaynida foydalanish uchun boshqa avtomobil beriladi.

    Shu sababli Chery Uzbekistan haqiqatan ham sotuvdan keyingi xizmat ko‘rsatish va mijozlar bilan ishlashga alohida eʼtibor beradi, deb ayta olamiz. Kompaniyaning avtomobil markazlarida barcha zarur texnik va kafolat ishlarini bajarish imkonini beruvchi ilg‘or xizmat ko‘rsatish obyektlari va zamonaviy uskunalar mavjud.

    Chery Uzbekistan avtomobillarga besh yil yoki 150 000 kilometr (Tiggo 8 Pro Max modeli uchun - 7 yil yoki 200 000 kilometr) kafolat beradi. Bundan tashqari, xaridor avtomobil qaysi shaharda xarid qilinganidan qatʼi nazar, mamlakatning istalgan nuqtasida yuqori sifatli servis va kafolatli xizmatdan foydalanishi mumkin.

    Chery Uzbekistan kompaniyasida sotuvdan keyingi xizmat ko‘rsatish. U qanday ishlaydi?

    Chery kafolati qanday ishlaydi va u nimani o‘z ichiga oladi?

    Chery avtomobillariga 5 yil yoki 150 000 km kafolat beriladi, bunda qaysi ko‘rsatkich birinchi kelishiga eʼtibor beriladi. Kafolat avtomobilning barcha qismlarini qamrab oladi.

    Texnik xizmat ko‘rsatish tartibi qanday?

    Yog‘ va filtrni o‘zgartirishdan tashqari, texnik xizmat ko‘rsatish kilometrga qarab 23 tagacha tekshirish protseduralarini o‘z ichiga oladi. Barcha tartib-qoidalar kelajakda qimmat taʼmirlashni oldini olish uchun mumkin bo‘lgan nosozliklarni bartaraf etishga qaratilgan. Texnik xizmat ko‘rsatish mashina qayerdan sotib olinganidan qatʼi nazar, har qanday rasmiy Chery xizmat ko‘rsatish markazida amalga oshiriladi.

    Qanday hollarda kafolat bekor qilinishi mumkin?

    Agar avtomobil qismlariga ishlab chiqaruvchi tomonidan tasdiqlanmagan konstruktiv o‘zgarishlar kiritilgan bo‘lsa, yoki majburiy texnik xizmat ko‘rsatilmagan bo‘lsa, kafolat bekor qilinishi mumkin. Shuningdek, kafolatni rad etishning sababi asl bo‘lmagan ehtiyot qismlar va ishlatilgan materiallardan foydalanish ham bo‘lishi mumkin.

    Avtomobilda nosozlik bo‘lsa, texnik xizmatda kerakli ehtiyot qismlar topiladimi?

    Biz omborlarimizda zaxira qismlar doimo yetarli miqdorda bo‘lishini taʼminlashga intilamiz. Kamdan-kam hollarda, maʼlum bir ehtiyot qism zaxirada qolmagan bo‘lsa, biz uni yetkazib berish muddatini iloji boricha qisqartirishga harakat qilamiz, shu jumladan, samolyot orqali yetkazib berish tizimidan foydalanamiz.

    Avtomobilni taʼmirlash ishlari kechiksa, nima bo‘ladi?

    Avtomobilni taʼmirlashning barcha shartlari aniq tartibga solingan. Taʼmirlash kechiktirilgan yagona holat bu avtomobilni chuqur demontaj qilishni talab qiladigan murakkab buzilish hisoblanadi. Bunday hollarda, mijozlarga qulaylik yaratish uchun dilerlar taʼmirlashning butun davrida foydalanish uchun mutlaqo bepul avtomashinalarni taqdim etadi.

    Batafsil maʼlumotni 71 276 55 55 yoki Telegram botiga murojaat qilib olishingiz mumkin.

    Chery Uzbekistan rasmiy sahifalarini kuzatib boring

    • Veb-sayt
    • Instagram
    • Telegram
    • Facebook
    • YouTube

    Reklama huquqi asosida.

     

    05.09.2023, 16:30   Izoh (0)   9744
    Facebook Twitter LinkedIn Telegram Email

    Izoh (0)

    Kirish
    Javob qoldiring Bekor qilish

    Mavzuga doir

    NBU moliyaviy masalalarning oson va tezkor yechimi haqida ma’lum qildi!

    05.09.2023, 13:30

    STARS International University’dan yangilik: Dunyodagi istalgan universitetning 2-kursidan xohlagan yo‘nalish bo‘yicha shu zahoti o‘qishga kirish uchun imkoniyat

    05.09.2023, 12:00

    Asakabank raqamli transformatsiya holati reytingida banklar o‘rtasida yetakchi o‘rinni egalladi

    05.09.2023, 10:34

    idea’da “Boshlandi” aksiyasiga start berildi — asosiy sovrin 3 ta BYD elektromobili

    05.09.2023, 09:00

    Qatarda o‘zbekistonlik talabalar ishtirokida Seeds for the Future ochilish marosimi bo‘lib o‘tdi

    04.09.2023, 18:00

    Oshqozon-ichak saratonini davolash uchun to‘g‘ri lokatsiya

    04.09.2023, 09:00
    ×Lightbox Image

    Daryo.uz | Sizning muammoingiz yechimi


    Hyundai Uzbekistan - foizsiz bo‘lib to‘lash imkoniyati qaytdi!


