Coca-Cola — Interbrand агентлиги томонидан дунёдаги энг қиммат озиқ-овқат бренди деб топилди.
Алкогольсиз ичимликлар бренди Coca-Cola 57,5 миллиард доллар баҳоси билан дунёнинг юқори даражадаги озиқ-овқат брендлари орасида биринчи бўлди.
Иккинчи ўринда Pepsi (PepsiCo) бренди 19,6 миллиард доллар Pepsi (PepsiCo) кўрсатилган.
Nescafe бренди эса (Nestle компанияси) 15,1 миллиард доллар билан учинчи ўринни эгаллади.
Red Bull энергетик ичимлиги бренди 11,5 миллиард долларга баҳоланган ва тўртинчи бўлган. Шу тариқа, Red Bull ичимликлар саноатида янги қиммат брендга айланган.
Ширин газаклар, ёрмалар, нонушта донлари, ичимликлар ва бошқа маҳсулотлар ишлаб чиқарадиган Nestle брендининг қиймати 10,9 миллиард долларни ташкил этди.
Худди шу маҳсулот сегментидаги Kellog 8,7 миллиард долларга баҳоланади. Шунингдек, таҳлилчилар томонидан Danone сут маҳсулотлари бренди 9,5 миллиард долларга баҳоланган.
Аввалроқ Apple компанияси Interbrand талқини бўйича дунёдаги энг қиммат бренд деб топилгани ҳақида хабар берилганди. Кучли учликдан Amazon ва Microsoft ҳам жой олган.
Энг қиммат брендлар ўнлигига Google (251,75 миллиард доллар), Samsung (87,7 миллиард доллар), Toyota (59,76 миллиард доллар), Coca-Cola (57,5 миллиард доллар), Mercedes-Benz (56,1 миллиард доллар), Disney (50,3 миллиард доллар) ва Nike (50,29 миллиард доллар) кирди.
Изоҳ (0)