Bugun,

  • USD 11095.31
  • RUB 173.84
  • EUR 10772.44

Italiyaning Gucci modelar uyi birinchi raqamli krossovkalarni sotuvga chiqardi — ularni maxsus mobil dastur yordamida xarid qilish va “kiyib ko‘rish” mumkin, deb xabar beradi Meduza.

Kadr: YouTube

Kadr: YouTube

Bu Belarusning qo‘shimcha reallikdan foydalangan holda mobil dasturlar yaratish bilan shug‘ullanuvchi Wanna kompaniyasining kollabratsiyasi hisoblanadi. Masalan, Wanna Kicks dasturi yordamida virtual ravishda kiyim yoki soatni o‘lchab ko‘rsa bo‘ladi.

https://www.instagram.com/p/CMegtM5sR3B/

Bu turdagi krossovkalarni kiyib ko‘rish uchun Gucci yoki Wanna Kicks mobil dasturiga kirish, tanlovni amalga oshirish va xarid qilish kerak. Gucci dasturida krossovkalar narxi 12 dollar tursa, Wanna Kicks’da 9 dollar. Dastur algoritmi kadrdagi oyoqning joyini aniqlaydi va unga raqamli krossovkani “chizadi”.

“Besh yoki o‘n yildan so‘ng, moda brendlarining asosiy daromadini raqamli tovarlar tashkil etadi. Kompaniya sifatida bizning maqsadimiz — mahsulot fotosuratini yanada jozibador qilish va oflayn xaridlarga yaqinroq narsalar bilan almashtirish”, — deydi Wanna rahbari Sergey Arcangelskiy.

Avvalroq reper Tommi Kesh va Adidas Originals uzunligi 1 metrni tashkil qiladigan krossovka modelini namoyish qilgani to‘g‘risida xabar berilgandi.

Izoh
Asosiy yangiliklar
Mahalliy
Qoraqalpog‘istonda o‘quvchilarga qo‘l ko‘targan o‘qituvchi videosini tarqatmaslik uchun 5 ming dollar talab qilgan shaxs ushlandi
Shou-biznes
“Kimdir meni yo‘q qilmoqchi, ammo buni uddalay olmayapti”. Muyassar Razzoqova 6 yildan beri “zapret”da ekanligi hamda O‘zbekistondan ketish istagi haqida
Mehridaryo
“Hokimiyatga o‘zimni o‘ldiraman deb benzin ko‘tarib bordim, dardimni eshitishmadi” (video)