2020-yilning noyabr oyida o‘zbekistonliklarning uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish sohasi bo‘yicha shikoyatlari 5 barobar ko‘paygan, deb xabar beradi Iste’molchilar huquqlarini himoya qilish agentligi axborot xizmati.

Foto: Iste’molchilar huquqlarini himoya qilish agentligi

Ma’lum qilinishicha, Iste’molchilar huquqlarini himoya qilish agentligiga 2020-yilning noyabr oyida respublika bo‘yicha 4693 ta murojaat kelib tushgan. Bu raqam 2019-yilning shu davri bilan taqqoslansa, ariza va shikoyatlar soni 2,5 baravarga ko‘paygani ma’lum bo‘ladi (sentabr — 1787 ta, oktabr — 1929 ta).

Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish sohasidagi holatlar bo‘yicha aniqlangan murojaatlarning soni 3544 ta, odatdagidan 5 marotaba ko‘p (sentabr — 1767 ta, oktabr — 792 ta).

Foto: Iste’molchilar huquqlarini himoya qilish agentligi

Ta’kidlanishicha, iste’molchilar murojaatlarining asosiy qismi ko‘p qavatli uylarning elektr energiyasi ta’minoti, gaz va isitish tizimlari bilan bog‘liq. Iste’molchilar huquqlarini himoya qilish agentligining 1159 ishonch telefoni, veb-sayti va elektron pochtasi orqali kuniga 600 ga yaqin so‘rovlar qabul qilingan. 23 va 24-noyabr kunlari esa rekord miqdordagi murojaatlar soni qayd etilgan.

“Fuqarolarning murojaatlari hudud kesimida olinadigan bo‘lsa, 1-o‘rin Toshkent shahri, so‘ngra Farg‘ona va Toshkent viloyatlariga to‘g‘ri keladi. To‘rtinchi o‘rinda Namangan viloyati turibdi”, — deyiladi xabarda.

Avvalroq O‘zbekistonda o‘tgan 10 oyda rejadagidan 5 foizga ko‘p elektr energiyasi ishlab chiqarilgani ma’lum qilingandi.