Санъаткорлар карантин вақтида мухлисларини зериктирмасликка ҳаракат қилмоқда. 5 июнь куни ҳам улар ўзларининг Instagram’даги саҳифаларига турли хил қизиқ видео ва фотопостлар жойлади.

Дилсўзнинг турмуш ўртоғи, хонанда Фарруҳ Раимов Navoiy City деб номланган қўшиқ куйлади. Таронага ишланган видеоклипда бош ролни «Браво»чи Шаҳло Зоитова ижро этган.

Шаҳло Зоитова клип суратга олиш жараёнидан сўнг ўзини атлас кўйлакда бассейнга отди.

View this post on Instagram

🥴🙈😆No G’ibat✋

A post shared by SHAKHLO ZOIROVA (@shahlo_bravo_official) on

Доим кулиб турувчи туркиялик ошпаз Бурак Ўздемир катта ҳажмдаги гамбургер тайёрлади.

Таниқли актёр Тоҳир Саидов қора денгиз бўйидан кўриниш берди.

View this post on Instagram

"Qora" dengiz sohili

A post shared by Тохир Саидов (@tokhirsaidov_official) on

Шаҳзода фолловерларини кўпроқ табассум қилишга ундади.

Жаҳонгир Отажонов саҳифасига фарзандлари билан мулоқоти акс этган видеони жойлаштирди.

https://www.instagram.com/p/CBDX_conEnb/

Зиёда ҳам фарзандлари иштирокидаги видеони мухлислари билан бўлишди.

Актёр Алишер Узоқов Кўндир Жароқий тахаллуси билан ижод қилиб туради. Унинг навбатдаги ижод маҳсули одамлар ўртасида юзага келадиган нафрат ҳақида бўлди.

Шоҳруҳхон ва Асал Шодиева турмуш қурганига 4 йил бўлди.

Таниқли футболчи Криштиано Роналду эса эгизак фарзандлари Эва ва Матеонинг туғилган кунини нишонламоқда.

Озарбайжонлик таниқли хонанда Наҳиде Бабашли имконсиз ишқ ҳақида қўшиқ куйлади.

https://www.instagram.com/p/CBBUhIQJNnK/

Озиб кетган Юлдуз Турдиева фолловерларини ҳайратда қолдирди.

Болливуд актрисаси Карина Капур ҳам озиш пайида.

View this post on Instagram

Dear fat, prepare to die... .Xoxo, me. 🤣

A post shared by Kareena Kapoor Khan (@kareenakapoorkhan) on

Гулсанам Мамазоитовага икки томчи сувдек ўхшайдиган қиз Манзуранинг қўшиғини маҳорат билан ижро этди.

Нилуфар Усмонова чиройли қоматга эга бўлишни истаганлар учун ўз рациони ҳақида маълумот берди.

View this post on Instagram

Qadrli kuzatuvchilarim talab-istaklaringizga binoan PP ya'ni dietam haqida post tayyorladim. Avvalo shuni biling: O'z ustingizda ishlash, mukammal bo'lish jarayonini sevishingiz shart! (O'zingizning eng yaxshi versiyangiz bo'lish jarayonini seving!) Demak mani dietam: 1. Nonushtaga barcha yoqtirgan sabzavotlarim bilan tuxum quymog'i, 1 stakan qatiq, choy va albatta sutli kofe😍 Tamaddi: Mevalar, yagodalar, kofe 2. Tushlikka sabzavotlar bilan tovuq, qo'y-mol go'shtidan taom Tamaddi: Kefir, quruq mevalar 3. Kechki ovqat: Tovuq 🥗 salat, o'zimga yoqqan go'shtli salat, 4. Kechasi: Grechka palov, grechka kasha, Qatiqli grechka, perlovka palov, qatiq Kun davomida 2 litrdan kam bo'lmagan suv ichaman. Taomlar va salatlarga tuzni me'yorida solaman. Shakar, un maxsulotlari, sho'r yegulik yemayman. Bu dietani har kuni har xil qilish mumkin. O'zingiz istagan taomlarni tanavvul qilishingiz mumkin. Yozganlarimni hammasi yemayman(sig'maydi, balkida sig'ar, ba'zan qo'shimchasi bilan yeyman. Albatta xohishga qarab. Bu mani shaxsiy o'zimni dietam. Man istalgancha foydali yeguliklar yeyman. Siz ham o'z dietologizni topib, o'zingizga ovqat yeyish ratsionini tuzib olsangiz, albatta boshida ozroqdan, keyinchalik esa xohlagan sog'lom narsalardan taom qilib yeyaverasiz. Tez ozish o'rtoqlar sog'liqqa zarar. SPORT, HARAKAT ko'p bo'lishi kerak. Busiz umuman bo'lmaydi. Shu bilan birga albatta uyquni vaqtini to'g'rilash kerak. ( Mani uyqu vaqtim hali to'g'rilanmagan.😅) Siz orzu qilgan har bir narsa ro'yobi uchun o'zingiz harakat qilishingiz kerak!

A post shared by Nilufar Usmonova (@nilufarusmonova) on