    Moliyaviy firibgarliklar: firibgarlar keksalarni qanday aldamoqda 


    Yangiyo‘lda “Tomorqa maktabi” ochildi


     Coca-Cola jamg‘armasi va Global atrof-muhit va texnologiyalar jamg‘armasi (GETF) “Aylanma iqtisodiyot kelajagi uchun hamkorlik bitimi (PACT)” ni e’lon qilganligi haqida ma’lum qildi


    Zamonaviy Haval Jolion endi 0% muddatli to‘lov shartida 


    InfinBLACK - ortiqcha to‘lovlar talab qilmaydigan kredit karta


    Mastercard Digital Uzbekistan 5- xalqaro PLAS-Forumida qatnashdi


    Navoiy innovatsiyalar universiteti — kelajagingizni kafolatlaydigan zamonaviy ta’lim maskani! 


    AVO’dan yangi omonat: yillik 25% gacha — 6 oyda orzuingizni amalga oshiring


    Centrum Air yozgi yo‘nalish ochadi: Toshkentdan Issiqko‘lga to‘g‘ridan-to‘g‘ri reyslar


    Chirchiqdagi yangi bog‘ - zamonaviy ko‘ngilochar va dam olish maskani ochildi


    Sello Ecosystem Farg‘ona, Andijon va Namanganda Sello Summer Fest yorqin festivalini o‘tkazdi


    O‘zbekiston Milliy banki Xitoy yuani ayirboshlash xizmatini Toshkent shahri va poytaxt aeroportida yo‘lga qo‘ydi


    O‘zbekiston qishloq xo‘jaligi mahsulotlari Yevropaga yo‘l olmoqda


    Suv — bebaho neʼmat: Agrobankdan fermerlar uchun yangi metodik to‘plam

     

    Tavsiya etamiz

    Chumchuqlarga yem bo‘lgan burgutlar. “O‘rgimchak to‘ri” operatsiyasi Rossiya uchun qanchaga tushadi?

    4 iyun, 18:49
    Audio Icon

    Qurib qolgan ko‘chatlar, millionlar shamolga uchdimi?

    4 iyun, 15:03

    Feldmarshalga almashtirilmagan Stalinning zurriyoti — “dohiy” nega o‘g‘lini urushga yuborgan edi?

    3 iyun, 21:10

    Ko‘zi o‘tkir, qulog‘i sezgir temir qushchalar. Razvedkachi dronlarning “katta akalari”

    3 iyun, 20:40
     
     
     

    So‘nggi yangiliklarga o‘tish

    Andijonda Onix haydovchisi 13 yoshli bolani urib yubordi

    O‘zbekiston | 5 iyun, 00:00

    “Daryo” dayjesti: 4-iyunning eng muhim xabarlari

    O‘zbekiston | 4 iyun, 23:35

    “Do‘stlik” chegara bojxona postida 12,7 ming dollarni yashirincha olib chiqayotgan yo‘lovchi to‘xtatib qolindi

    O‘zbekiston | 4 iyun, 23:30

    Jamoat tartibiga qarshi jinoyat sodir etganlikda ayblanayotgan shaxs BAAdan ekstraditsiya qilindi

    O‘zbekiston | 4 iyun, 23:10

    Dunyoning eng go‘zal 10 nafar ayol tennischilari

    Layfstayl | 4 iyun, 22:55

    Insofsiz raqobat yoxud ko‘chirmakash “Surxon oshpazi”: xorijiy kompaniya shikoyat bilan chiqdi

    O‘zbekiston | 4 iyun, 22:50

    Samarqandda transformator yonib ketdi

    O‘zbekiston | 4 iyun, 22:45
    Daryo About Us

    “Daryo” internet-nashrining (O‘zbekiston matbuot va axborot agentligi (O‘zMAA, hozirgi O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasi huzuridagi Axborot va ommaviy kommunikatsiyalar agentligi) tomonidan 13.03.2015 yil sanasida 0944-sonli guvohnoma bilan ommaviy axborot vositasi sifatida ro‘yxatga olingan. Matnli materiallarni to‘liq ko‘chirish yoki qisman iqtibos keltirishga, shuningdek, fotografik, grafik, audio va/yoki videomateriallaridan foydalanishga “daryo.uz” saytiga giperhavola mavjud bo‘lgan va/yoki “Daryo” internet-nashrining muallifligini ko‘rsatuvchi yozuv ilova qilingan taqdirda yo‘l qo‘yiladi. Chop etiladigan ba’zi ma’lumotlar 18 yoshga to‘lmagan foydalanuvchilarga mo‘ljallanmagan bo‘lishi mumkin. Info@daryo.uz

    Telegram Youtube Facebook Instagram Twitter vkontakte

    © «Simple Networking Solutions» MChJ, 2013–2025

    Yosh bo‘yicha cheklov

    Xato topdingizmi? Ctrl+Enter’ni bosing

    • Foydalanish shartlari
    • Maxfiylik siyosati
    • Reklama
    Nimani qidiramiz?

    Sign In or Register

    Xush kelibsiz!

    Tizimga kiring yoki Roʻyxatdan oʻting.

    Google

    yoki E-Pochta orqali

    Izoh qoldirishingiz, Foydalanish shartlari va Maxfiylik siyosati shartlarini qabul qilganingizni anglatadi

    Roʻyxatdan oʻting

    Roʻyxatdan oʻtganmisiz? Login.

    Google

    yoki E-Pochta orqali

    Sizga parol elektron pochta orqali yuboriladi.

    Izoh qoldirishingiz, Foydalanish shartlari va Maxfiylik siyosati shartlarini qabul qilganingizni anglatadi

    Matnda xato topdingizmi?

    ×

    Rahmat. Biz sizning xabaringizni oldik va xatoni imkon qadar tezroq tuzatamiz.