Samsung o‘zining AIʼdagi yetakchiligi va takomillashgan ulanish tajribasi bilan tan olingan
Samsung Electronics kompaniyasi Interbrand global brendlar bo‘yicha konsalting kompaniyasi tomonidan ketma-ket beshinchi yil “Global top 5” brendi sifatida tan olinganini eʼlon qildi. Interbrand har yili o‘zining “Eng yaxshi global brendlar” ro‘yxatini eʼlon qiladi va bu yilgi ro‘yxatda Samsung brendi qiymati 100,8 milliard dollarga yetgani va yiliga 10 foizga o‘sgani maʼlum bo‘ldi.
Samsung Electronics brendi qiymatining sezilarli o‘sishiga AI sanoatining o‘sishi, xususan, uning qurilmadagi AI sohasidagi yetakchiligi va yarimo‘tkazgichlar sektoridagi raqobatbardoshligi sabab bo‘ldi. 2020-yildagi birinchi beshlik reytingidan buyon Samsung Electronics to‘rt yil davomida 62 foizlik sezilarli o‘sishni ko‘rsatdi va global beshlik brendlari orasida yagona Osiyo qitʼasiga mansub biznesi bo‘lib qolmoqda.
“Bu yilgi brendning sezilarli darajada o‘sishi AIʼga bo‘lgan yaxlit yondashuvimiz va ushbu kuchli texnologiyani butun dunyodagi Samsung foydalanuvchilari qo‘liga topshirishga qaratilgan saʼy-harakatlarimizning bevosita natijasidir”, dedi YH Lee, Samsung Electronics kompaniyasi prezidenti va Global marketing Ofisi rahbari. “Oldinga harakatlanib, biz foydalanuvchilarimiz sevadigan va kutgan fazilatlarga yanada ko‘proq tayanamiz.
Qurilmadagi AI, takomillashgan ulanish tajribasi va AI yetakchiligi bilan tan olingan kompaniya
Interbrand maʼlumotlariga ko‘ra, Samsung Electronics kompaniyasini bu tarzda baholashga quyidagilar ijobiy taʼsir ko‘rsatdi:
- Asosiy mahsulotlarda AI texnologiyalarini qo‘llash va qurilmalardagi AI bozorida yetakchilik
- AIʼga ega platformalar va mahsulotlar orqali takomillashgan ulanish tajribasi
- Yarimo‘tkazgichlar sektoridagi raqobatbardoshligiga asoslangan AI yetakchiligi
- Jahon bozorida izchil brend strategiyasini amalga oshirish
- Barqaror kelajakka doimiy sodiqlik
Bu yil “AI Hamma uchun” g‘oyasi ostida Samsung mijozlar tajribasini yaxshilash uchun AI texnologiyalari bilan taʼminlangan mahsulotlar portfelini kengaytirmoqda. Galaxy S24 seriyasining chiqarilishi bilan Samsung mobil AI sohasida yetakchilik qilmoqda. Shuningdek, u AI protsessorlari va AI miqyosini oshirish bilan jihozlangan AI televizorlarini ishga tushirdi, shu bilan birga foydalanuvchining kundalik hayotini kengaytiruvchi Bespoke AI qurilmalarini taqdim etdi.
Kompaniya SmartThings ekotizimini birlashgan ulanish tajribasini taʼminlash uchun kengaytirmoqda, bu nafaqat o‘z mahsulotlarini, balki turli xil uchinchi tomon qurilmalarini ham taʼminlaydi. Ushbu integratsiya energiyani tejash va oilaga g‘amxo‘rlik qilish kabi qulayliklardan tashqari katta afzalliklarni taklif etadi.
Yarimo‘tkazgichlar sanoatining yetakchisi sifatida Samsung ortib borayotgan AI talabini qondirish uchun ilmiy-tadqiqot ishlariga dadil sarmoya kiritmoqda va DDR5, GDDR7, HBM3E, LPDDR5X, 9-avlod V-NAND, Exynos SoC, yuqori aniqlikdagi tasvir sensori kabi innovatsion xotira mahsulotlari bilan server va qurilmalardagi AI ehtiyojlarini faol ravishda hal qilishga o‘z saʼy-harakatlarini qaratmoqda.
Brend strategiyasiga kelsak, kompaniya doimiy brend qadriyatlarini yetkazib berish va mijozlar bilan haqiqiy munosabatlar o‘rnatish uchun tan olingan.
