Mahsulotning maxsus agentlik tomonidan onlayn rejimda islohotlashtirish ishi haqida.

So‘nggi ma’lumotlarga ko‘ra, dunyo bo‘yicha internet foydalanuvchilar soni 3,5 milliardgacha yetdi. Vaholanki, zamonimizni internetsiz tasavvur qilish mushkul, aynan shu sababga ko‘ra ko‘p kompaniyalar tashqi reklamadan voz kechgan holda onlayn rejimdagi reklamaga o‘tmoqda.

Bugungi kunda internet-islohotlashtirish biznesning eng samarali yo‘lidan biridir. Xalqaro o‘rgimchak to‘ri o‘zgacha imidj yaratishda barcha reklama imkoniyatlarni yaratib, brendning talabi, savdo darajasini va doimiy ko‘rsatkichini oshiradi.

Digital Panda — O‘zbekiston ichki bozorida onlayn rejimida ish olib boradi. Kompaniya kompleks xizmat ko‘rsatib, xaridorning biznesini o‘rganib chiqadi, tovarni islohotlashtirishning imtiyozli yo‘llarini qidiradi va barcha etaplarda sifat darajasini nazorat qiladi.

Brend mutaxassislari — marketing, reklama va internet islohotlashtirish sohalarida katta tajribaga ega ishchilar.

Kompaniyaning o‘ziga xos xususiyatlaridan biri faqatgina reklamani eng yirik joylarda joylashtirish bilan cheklanib qolmay, startdan oldin uni chuqur o‘rganib chiqadi.

Digital Panda — digital segmentning islohotlashtirish strategiyasini ishlab chiqish, kreativ konsepsiyalar yaratish, media loyihalashtirish ishlarini olib borish, raqobatchilar faoliyatini tahlil qilish va reklamaga kompleks yondashuvda joylashtirish bilan shug‘ullanadi.

Asosiy joylashtiruv platformalari — Runet, Uznet, kontekst mobil ilovalar va, shunungdek, “Odnoklassniki”, Instagram, Facebook va Youtube kabi ijtimoiy tarmoqlar.

Statistikaga ko‘ra, O‘zbekiston internet foydalanuvchilar soni bo‘yicha TOP-40 mamlakatlar qatoriga kiradi.

Mamlakat aholisi — 30 million nafar, internet foydalanuvchilar soni esa 15 million kishini tashkil qiladi, ya’ni, internetdan foydalanish darajasi 51 foizga yetadi. Bu ko‘rsatkich evolyutsion xarakterga ega bo‘lib, O‘zbekistonda internet foydalanuvchilar auditoriyasi 2010-yildan sezilarli darajada ko‘tarildi, jumladan 20 foizdan 51 foizga o‘sdi.

Digital Panda — foydalanuvchilar statistikasi hisobi orqali ish yuritadi, shu bilan bir qatorda ularning yoshi, qiziqishlari va taxminlarini ko‘rsatadi. Digital Panda’ning rasmiy hamkorlari — “Mail.ru”, “Odnoklassniki”, “Rambler”, “Lenta.ru”. Shuningdek, kompaniya o‘z reklamalarini “Google.com” va “Facebook.com” internet maydonlarida joylashtiradi. Darvoqe, Digital Panda agentligi Rossiyadagi “Mail.ru” kompaniyasining O‘zbekistondagi yagona hamkori. Hozirgi kunda “Mail.ru” o‘zining mashhur pochtasi bilan Runetning yetakchi portali hisoblanadi. Mamlakatimizda oxirgi 15 yil mobaynida portal sahifalarini qariyb bir million foydalanuvchilar ko‘rganligi qayd etildi.

O‘zbekistonda bir oyda 6,5 millionda ziyod o‘ziga xos foydalanuvchi, shular jumlasidan 5 million mobil foydalanuvchilar, 259 milliondan ziyod sahifalarni ko‘rish va 80 foizdan ortiq barcha pochta akkauntlari. Agarda jins ko‘rsatgichi bo‘yicha tasnif qilinsa, “Mail.ru” portalida erkak foydalanuvchilar soni 51,1 foizni, ayol foydalanuvchilar soni 49,9 foizni tashkil qiladi. Asosiy auditoriya 24 dan 34 yoshgacha bo‘lgan yoshlardan iborat.

So‘nggi pog‘onada har doim natija muhim, shu bilan birga Digital Panda faoliyatiga uning bajargan ishlari orqali baho berish mumkin. Kompainyaning butun faoliyati mobaynida Ucell, Beeline, UzMobile, UzDigital-TV, Payme, Garderobe Discount, “iTest.uz”, inDriver, Samarqand Darvoza, “Tom.uz”, Prus, Profi Education kabi mashhur brendlar mijozlik qilgan.

Digital Panda prinsipi — qisqa muddat mobaynidagi sifatli natija. Agentlik malakasi — bu hosil qilingan mijozlar bazasi va bajarilgan ishning muvaffaqiyati, kompaniyaning faqat a’lo natijaga erishishga maqsad qilib qo‘yilgani.

Reklama huquqi asosida