Eng tez rivojlanayotgan chakana savdo tarmoqlaridan biri, O‘zbekistondagi top 3 taligidan biri bo‘lgan M Cosmetic shakllangan brend platformasi va yangi ekspert pozitsiyasini ishga tushirganini eʼlon qiladi. Ishga tushirish sohadagi sifat va miqdoriy tadqiqotlar, ikki yillik ish va bozordagi rivojlanish tahlili, shuningdek, mamlakatdagi tarmoq mijozlarining aniqlangan afzalliklariga asoslandi.
30-aprel kuni InterContinental Tashkent mehmonxonasida M Cosmetic brendi va uning yangilangan brend platformasining taqdimotiga bag‘ishlangan maxsus tadbir bo‘lib o‘tdi. Shu kuni brend o'zining yangilangan missiyasi va vizual identifikatorini taqdim etdi. Tadbir o'zgacha ekspert uslubida o'tkazildi, bu transformatsiya ramziga aylandi.
Brenddan qanday o'zgarishlarni kutishimiz mumkin?
O‘zbekiston bozorida ikki yildan buyon ishlayotgan – 2024-yil 26-aprelda kompaniya birinchi do‘kon ochilishining ikki yilligini nishonladi, M Cosmetic brendi nafaqat chakanada xizmat ko'rsatishni yangi darajasini joriy etgan xalqaro kompaniya sifatida muvaffaqiyatli ishga tusha oldi, balki mahalliy madaniyatning o'ziga xos xususiyatlariga oid masalalarni o'rganuvchi kompaniya sifatida ham.
Shu munosabat bilan, o'tgan yil davomida M Cosmetic tarmog'i maqsadli auditoriyaning madaniy kodeksi, qadriyatlari va afzalliklarini batafsil o'rganish, shuningdek, brendga bo'lgan munosabatni o'rganishga qaratilgan ko'plab tadqiqotlarni o'tkazdi
Shunday qilib, chuqur tahlil kompaniyaning missiyasiga, umumiy xabariga ta'sir ko'rsatadigan o'zgarishlarga olib keldi — shior, allaqachon taniqli logotip, endi kapalak timsolidagi engillik, havodorlik va ayollikni tajriba xususiyatlari bilan birlashtiradi.
Mijozni nima kutmoqda?
M Cosmetic do'konlariga kirishi bilan mijoz o'zini ekspert muhitida his qiladi. Ushbu rasm va joylashuv mamlakatdagi tajribani tahlil qilish, mijozning ma'lum bir xizmat va tajribaga bo'lgan ehtiyojlarini tushunish va bu ehtiyojlarni qondirish qobiliyati bilan tanlangan. Mutaxassisning imidji universaldir va o'zingizni maqsadli auditoriya segmentlari bilan cheklab qo'ymaslikka imkon beradi, shuningdek, kosmetika va maishiy kimyo do'koni brendiga mos keladi.
Ushbu kontseptsiya brend imidjini shakllantiradi va maqsadli auditoriya ehtiyojlarini oqilona darajada aks ettiradi, shuningdek, ularning ishonchini hissiy darajada mustahkamlaydi. "Mutaxassis" qiyofasi mijozga keng qamrovli ekspertiza taklif qiladi — hamma narsa izchil va qulay bo'lgan joy va maslahatchi qimmatli maslahatlar beradi va unga muammosini eng foydali tarzda hal qilishda yordam beradi.
Shior haqida nima deyish mumkin?
Endi brendning asosiy xabari ham bor - bu shior. Unda brendning missiyasini eng aniq aks ettiruvchi asosiy xabarlar mavjud. Asosiy bayonot shundaki, M Cosmetic shaxsida mijoz go'zallik masalalarini tushunishga, har bir oila a'zosi uchun mahsulotlarni tanlashga va uydagi farovonlik va shinamlikka g'amxo'rlik qilishga yordam beradigan mutaxassisni oladi:
“M Cosmetic. Sizning ekspertingiz. Go‘zallik, oila va uy uchun”
Tadbirga kelsak, M Cosmetic o'z missiyasini nafaqat yakuniy maqsadli auditoriyaga, balki ish biznes, hamkorlik va o'zaro do'stlik masalalari bo'yicha har kuni brend bilan aloqada bo'ladigan odamlarga ham taqdim etib, o'z rejalarini ochiqchasiga baham ko'rish muhim deb hisoblaydigan kam sonli brendlardan biridir. Shunday qilib, yangi missiyaning keng ko'lamli tadbir sifatida kiritilishi uchta katta bosqichga bo'lingan.