Bundan tashqari, Samsung mahsulot toifalarining keng assortimentida qayta ishlangan turli materiallarni o‘zlashtirib, atrof-muhitga eʼtiborli faoliyat va tashabbuslarni amalga oshirishga eʼtibor qaratadi. U global tashabbuslarda ishtirok etdi va qurilmadan foydalanish bilan bog‘liq uglerod chiqindilarini kamaytirish kabi maqsadlarga eʼtibor qaratgan holda sanoat rahbarlari bilan hamkorlik qildi. Samsung Electronicsʼning barqarorlikni taʼminlash va turli korporativ madaniyatni rivojlantirish borasidagi saʼy-harakatlari ham ijobiy baholandi.
Samsungʼning har bir biznes yo‘nalishidagi eʼtirof etilgan saʼy-harakatlari
Mobil qurilmalar
- Galaxy S24 seriyasining chiqarilishidan keyin Galaxy AI bilan mobil AI davrida yetakchilik qilmoqda
- Yangi Galaxy AI noyob Galaxy Z Fold6 va Z Flip6 buklanadigan tajriba bilan yuqori darajaga ko‘tarildi
- Galaxy Ring va yangi Galaxy Watch seriyalarining chiqarilishi bilan sog‘liqni saqlash AI sohasida yetakchilik mustahkamlandi.
Tarmoqlar
- Virtuallashtirilgan Radio Access Network (vRAN) va Open RANda yetakchilikni kuchaytirildi
- 6G texnik standartlashtirishda yetakchilik saqlanmoqda
- Turli 5G‘dan foydalanish holatlarini, jumladan, striming va gaming‘ni qo‘llab-quvvatlash uchun izchil innovatsion texnologiyalar ishlatilishi
- Mijoz kompaniyalari bilan hamkorlikni kuchaytirish va Samsung tarmoq texnologiyasining barqarorlik jihatlarini yetkazish
Vizual Displeylar
- Televizor va saundbar bozorlarida global yetakchilikni mustahkamlash
- AI televizorlari, Micro LED displeylari va Musiqa ramkasi kabi mahsulotlarni doimiy ravishda innovatsiya qilish
- Ko‘rish tajribasini ilg‘or texnologiyalar, jumladan, AIʼni oshirish va Active Voice Amplifier Pro bilan yangilash
- Turli hamkorliklar orqali o‘zini asosiy o‘yin hamkori sifatida joylashtirish
- Samsung Knox orqali xavfsizlik va maxfiylikni mustahkamlash
Raqamli maishiy texnika
- Izohil mahsulot innovatsiyasi va ilg‘or AI qobiliyatlari orqali muzlatgichlar va kir yuvish mashinalari kabi toifalarda global yetakchilikni saqlab qolish
- Bespoke AI qurilmalari orqali mijozlarga yo‘naltirilgan qiymat va tajribani taqdim etish
- Avtomatik ochiq eshik va yangilangan Bixby ovozli boshqaruvi yordamida foydalanish imkoniyatini oshirish
- SmartThings AI Energy Mode orqali energiya samaradorligi kabi katta imtiyozlarni taklif qilish va SmartThings ulanish tajribasini butun dunyo bo‘ylab kengaytirish
Yarimo‘tkazgichlar
- Sanoatdagi birinchi GDDR7 DRAM, HBM3E DRAM, LPDDR5X DRAM va 9-avlod V-NANDni yetkazib berish hamda AI davri uchun bozor yetakchiligini mustahkamlash
- Avtonom avtotransport vositalarini ishlab chiqish uchun optimallashtirilgan ISOCELL Auto 1H1 sensorlari kabi izchil rivojlanayotgan AI texnologiyalari
- 990 EVO va SSD T9 kabi noyob B2C SSD mahsulotlarining izchil chiqarilishi bilan mijozlar kutgan ko‘rsatkichlardan oshib ketish
Interbrandʼning eng kuchli global brendlari har bir brend qiymatini baholashga ko‘ra ro‘yxatga olinadi, bu kompaniyaning moliyaviy ko‘rsatkichlarini har tomonlama tahlil qilish, brendning mijozlar xaridlariga taʼsiri va brendning raqobatbardoshligiga (strategiya, empatiya, mijozlarni jalb qilish, izchillik, ishonchlilik va boshqalar) taʼsir qilishini inobatga oladi. Ushbu tashkilot brend qiymatini baholash bo‘yicha dunyodagi eng uzoq tarixlardan biriga egaligi va ishonchliligi uchun keng eʼtirof etilgan.
Reklama huquqi asosida.
Izoh (0)