Moda haftaliklari doirasidagi tendensiyalarning paydo bo‘lishi ortida nafaqat jahon dizaynerlari, balki moda blogerlari, tiktokerlar ham striming platformalari ham ta’sir ko‘rsatdi.

So‘nggi ikki yilda it-buyumlar (moda tendensiyasini yaratuvchi buyum va aksessuarlar) ham ommalashdi. Misol uchun, 2020-yil “Qirolichaning yurishi” seriali orqali shaxmat nusxa kiyim urf bo‘lgan bo‘lsa, “Kalmar o‘yini” serialidan keyin Vans oq sliponlar sotuvi bir necha foizga oshgan.

Kangol panamasi

Foto: People Talk

Taniqli dizayner Patrisiya Fild “Emili Parijda” serialidagi qahramonlar libosi uchun mas’ul edi. Shu sababli, bosh qahramonning uslubi tan olish kerak, ba’zan bahsli, millionlab tomoshabinlar e’tiboriga tushishi kutilgan edi. Natijada loyihaning rasmiy hamkoriga aylangan Chanel kompaniyasi savdo hajmini 25 foizga oshirdi. Lekin haqiqiy muvaffaqiyat Kangol bosh kiyimi edi. Emili brendning panamalarida paydo bo‘lganidan so‘ng aksessuarlarga bo‘lgan talab 342 foizga oshdi va panamalar shkafning eng kerakli elementiga aylandi.

Jordan krossovkasi

Foto: People Talk

Umuman olganda, aktyorning uslubiga bir qator stilistlar mas’ul bo‘lgan, jumladan, Omar Sining o‘zi ham. Netflix’ga bergan intervyusida aktyor, ijodiy guruh uchun uning obrazi haqida o‘ylashi juda muhim ekanini aytdi. Shuning uchun ham u Jordan kolleksiyasidan foydalanishga qaror qildi. Garchi Jordan brendi reklamaga muhtoj bo‘lmasa-da, “Lyupin” premyerasidan keyin krossovkalarga bo‘lgan talab bir necha barobar oshdi.

Korsetli ko‘ylak

Foto: People Talk

“Brijertonlar” seriali 2021-yilning eng ko‘p muhokama qilingan loyihasiga aylandi. Ammo ba’zilar Hastings gersogi uchun she’rlar o‘qisa, boshqalari bosh qahramon tasviridagi liboslarini o‘z garderobiga joyladi. Shunday qilib, serial namoyishi korsetlarga bo‘lgan talabni oshirdi. Misol uchun, Etsy savdo platformasida foydalanuvchilarning bunday elementiga qiziqishi 91 foizga o‘sdi.

Uzun etiklar

Foto: People Talk

2021-yilning eng ommalashgan seriallari qatorida yangi “G‘iybatchi qiz” egalladi. Loyihaning rasmiy premyerasidan oldin ham bosh qahramonlarning uslubi barchaning e’tiborini tortdi va darhol moda maydoniga o‘z tendensiyalari bilan kirib keldi. Serialda qahramonlar egnidagi kurtkalari, klassik oq krossovkalar, ayollar galstuklari, uzun etiklar va teridan tikilgan paltolar ommalashdi.

Oq Vans sliponlari

Foto: People Talk

“Kalmar o‘yini” seriali moda sanoatiga qanday ta’sir qilishi mumkin? Serialdagi kabi yashil sport kostyumlarini hozir deyarli har bir ommaviy bozorda topish mumkin, ammo shunga qaramay, eng ko‘p muhokama qilingani oq rangli Vans slipon krossovkalari edi. Ma’lumotlariga ko‘ra, ularning qidiruvi 145 foizga o‘sgan.

Beysbol

Foto: People Talk

“Sen” serialida qahramon Penn Bejlini uslub yaratuvchisi deb bo‘lmaydi, ammo uch mavsum davomida uning beysboli nafaqat loyihaning o‘ziga xos belgisiga, balki zamonaviy aksessuarga ham aylandi. Uning garderobida beysbolning klassik qoradan tortib to ko‘k rangigacha mavjud.