Birinchi bosqich har qanday kompaniyaning eng qimmatli resursi - xodimlarga bag'ishlandi. Kompaniya rahbariyati brendni yangilashdan oldin amalga oshirilgan ishlar, ekspert missiyasining tug'ilishi, falsafa va o'ziga xoslik, shuningdek, kompaniyaning asosiy elchilari sifatida xodimlarga qo'yilgan umidlar haqida hamma bilan o'rtoqlashdi. M Cosmetic har qanday transformatsiya, birinchi navbatda, ichki resurslar va jarayonlarga tegishli bo'lishi kerak, deb hisoblaydi.
Ikkinchi bosqichda kompaniya o'z yangiliklarini hamkorlar va hukumat vakillari bilan baham ko'rishga qaror qildi. Bosqichning asosiy maqsadi mehmonlarni brend rivojlanishining yangi bobiga cho'mish edi. Brend o'zi bilan ishlaydigan kishilarga qanday ovoz ohangini etkazishiga va har bir biznes va yuridik hamkorga qanchalik tushunarli ekanligiga alohida e'tibor beradi.
Uchinchi bosqichga nafaqat brendni targ‘ib qilishda ishtirok etayotgan, balki kompaniyaning sodiq mijozlari bo‘lgan taniqli madaniyat va sport arboblari, ta’sir o‘tkazuvchilar, blogerlar va brend do‘stlari taklif etildi. Yakuniy bosqich ekspert missiyasi tomonidan qo'llab-quvvatlangan yangi brend identifikatoriga to'liq singib ketgan ajoyib bayram muhiti bilan to'ldirildi.
Ta’kidlash joizki, tadbirning har bir bosqichi kompaniya rahbariyatining yorqin taqdimoti bilan birga bosh direktor Denis Kosachenko va marketing bo‘yicha direktor Mariya Stroevaning nutqi bilan o‘tkazildi. Bundan tashqari, tadbir jonli musiqa, ekspert zonalari va turli tadbirlarga boy bo'lib, yulduzli boshlovchilar Nilyufar Sotiboldieva va Rustam Mamedov tomonidan g'oliblarga sertifikatlar va dekorativ va terini parvarish qiluvchi kosmetika vositalari to'plami topshirildi.
Mehmonlar uchun taklif etilgan shou-biznes yulduzlari orasida xonanda Sevara Nazarxon, ijrochi DJ Piligrim va reper Konsta, musiqa jo‘rligi uchun esa DJ Rojer Gunn va Dj Elizaveta Shus DJlar javob berishdi. Ijtimoiy tarmoqlardagi tanlov g‘olibi ham bayramga taklif etildi va brend tomonidan qimmatbaho sovg‘alar oldi. “Anhor-Lokomotiv” bog‘idagi M Cosmetic logotipi bilan jonlantirilgan O‘zbekistondagi eng baland aylanma g‘ildirak oqshomning ajoyib yakuni bo‘ldi.
Tadbir hamkori: InterContinental Tashkent mehmonxonasi
Veb sayt: ihg.com
Kompaniya haqida
M Cosmetic - yurish masofasidan go'zallik va sog'liq uchun mahsulotlar sotiladigan xalqaro do'konlar drogerie tarmog'i. Birinchi do'kon 2022 yil 26 aprelda ochildi. 2023 yildan boshlab chakana savdo tarmog'i mamlakatimiz hududlarida rivojlana boshladi. Ayni paytda tarmoq Toshkent shahri, Toshkent viloyati, shuningdek, Farg‘ona, Samarqand, Andijon va respublikaning boshqa viloyatlarida joylashgan 87 ta savdo shoxobchalarini birlashtirgan. M Cosmetic assortimenti 8 mingdan ortiq mashhur kundalik tovarlarni o'z ichiga oladi: dekorativ va terini parvarish qilish uchun kosmetika, parfyumeriya, maishiy kimyo va uy-ro'zg'or buyumlari, shaxsiy parvarish va gigiena vositalari, bolalar uchun mahsulotlar va uy hayvonlari uchun buyumlar.
Rasmiy sayt: mcosmetic.uz
Bizning ijtimoiy tarmoqlar va messenjerimiz:
Reklama huquqi asosida.
Izoh (0)