Berlindagi IFA 2015 ko‘rgazmasida nutq so‘zlar ekan, LG Electronics kompaniyasi rahbarlaridan biri LG OLED’ni yil oxirigacha televizorlarning yangi standartiga aylantirish uchun ushbu televizor savdosini shu yilning birinchi yarmiga qaraganda besh marta oshirish rejalari haqida gapirib berdi.
LGHomeEntertainment kompaniyasi ijrochi vitse-prezidenti va bosh menejeri Brayan Kvon har daqiqada bittadan ortiq OLED televizori sotilishini ta’minlashda qo‘l keladigan to‘rtta marketing yo‘nalishlarini batafsil yoritib berdi, bular — dunyo bozoridagi yetakchilik, OLED televizorlarining bozordagi ishtirokini kuchaytirish uchun keng marketing kampaniyalarini o‘tkazish, Smart televizorlar uchun platformalar segmentida yetakchi pog‘onalarni mustahkamlash hamda audio va video mahsulotlarning serdaromadligini oshirish.
OLED televizorlarining kengaytirilgan model qatori
LG tasvir ustida ishlash (HDR) funksiyasiga ega dunyodagi birinchi 4K OLED televizorini taqdim etib, o‘z modellariga bundan keyin ham HDR texnologiyani joriy qilishda davom etadi. LG kompaniyasidagilar ishonch bildirishicha, yangi OLED modellari chiqishi bilan, yanada ko‘proq xaridorlar ularga e’tibor qaratadi, natijada televizorlar bozorida o‘sish kuzatiladi.Mukammallashtirilgan marketing kampaniyalari
Kompaniya o‘z OLED televizorlari savdosi hajmini oshirish uchun marketing kampaniyalariga, ishlab chiqarish korxonalariga ekskursiya uyushtirishga va dunyoning eng yirik aeroportlariga OLED ekranlarini o‘rnatishga pul sarflashni rejalashtirmoqda. LG yetakchi tashkilot va taniqli nashrlarning OLED televizorlari haqidagi ijobiy fikrlari iste’molchilarga qiziq bo‘lishiga shubha qilmaydi. Yaqinda Amerika nashrlaridan biri LG’ning OLED televizorini yilning eng yaxshi televizori deb atagan bo‘lsa, 65EG9600 modeli ValueElectronics maishiy texnika va elektronika sotuvchisi tomonidan “Televizorlar qiroli” deya e’tirof etildi.Smart televizorlar uchun platformalar segmentida yetakchi pog‘onalarni mustahkamlash
LG Smart televizorlar uchun Netflix va YouTube kabi sheriklaridan ko‘proq kontent, mahalliy kontent yetkazib beruvchilardan filmlar hamda yangi dasturlar to‘plamini taklif qilgan holda o‘zining webOS platformasini kengaytirishda davom etadi. Kompaniya Amazon bilan hamkorlikda webOS 2.0 asosidagi televizorlarda HDR formatda kontent uzatish servisini ishga tushirmoqchi, shuningdek, webOS 2.0 platformasining bepul funksiyalariga ega webOS 1.0 dasturiy yangilanmasini chiqarmoqchi.Audio va video mahsulotlarning serdaromadligini oshirish
LG o‘zining monitorlar, raqamli ekranlar va audio-video mahsulotlar bo‘linmasida serdaromadlikni oshirishga intilmoqda. Chetlari orasidagi tutashgan joyi eng ingichka — 2 millimetrdan kam bo‘lgan ultra ingichka raqamli ekranlar model qatorini taklif etish bilan, kompaniya premium-klassdagi ekranlar yetkazib beruvchisi degan nomga erishmoqchi. Kompaniya, shuningdek, 21:9 nisbatidagi va 4K yassi va egik monitorlarini ilgari suradi. Bundan tashqari, LG Bluetooth audio mahsulotlar segmentida o‘z takliflarini kengaytirib, model qatoriga qayrilma saundbar va portativ dinamikani kiritadi.Reklama huquqi asosida
Izoh (0)