Italiyaning Gucci modelar uyi birinchi raqamli krossovkalarni sotuvga chiqardi — ularni maxsus mobil dastur yordamida xarid qilish va “kiyib ko‘rish” mumkin, deb xabar beradi Meduza.
Bu Belarusning qo‘shimcha reallikdan foydalangan holda mobil dasturlar yaratish bilan shug‘ullanuvchi Wanna kompaniyasining kollabratsiyasi hisoblanadi. Masalan, Wanna Kicks dasturi yordamida virtual ravishda kiyim yoki soatni o‘lchab ko‘rsa bo‘ladi.
https://www.instagram.com/p/CMegtM5sR3B/
Bu turdagi krossovkalarni kiyib ko‘rish uchun Gucci yoki Wanna Kicks mobil dasturiga kirish, tanlovni amalga oshirish va xarid qilish kerak. Gucci dasturida krossovkalar narxi 12 dollar tursa, Wanna Kicks’da 9 dollar. Dastur algoritmi kadrdagi oyoqning joyini aniqlaydi va unga raqamli krossovkani “chizadi”.
“Besh yoki o‘n yildan so‘ng, moda brendlarining asosiy daromadini raqamli tovarlar tashkil etadi. Kompaniya sifatida bizning maqsadimiz — mahsulot fotosuratini yanada jozibador qilish va oflayn xaridlarga yaqinroq narsalar bilan almashtirish”, — deydi Wanna rahbari Sergey Arcangelskiy.
Avvalroq reper Tommi Kesh va Adidas Originals uzunligi 1 metrni tashkil qiladigan krossovka modelini namoyish qilgani to‘g‘risida xabar berilgandi.
Izoh (0)