Bugun,

  • USD 10920.28
  • RUB 177.49
  • EUR 11052.42

Buyuk Britaniyaning firibgarlik oldini olishga ixtisoslashgan Cifas kompaniyasi qahvaxona tashrifchilari ishtirokida tajriba o‘tkazib, ular o‘zlari haqida qancha ma’lumotni ochiq internetga qo‘yishini ko‘rsatib berdi, deb yozadi TJournal.

Foto: TJournal

O‘tkinchilarga qahvaxonaning Facebook‘dagi sahifasini “layk” qilish evaziga bepul qahva taklif qilishdi. Kishi qahvaxonaga kirib, buyurtma qilgunicha, uning ism-sharifini ijtimoiy tarmoqdagi akkauntga taqqoslashdi va sahifada ko‘rsatilgan barcha ma’lumotlarni to‘plashdi. Ularni maxsus qurilmalar orqali qahvaxona xodimiga yetkazishdi, u esa olingan axborotni qahva stakaniga yozdi.

Natijada stakanlarda bunday holatlar uchun odatiy bo‘lgan ismlardan tashqari, tashrifchining o‘qishi, ishi, kontakt ma’lumoti va hatto, dini haqidagi yozuvlar paydo bo‘ldi.

O‘z saytida kompaniya firibgarlar qurboniga aylanmaslik uchun, o‘z shaxsiy ma’lumotlarini himoya qilish zaruriyati haqida eslatdi.

[fbvideo link="https://www.facebook.com/cifasuk/videos/976539332463025/" width="500" height="400" onlyvideo="1"]

Izoh
Asosiy yangiliklar
Mahalliy
O‘zbekistonda aholining qaysi qatlamiga ko‘proq kredit ajratilayotgani ma’lum bo‘ldi
Mahalliy
Shavkat Mirziyoyev Masjidun Nabaviyda ikki rakat namoz o‘qidi (video)
Madaniyat
“Sharoitni ko‘rib yig‘laysiz”. Vazirlar borolmaydigan ijodkorlarning ijara yotoqxonasiga sayohat (foto va video)