Алкоголсиз ичимликлар ишлаб чиқариш бўйича дунёдаги энг йирик компаниялардан бўлган Coca-Cola Шимолий Америкадаги тушумни кўпайтириш учун кичик ҳажмдаги маҳсулотлар ишлаб чиқаришга ўтмоқда. Бу ҳақда «Ведомости» хабар берди.
«Америкаликлар кола ичишни камайтирмоқда, аммо буни компания учун зиёни йўқ. Газланган ичимликлар сотуви пасайгани тўғрисида гап кетганда литрлардаги сотув кўзда тутилади, упаковкалардаги эмас. Кола истеъмол қилиш литрларда камаймоқда, бироқ кичик бутилкалар ва банкалардаги ичимликлар сотуви кўпайган», — дея таъкидлаган компаниянинг Шимолий Америка бўйича президенти Сенди Дуглас Morgan Stanley анжуманидаги чиқиши чоғида.
Компаниянинг АҚШдаги асосий маҳсулотлари — 1 галлонли бутилка (салкам 4 литр) ва 12 унсийли банкадаги ичимликлар сотуви жорий йил тўққиз ойи якунлари бўйича 2 фоизга пасайган. Кичик ҳажмдаги банка ва бутилкалардаги ичимликлар сотуви эса тахминан 15 фоизга ошган. 8,5 унсияли банкадаги ичимлик 1,6 доллар, икки литрли бутилка эса атиги 0,18 доллар даромад келтиради. Шу тариқа Coca-Cola истеъмолчи кичик ҳажмдаги маҳсулотларни танлаётганидан яхшигина ишлаб олиши мумкин.
Изоҳ (0)